ZSSK začala s velkou modernizaci, slovenské vozy získaly design od české firmy
Interiér nového vozu Bmpz pro ZSSK. Foto: ZSSK
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) začala s velkou modernizaci vozů pro dálkovou dopravu. Firma dnes představila nový design vlaků, který připravila
Velmi významnou drážní zakázku měl Aufeer Design při projektu NIM-Express, kde vytvářel vnější design řídícího vozu.
Za tu barevnou napodobeninu ČD dostala ZSSK slevu? Ten barevný nesoulad vnitřku a vnějšku mi přijde otřesný a jen podtrhuje, že nemají žádnou jednotnou vizuální koncepci.
Vidím dobře, že kromě čtverky chybí pod okny stolky? Snad to, co se tváří jako výklopný na sedadle, tím opravdu je.
Snad ta sedadla nebudou jen hadrou potažená překližka, což je dnešní trend. Škoda, že celkový dyzajn je bez nápadu, klasický český -vzít stříkací pistoli a vše nabarvit jedinou barvou.
Když koukám pořádně, super jsou sedadla bez oken. Ale nakonec, když většina lidí stejně celou cestu tlemí do mobilu atd, tak je to jedno. A v zimě ZSSK stejně okna nemyjí. 🙂
Co je to „polika na zavazadla“ v článku?
Hlavně by je měli dát na R Zvolen os.st./B.Bystrica – Ostrava-Sv., tam to je potřeba jako sůl…
Ty sedačky už na pohled vypadají dost nepohodlně. Kde jsou ty časy, kdy se dávaly i do druhé třídy pohodlná křesla. Viz řada ÖBB 4010, která je v tomhle dodnes nepřekonaná.
Tak sedačky v Bhmpz, Bdmpz, Bdmpee, nebo třeba v Pendu po modernizaci jsou pohodlné :).
A ještě jsem zapomněl na railjet.
Tedy jediné pohodlné sezení ve dvojce mám očekávat od vlaků určených k mnohahodinovým cestám. Super.
Využívám ZSSK vcelku pravidelně na jedné konkrétní trase, ale posílat Bymák v rozkladu za čáru je úlet… Nic lepším jsem v mezinárodní přepravě neměl šanci svým směrem jet.
Kde a jaký bymák?
nemůži najít foto u výrobce jestli oba budou mět tu elektromagnetickou brzdu.
samozřejmě že budou
Nebudou….Bmeery budou mít dál DAKO akorát dostanou nejspíš potrubní zrychlovače MZT-HEPOS VBK100 jako mají vozy ČD a.s. a je to koneckonců UIC komisí poslední schválený typ z 90-tek. Nové Bmpz a Amz bude mít identické podvozky s dnešnímu Bmpeer a Ampeer, čili tam Mg-brzda již bude.
Tady jsou Bmz https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Bmz.php
Zdroj: vagonweb
prohlédl, ale nejsou tam ještě ty Bmpz a Ampz.
nemůži najít technický info na stránkách výrobce, hlavně fotku povozku podvozku s elektromagnetickou brzdou.
Ty sedačky z Interpanteru jsou dobrý vtip.
Jeden důvod proč?
1,87 milionů euro
800 tisíc euro
Jednotka je EUR, nikoliv euro…
Měnová jednotka se jmenuje euro, EUR je zkratka podle ISO 4217.
Nic si z toho nedělejte, nepochopení rozdílu mezi zkratkou EUR a jménem měny Euro trpí velká část české populace. Holt to české skloňování jim z toho v hlavě vytvoří pěkný zmatek 😉
To byla reakce přímo na „To“. Píšu z mobilu a v mobilním chromu se bohužel nezobrazuje stupeň zanoření ve vláknu…
Buďte v klidu. V mobilní Opeře také ne.
A koruny, kilometry a hodiny vám nevadí?
Dobrý den,
jednotka je euro (jako koruna ), EUR je pouze třípísmenná zkratka (jako CZK). Měla by se ovšem skloňovat — vizte příklady užití v jazykové příručce ÚJČ AV ČR (případně podrobnější popis v poznámce 3 tamtéž):
http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=euro
Přeji hezký den.
nechápu, tohle slyším a vidím poprvé i třeba na parkovným a na vstupenkách je třeba 1 euro, natož na bankovkách.
Jak ze sebe udělat hlupáka za 3, 2 , 1….
TO je ale blbost.