Změna v Jindřichově Hradci. Tendr na provoz MHD vyhrála firma Autobusy VKJ

Zastávka MHD Jindřichův Hradec. Pramen: Město JHZastávka MHD Jindřichův Hradec. Pramen: Město JH

MHD v Jindřichově Hradci dosud provozuje společnost ČSAD Jindřichův Hradec ze skupiny ICOM.

36 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

To jim moc nezávidim. Když vzpomenu na linku Nýrsko Klatovy. Ty sileny autobusy které ani nedojeli do Klatov. Nebo linka do Prahy když se na D5 v hrozným autobuse co se nevědělo zda se sám nerozpadne tak v něm celou dobu stát.
Teď naposled jsem jel s ním minulý rok Plzeň Domažlice a opět vejtraska vyřazeny bus z Německa.
To jim moc nezávidím.

Kakov

Tak to tedy zírám, nevěřím svým očím, že taková firma jako vkj do toho jde a vyhrává…

Mufiklo

Už to zkoušely i v Jablonci

Igor Mauricio

Tady pujde spis o sber referenci na nejakou vetsi akci

Tuzemák

Co bude vlastně se starými autobusy, areálem a lidmi po ICOMu? Přeci jen icomákům bude tolik techniky a lidí teď asi na nic, to vše pak dlouhodobě pronajmou novým dopravcům? Nebo se Hradec dočká rovnou i generační obměny autobusů? Že by to bylo vzato jako přirozená obměna vozového parku? Ať říká o ICOMu, kdo chce, co chce, tak dopravce neměl zas věkem nejhorší vozový park. Nevím jestli je to smlouvami, ale třeba těm Setrám potáne max někam k 5 létům. Tak snad byl součástí nových smluv i ošetřen max. věk vozů, pro MHD pak zachovat nízkopodlažnost a ty barvy města… Číst vice »

Mufiklo

Tak řidiči přejdou k novému dopravci (ti co nudou chtít), Areál si pravděpodobně pronajme společnost nová (a možná taky ne). No a autobusy se přesunou do ostatních provozoven ICOMu nebo se prodají do zahraničí jak to ICOM dělá. K vaši otázce ohledně věku autobusu ICOM asi jen to, že obvykle kupují auutobusy na cca 7 let a pak jdou dál bez ohledu na smlouvu. A jaké vozy nasadí VKJ záleží hlavně na smlouvě

Jiří Kocurek

Smlouva uzavřená v předstihu, zhruba rok před vyjetím. Vpořádku, tak to má být. Teď ještě aby totéž uměli na Nábřeží.

Kernteriér

Ještě se neraduj. V článku jsem o uzavření smlouvy nic nenašel.

Peeetr

Nesmysl. Problémy určitě zase budou. A úplně nejhorší ze všeho je, že to kancelářští blbečci naplánovali opět na ledový leden.

Kajman

MHD v Jindřichově Hradci jezdí v úterý a v říjnu, pokud není úplněk, takže kdo je provozovatel je IMHO spíše podružné.

Michal

Zrovna teď v říjnu si počkali policajti v Domažlicích na Štáhlichův autobus a začali zjišťovat, proč má RZ z jiného vozu jiného typu 🙂
A nebylo to poprvé, už před pár lety našli v Plzni Setru s RZ z jiné Setry.

Tak hodně štěstí.

Kakov

Jojo pan VŠ byl vždycky expert pár excelans, ale musí už bejt dost starej, takže firmu už asi vede někdo jinej…

Jinak zážitků je s ním hodně….

Zugmann

Úplně…přesně…a to koupeno jen maličkosti z historie firmy Vrati

Martin

Jen doplním informaci, kterou jsem v článku ani diskusi nenašel, a to že v současné době dopravce provozuje MHD v Tachově.

Olda

MHD…. Kde…? To je tak na jednu linku, nicht war.

Ivan

Proč se stávající provozovatel nepřihlásil?

FenyAMG

To by chtělo zjistit. Zeptá se Zdopravy? 🙂

švarc

Asi držet provozovnu s 7 až 10 autobusy daleko od nějaké základny nemá pro ně moc smysl. Nejblíže by byl asi Pelhřimov, což je nějakých 35 km.

Pražec

Zrovna ČSAD tam základnu má, obsluhuje z ní i dálkovku.

Jaroslav

O tu bohužel také přišli.

Pražec

Aha, to jsem nevěděl. Jak je to dlouho?

Vlastimil Šalanda

ČSAD JH na linkách končí 11.6.2022

Kakov

Ale dálkovka určitě byla na komerční bázi, takže konec musí být spíše jejich rozhodnutí, ale vycházím jen z tuseni

Kakov

Vkj se to vyplatí a icomu ne? Vkj má základnu v Klatovech a možná v Praze, proti tomu je Pelhřimov luxus

noerf

Vzhledem ke ztrátě regionální dopravy na Jindřichohradecku tam neviděli zřejmě potenciál

Kernteriér

Od ICOMu k Vraťovi. No, nevím.

Zugmann

Přesně, přesně. Vrata a dálková doprava 😆😆😆

suri

Jj, to býval adrenalin s nimi cestovat, když člověk zavzpomíná na divoký devadesátý léta minulého století. Snad už se to trochu zcivilizovalo.

Jack

Ony stačily i nulté roky…

Pavel

Já jsem s nima jezdil pravidelně ještě před cca 10 lety. Snad nebyla neděle, kdy by se na těch vracích něco nepodělalo.
Jenom když jsem viděl měnit píchlou pneumatiku za něco co připomínalo závodní slick.
Na druhou stranu Štáhlichová jim dělá firemní doktorku, takže neschopenky nehrozí. 😀

Kakov

Pořád v té firmě vládne Vráťa?

Zugmann

Vrata vládne 🤣🤣🤣

Travegoist

Jak se to vezme 🙂

kakov

Tak jak to tedy je? Pořád firmu řídí Vratislav stahlich nebo to už přebral po něm někdo jiný? Už nemá ten přehled co dřív.

Zugmann

Presneee

martinek.k

Snad má město dobře napsanou smlouvu a ošetřená všechna možná „ale“. Každopádně je zajímavé, že současný provozovatel se nepřihlásil.