Ten nátěr tomu sluší a přitom to vypadá jako úplně jiný vlak. Jak bylo psáno níže, to obrácené logo ZSSK by mě taky zajímalo. Za mě se musí jednat o chybu.
zdenek
1 rok
Ty blatníky jsou kouzelné. Už jsem na to koukal na jižní moravě.
To zakrytování podvozků, které má účinně bránit vnikání nečistot do podvozkových prostorů, měly mít z výroby všechny Regio/Interpantery, ale České dráhy, a.s. to odmítly s tím, že se dle nich nejedná o funkční řešení, ale pouze marketingový ozdobný prvek – prostě kreténi až jak daleko vidí:-)
rs0
1 rok
to by mě zajímalo, kde tam budou jezdit 160 km/h 🙂
„Výrazu“ vlaku velmi prospívá lakování, které neodlišuje díl světel a vyniknou tak samotné zkosené světlomety. Naopak Moravie mají nepochopitelně nabarven celý ten panel a vypadá to dle mého názoru dost zvláštně.
Panda
1 rok
Ještě více než u nás platí, že infrastruktura zaostává za vozidly…
Do Moldavy jezdí Mravec a není nijak zvlášť plný, nejdříve reko celé trati (myslím, že Letos dost dělalo v Idě) a někdy nový vlak. Jinak 9 panterů bude s bídou turnusová potřeba současného provozu bez záloh, na REXes jezdí dost často i 2x Márie = pokud bude 1x Panter, tak to bude spíše kapacitně dolů.
Přátelé 9 mínusů a odpověď na otázku žádná. Tedy kromě Axela.
Tunel
1 rok
A znamená to, že z Trebišova do Humenného budou po dokončení elektrizace obnoveny Os vlaky? V současnosti tam jezdí jen dálkovka a jeden výstřel v 812, tak aby to nezůstalo u toho..
Mě fascinuje to, že na úvodní fotce je vidět logo ZSSK dvakrát, ale pokaždé je jinak otočené. To je stejná chyby jako informační panely, nebo jde o záměr?
Mirek
1 rok
Na první pohled to vypadalo jako jednotka Kiss, nebo něco od DB či ÖBB
Ten nátěr tomu sluší a přitom to vypadá jako úplně jiný vlak. Jak bylo psáno níže, to obrácené logo ZSSK by mě taky zajímalo. Za mě se musí jednat o chybu.
Ty blatníky jsou kouzelné. Už jsem na to koukal na jižní moravě.
To zakrytování podvozků, které má účinně bránit vnikání nečistot do podvozkových prostorů, měly mít z výroby všechny Regio/Interpantery, ale České dráhy, a.s. to odmítly s tím, že se dle nich nejedná o funkční řešení, ale pouze marketingový ozdobný prvek – prostě kreténi až jak daleko vidí:-)
to by mě zajímalo, kde tam budou jezdit 160 km/h 🙂
5 rokov musia jazdit na tratiach, ktore su v zmluve s EU. Potom si s nimi moze robit vlastnik co chce.
Vidím dobře? Tři hnané podvozky a dvě trafa?
Ano, je to tomu tak.
„Výrazu“ vlaku velmi prospívá lakování, které neodlišuje díl světel a vyniknou tak samotné zkosené světlomety. Naopak Moravie mají nepochopitelně nabarven celý ten panel a vypadá to dle mého názoru dost zvláštně.
Ještě více než u nás platí, že infrastruktura zaostává za vozidly…
Znamená to konec 460?
Už len jedna.
A z Košic do Moldavy nad Bodvou, kde se dokončuje elektrizace, nakonec i přes sliby jezdit nebudou?
Do Moldavy jezdí Mravec a není nijak zvlášť plný, nejdříve reko celé trati (myslím, že Letos dost dělalo v Idě) a někdy nový vlak. Jinak 9 panterů bude s bídou turnusová potřeba současného provozu bez záloh, na REXes jezdí dost často i 2x Márie = pokud bude 1x Panter, tak to bude spíše kapacitně dolů.
Tohle zavání Axelem…
Správný postřeh. Šestý pokus během víkendu. Už je zase tam, kam patří
Ano, nic k věci, zbytečných řečí mnoho.
Přátelé 9 mínusů a odpověď na otázku žádná. Tedy kromě Axela.
A znamená to, že z Trebišova do Humenného budou po dokončení elektrizace obnoveny Os vlaky? V současnosti tam jezdí jen dálkovka a jeden výstřel v 812, tak aby to nezůstalo u toho..
Pantery můžou jezdit i na RExech (což bych dálkovokou nenazýval).
Tyto jednotky nikdy 160 km/h jezdit nebudou. Pokud nechtějí na východním Slovensku vyletět z kolejí.
Presne
A to tam jezdila řada 151 na Košičanech. Vlastně by stačilo 100 km/h, víc se tehdy přes stanice stejně nemohlo.
5 rokov musia jazdit na tratiach, ktore su v zmluve s EU. Potom si s nimi moze robit vlastnik co chce (t.j. i jazdit kde chce).
Ale veď od Popradu na Štrbu sa už robí. Onedlho začnú aj dole pod Popradom smer Košice.
Tak teď ještě aby taky ty tratě vypadaly jak v 21. století…
To se za vlády Roberta Fica určitě změní. Vlastně nezmění, ty do železnic nedali téměř nic.
Za vlády Fica se spíš bojim, že se z východního Slovenska stane západní rusko
V Rusku jsou Luníky IX? V tom případě už máme Rusko i v Mojžíři v Ústí.
Velká část Ruska je takový Luník IX…:)
Jenom tam nežijí Romové.
Mě fascinuje to, že na úvodní fotce je vidět logo ZSSK dvakrát, ale pokaždé je jinak otočené. To je stejná chyby jako informační panely, nebo jde o záměr?
Na první pohled to vypadalo jako jednotka Kiss, nebo něco od DB či ÖBB
Ak nic ine, farebnu schemu DB regio to naozaj pripomina.
Bude, budou, několikrát se opakující v celém článku 🙈
No a co?