ZSSK začala s velkou modernizaci, slovenské vozy získaly design od české firmy

Interiér nového vozu Bmpz pro ZSSK. Foto: ZSSKInteriér nového vozu Bmpz pro ZSSK. Foto: ZSSK

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) začala s  velkou modernizaci vozů pro dálkovou dopravu. Firma dnes představila nový design vlaků, který připravila

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dusanh

Velmi významnou drážní zakázku měl Aufeer Design při projektu NIM-Express, kde vytvářel vnější design řídícího vozu.

Tomas

Za tu barevnou napodobeninu ČD dostala ZSSK slevu? Ten barevný nesoulad vnitřku a vnějšku mi přijde otřesný a jen podtrhuje, že nemají žádnou jednotnou vizuální koncepci.

jal

Vidím dobře, že kromě čtverky chybí pod okny stolky? Snad to, co se tváří jako výklopný na sedadle, tím opravdu je.

Snad ta sedadla nebudou jen hadrou potažená překližka, což je dnešní trend. Škoda, že celkový dyzajn je bez nápadu, klasický český -vzít stříkací pistoli a vše nabarvit jedinou barvou.

jal

Když koukám pořádně, super jsou sedadla bez oken. Ale nakonec, když většina lidí stejně celou cestu tlemí do mobilu atd, tak je to jedno. A v zimě ZSSK stejně okna nemyjí. 🙂

Pavel

Co je to „polika na zavazadla“ v článku?

poiuz

Hlavně by je měli dát na R Zvolen os.st./B.Bystrica – Ostrava-Sv., tam to je potřeba jako sůl…

Asdf

Ty sedačky už na pohled vypadají dost nepohodlně. Kde jsou ty časy, kdy se dávaly i do druhé třídy pohodlná křesla. Viz řada ÖBB 4010, která je v tomhle dodnes nepřekonaná.

poiuz

Tak sedačky v Bhmpz, Bdmpz, Bdmpee, nebo třeba v Pendu po modernizaci jsou pohodlné :).

poiuz

A ještě jsem zapomněl na railjet.

Elb

Tedy jediné pohodlné sezení ve dvojce mám očekávat od vlaků určených k mnohahodinovým cestám. Super.

Petr.B

Využívám ZSSK vcelku pravidelně na jedné konkrétní trase, ale posílat Bymák v rozkladu za čáru je úlet… Nic lepším jsem v mezinárodní přepravě neměl šanci svým směrem jet.

Elb

Kde a jaký bymák?

Petr.R

nemůži najít foto u výrobce jestli oba budou mět tu elektromagnetickou brzdu.

Martin Khunas

samozřejmě že budou

Dušan

Nebudou….Bmeery budou mít dál DAKO akorát dostanou nejspíš potrubní zrychlovače MZT-HEPOS VBK100 jako mají vozy ČD a.s. a je to koneckonců UIC komisí poslední schválený typ z 90-tek. Nové Bmpz a Amz bude mít identické podvozky s dnešnímu Bmpeer a Ampeer, čili tam Mg-brzda již bude.

Pitrys
Petr.R

prohlédl, ale nejsou tam ještě ty Bmpz a Ampz.

Petr.R

nemůži najít technický info na stránkách výrobce, hlavně fotku povozku podvozku s elektromagnetickou brzdou.

DS

Ty sedačky z Interpanteru jsou dobrý vtip.

Pitrys

Jeden důvod proč?

To

1,87 milionů euro
800 tisíc euro

Jednotka je EUR, nikoliv euro…

Herold

Měnová jednotka se jmenuje euro, EUR je zkratka podle ISO 4217.

Asdf

Nic si z toho nedělejte, nepochopení rozdílu mezi zkratkou EUR a jménem měny Euro trpí velká část české populace. Holt to české skloňování jim z toho v hlavě vytvoří pěkný zmatek 😉

Asdf

To byla reakce přímo na „To“. Píšu z mobilu a v mobilním chromu se bohužel nezobrazuje stupeň zanoření ve vláknu…

Jiří Šrámek

Buďte v klidu. V mobilní Opeře také ne.

Grossák

A koruny, kilometry a hodiny vám nevadí?

VS

Dobrý den,

jednotka je euro (jako koruna ), EUR je pouze třípísmenná zkratka (jako CZK). Měla by se ovšem skloňovat — vizte příklady užití v jazykové příručce ÚJČ AV ČR (případně podrobnější popis v poznámce 3 tamtéž):

http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=euro

Přeji hezký den.

Petr.R

nechápu, tohle slyším a vidím poprvé i třeba na parkovným a na vstupenkách je třeba 1 euro, natož na bankovkách.

Ten_z_Bíliny

Jak ze sebe udělat hlupáka za 3, 2 , 1….

Rado

TO je ale blbost.