Zpřesnění metodiky vedlo k růstu spotřeby aut. S výjimkou SUV ale jen papírově, tvrdí studie
Dacia Duster. Foto: Dacia
Za nárůstem je zavedení přesnější metodiky, průměr kazí velká obliba aut kategorie SUV.
Za nárůstem je zavedení přesnější metodiky, průměr kazí velká obliba aut kategorie SUV.
„S vyjimkou SUV“ nezni zle, ale jen do momentu, kdy si clovek uvedomi, ze vsechny ostatni segmenty jsou na ustupu nebo marginalni.
Vidím, že je zde spousta mladinkých mínusářů, kteří nejsou schopní vůbec pochopit pohodlí SUV, protože jim zatím vše slouží.
Když auto tak SUV, nemusím do něj a z něj lézt jak do ponorky, je z něj dobře vidět a naložím do něj vše co potřebuji. Trošku mi vadí pouze obsluha rakve s lyžemi, kola dávám na kouli.
Hlavně se s ním nauč parkovat Dorotko 😉
S koulí a kamerama vzadu žádný problém.
Typický příklad tuzemského idiota. Sezení výš má řada aut (mám doma 3 takové a žádné není Súva) a někdy stačí použít tu páku, co máš vedle levé hýždě.
Od lesa, protože jsem už starší ročník a měl jsem třikrát Octavii tak vím, že po třech hodinách a více jsem se z ní hrabal jak z tanku. Zde se otočím vyhodím nohy a stojím. Takže ta páčka u levé hyždě ti nepomůže.
Taky už mi není nejmíň a i nákupní taška mé ženy je vyšší než oktávka. Přesto to není súva. Hold to chce se konečně vybodnout na předražené koncernové vehementy.