ZSSK přidává vlaky kolem Bratislavy, rychlíky ponesou názvy termixu a čističe WC
ZSSK poprvé vyjely s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: ZSSK
Velké změny v jízdních řádech čekají od neděle cestující na Slovensku. Slovenský státní dopravce ZSSK navýší výrazně počty vlaků v
Radový cestujúci je rád, keď do svojej cieľovej stanice príde včas. Na názvoch rýchlikoch sa akurát môže pousmiať, resp. zakrútiť hlavou. A keď na to tie spoločnosti majú, tak prečo nie. U ZSSK zlyhávajú oveľa vážnejšie veci ako tieto marketingové malichernosti. Ale uznávam, že prvý dojem z názvov ako Fixinella nemusí byť najlepší.
je to na smiech.. ze rychlik Fixinela.. na hlavu!
Také v ČR mi přijdou některé názvy vlaků jak padlé na hlavu, ale na Slovensku je to echt. Třeba se brzy dočkáme názvů jako „Rychlík toaletní papír Harmasan“ nebo „rychlík dobré maso“ či „vlak intercity Gel do pisoáru Bref“…
Milan: Zrušení Os 2004, tedy jediného vlaku, který měl v Bratislavě o víkendu přípoje, není omezení? To je největší k*kotina, kterou kdo mohl vymyslet, aby vždy plný vlak, kterým jezdili lidi do práce a který měl přípoj jak na Prahu, Košice a Zvolen zrušili.
Os 2004 premáva aj naďalej dokonca v identickej časovej polohe… http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_17_18/2._zmena/KCP_130.pdf
Milan: Ano, v této změně jezdí, ale v návrhu na příští GVD je zrušen.
Keď v téme o GVD k 10.6. začnete spomínať rámcový návrh k decembru, bolo by dobré na to aj upozorniť. Ale k veci: jedná sa o rámcový návrh (pracovná verzia) a v tom dátumové obmedzenia, ani rozsah služieb v hlavičke vlaku nie sú smerodajné. Určite by som z toho nerobil hysterické závery, najmä keď sa jedná o vlak, ktorý vozí celý región na dennú smenu do Bratislavy začínajúcu o 7:00. Predpokladám, že len zmizne dátumové obmedzenie pre pracovné dni u navrhnutého vlaku v podobnej časovej polohe. A čo sa týka smerovania vlakov na Nové Mesto, aj ja by som ich… Číst vice »
Nedorobenosť toho návrhu môžete spozorovať napríklad aj v tom, že počas víkendu odchádza osobný vlak z Nových Zámkov na Šaľu o 5:30 a ďalší až 9:23. Silno pochybujem, že to je zámer a nie chyba, resp. rozpracovaný stav.
Ty názvy, to musela vymyslet chytrá hlavička… Možná kdyby tuhle přebytečnou energii věnovali na řešení JŘ nebo třeba stavu hnusného nádraží v BA tak by to bylo lepší.
Aby to pak příští rok nebyl třeba rychlík ArginMax nebo rychlík Always (s dámským oddílem….)
Co si kdo zaplatí, to má – požadavky dodávají firmy samy (jistě mají marketingové útvary), které s „řešením JŘ nebo třeba stavu hnusného nádraží v BA“ nemají nic společného …
To je super kšeft, za roční plat jedné uklízečky mít pojmenovaný vlak po čističi hajzlů.
A všichni budou jistě nadšení z osobáků, kterými nikdo z N. Mesta nejezdí, za to ještě víc omezí poddimenzovanou víkendovou dopravu od Sence…
Je pravda, že víkendový Senec je poddimenzovaný, ale k žiadnemu obmedzeniu neprichádza…
Ano , ..stát za jidáššký stříbrný už prodává kde co, tak čemu se divit. Doufám je že něco podobného nenastane i u nás, myslím že názvy vlaků mají mít normální názvy a ne toto. Pěkně děkuji za názvy vlaků Domests, Bref či Savo…
„Ano , ..stát za jidáššký stříbrný už prodává kde co, tak čemu se divit.“
Co je na tom divného – co se dělá v ČR (a co dělají ČD) možná už 25 roků?
A to se ani nezmiňuji o reklamách na dopravních prostředcích MHD …