Změny v PID: Nová linka na severovýchodě Prahy a zastávka Staré Strašnice
Autobus PID. Pramen: ROPID
Autobusové jízdní řády Pražské integrované dopravy se mění i v oblastech Berounska a Hořovicka
Autobusové jízdní řády Pražské integrované dopravy se mění i v oblastech Berounska a Hořovicka
Na 302 bychom uvítali topící autobusy a řidiče, co se umí chovat. Autodoprava Libuše Mikší z Myslínova u Brna. ČSAD je líné si to jezdit samo?
Stare Strasnice daleko od ulice Starostrasnicka nejako postradaju zmysel, mali to pomenovat Nupacka
ani podla tejto mapy nie je zastavka uz v Starych Strasniciach
https://en.mapy.cz/zakladni?x=14.4867168&y=50.0691859&z=16&source=area&id=17923
Ona hlavne stanice metra je na Starostrasnicke ulici… coz uz tak je komplikovane… 😀
Skvele zmeny, jen tak dal! Velky dik vsem, kdo se na zlepseni podileli! 302 je zrychlena opravdu o hodne. Ze nejede na Ceskomoravskou, to vubec nevadi, stejne 80 % vystupovalo na Letnanech. A Do budoucna by bylo fajn zkratit interval mimo spicku z 60 na 30 minut.
Dříve to tak bylo – celodenně interval 30 min. a v ranní špičce 24 min., dokud přezletičtí konšelé nedali podnět k tomu, aby linka 302 byla prodloužena do Veleně, kam nikdy žádná přepravní poptávka nebyla (úbytek spojů byl kompenzován tím, že se dá jezdit k metru i přes Veleň 302/377, což je reálně výlet na 30 min.). Bylo slibováno vyhodnocení provozu do Veleně a výsledky pořád nikde. Určitě máte pravdu, že bylo by mnohem lepší zkrátit interval do Letňan přes Vinoř. Klidně i na úkor spojů do Veleně.
Kam najednou ten spěch? Nákladového nádrazí Žižkov je zrušeno několik let a Ropidu to vůbec nevadí.
Tak nádraží je funkčně sice zrušeno, ale obří areál, který je významným orientačním bodem, tam stále je. Cedule na budově viditelná ze zmíněné zastávky taky je. Vzhledem k tomu, jaká je to tam okolo uprostřed města pustina, mě lepší pojmenování nenapadá. Ke Kapslovně? O téhle ulici ví snad jedině ten, kdo v ní bydlí. Jedině snad přejmenovat Olšanskou na Cizineckou policii a NNŽ na Olšanskou.
Mordor… 😀
A navíc je zrušena jen zastávka Strašnice. Nákladní nádraží Strašnice zůstalo, tak mohl zůstat i název…
Jakpak je od té zastávky daleko?
To by mě zajímalo, kolik lidí tuší, že tam je nějaké nákladní nádraží.
Myslím si, že název Nádraží Strašnice by neznalé lidi a turisty nabádal k domněnce, že tady přestoupí na vlak. Zato u Nákladového nádraží Žižkov bych se toho nebál, takže ten tlak na změnu je tu podle mě menší.
Já bych to přejmenoval na Nákladiště Strašnice. 😆
Jako že se tam budou uživatelé promenády nakládat do piva, nebo že si naloží do těla?
Když už, tak to by se hodilo spíše ke Korytné.
V Krumvíři na nádraží už také lidé na vlak nepřestoupí. Podobných případů bychom možná našli v republice více.
To ať si pořeší integrátor IDS JMK. To s ROPIDem nijak nesouvisí…
Převedení zastávky na stálou se dělá? 😀
Bylo přeci v plánu udělat všechno na znamení.
Než autobusy dostatečně osází tlačítky (aspoň 1 tlačítko na 4 sedadla), tak ať znamení nezavádějí vůbec.
Jelikož jezdím často z Vinoře tak oceňuji rychlou trasu linky 302, hlavně lidi z Přezletic to určitě ocení, ploužit se 25 minut na 7km vzdálené metro určitě nebylo moc super, to nebylo použitelné. Blbý je, tě je to už pátá změna trasování linek v oblasti Vinoře a Kbel od 12/2018 a hodně lidí už to opravdu nebaví, tak snad je tohle konečný stav.
Pardon, je to pátá změna od 12/2019, ještě sem si nezvykl na nový rok.
Na druhou stranu už 302 nejede až na Českomoravskou.
V úseku Letňany – Českomoravská stejně nejezdila moc vytížená. Většina cestujích vystupovala na Letňanech.
A k čemu to, proc příměstskou linkou jezdit podél metra (Letňany-Prosek) a ještě dál na druhou linku metra.
Snad nechcete naznačit, že někdy spojení Nový Prosek – Florenc je rychlejší přes Vysočanskou bez krásnou zajížďkou přes Kobylisy.
Rozhodně lepší bylo spojení Přezletice – Palmovka zajišťované linkou 302, které však bylo zrušeno z důvodu, že se bude rušit autobusové nádraží Palmovka. Leč autobusové nádraží stále stojí 🙂 Zájem jezdit na Českomoravskou nikdy tak velký nebyl jako na Palmovku.
Nemusela to být nutně 302, ale 185 už byla do Letňan zkrácena dřív a 182 jezdí jen ve špičce. Ode dneška do Kbel (mimo Mladoboleslavskou) nezajíždí jediná autobusová linka, která by celodenně jezdila skrz Letňany dál na metro B. Ještě že bydlím blízko železniční zastávky.
Ještě tam jezdí linky 201, S3 a S34. Ty sice nejedou skrz Letňany, ale důležitý je hlavně cíl, nikoliv trasa.
Nové vedení linky 302 je určitě pro Přezletice a Vinoř (které společne tvoří hlavní přepravní poptávku po lince 302) přinosné a linky 302 určitě bude vytížena. Jediné, co nikdo nedokáže vysvětlit, je vedení linky 302 do Veleně. Spoje vozí leda vzduch a tím, že dál přijíždějí/pokračují jako 377 nabírají při příjezdu do Přezletic zpoždění (5 minut opravdu není výjimkou). Přitom vedení do Veleně znamenalo omezení provozu přes Vinoř.
Veleň bude mít přes Vinoř spolehlivé spojení na metro Letňany.