Líbí se mi, jak někteří zde poukazuji na most Chmelnice. Chtěl bych jen podotknout, že druhá strana a její cesta sloužila pro zemědělskou techniku ( teda polní cesta ). V současné době slouží pro občasný příjezd těžké stavební techniky na stavbu dálničního mostu. Je pravda, že cely ten úsek vysypali kamením, ale to se rychle “ztratilo”. Ale jinak to bude sranda do UH/St. města se dostat. Bílovice na dva roky semafor, mezi UH a ST. M. oprava mostu, v Napa most a v Babicich by se měl stavět ještě kruhový objezd pro příjezd na dálnici než se začne stavět Babice… Číst vice »
PetrZL
9 měsíců
Než to řešit autobusovou linkou, která pak bude trčet v koloně před kruhovým objezdem, nevyplatilo by pár metrů od současného mostu provozovat přívoz? Samozřejmě jen pro pěší.
No vzhledem k tomu, ze na kruhovém objezdu bude přes den permanentně kolona, to není úplně mimo. Je potřeba si uvědomit, ze se bude opravovat silnice z UH Jarošova na Bílovice. Sice tam bude střídavý jednosměrný provoz se světly, ale už teď se Hradistaci děsí kudy do Zlína. Napajedla křižácké ucpaný a na Brezolupy světla.
No právě, proto by to mohlo být docela dobré řešení, pokud pro pěší nešlo postavit nějakou provizorní lávku, jako tomu bylo ve Zlíně, když se boural (a znovu stavěl) Přílucký most. Ostatně přívozy běžně fungují na mnoha místech Česka – Berounka, Vltava..jen v Praze jich je hned několik.
Alex
9 měsíců
Provoz linky měl platit investor stavby mostu. Občané města, kteří se nedostanou na vlakové a autobusové nádraží a pracující ve Fatře, tak za jízdu na protější břeh budou platit 18 Kč.
Ještě větší prasárna je dvouletá (!) uzavírka cyklostezky, viz. vložený článek. Je to hlavní cyklostezka podél Moravy, kromě turistů hodně slouží místním lidem.
Myslel jsem, že stát deklaruje snahu o bezemisní dopravu, ale v tomto případě totálně selhal. Je jen otázka času, kdy se na objízdné trase stane neštěstí.
Uzavírka cyklostezky souvisí s jinou stavební akcí, zkuste si pozorně přečíst můj původní příspěvek.
Vámi navrhovaná objížďka je obtížně sjízdná i za suchého počasí. Evidentně o zdejších poměrech mnoho nevíte, což jste podpořil dovětkem o bezpečnosti objízdné trasy.
No část z toho platí ti lidi za osmnáct korun…
Ještě že když je to kyvadlová linka tak nezavedl kyvadlové jízdné, haha.
Otrokovják
9 měsíců
Dovolím si doplnění. Lávka pro pěší z Chmelnice ústí na druhém břehu přímo na příjezdovou cestu ke staveništi dálničního mostu. Všude tam je bláto, takže to je použitelné nanejvýš pro rybáře.
To se dá řešit zhruba tímo způsobem: Zavolat městskou ať zaprotokoluje přestatupek
Následně si stavba zařídí úklid. Jenže v tomhle počasí tam bude bláto vždycky, stavba není kancelář.
Líbí se mi, jak někteří zde poukazuji na most Chmelnice. Chtěl bych jen podotknout, že druhá strana a její cesta sloužila pro zemědělskou techniku ( teda polní cesta ). V současné době slouží pro občasný příjezd těžké stavební techniky na stavbu dálničního mostu. Je pravda, že cely ten úsek vysypali kamením, ale to se rychle “ztratilo”. Ale jinak to bude sranda do UH/St. města se dostat. Bílovice na dva roky semafor, mezi UH a ST. M. oprava mostu, v Napa most a v Babicich by se měl stavět ještě kruhový objezd pro příjezd na dálnici než se začne stavět Babice… Číst vice »
Než to řešit autobusovou linkou, která pak bude trčet v koloně před kruhovým objezdem, nevyplatilo by pár metrů od současného mostu provozovat přívoz? Samozřejmě jen pro pěší.
No vzhledem k tomu, ze na kruhovém objezdu bude přes den permanentně kolona, to není úplně mimo. Je potřeba si uvědomit, ze se bude opravovat silnice z UH Jarošova na Bílovice. Sice tam bude střídavý jednosměrný provoz se světly, ale už teď se Hradistaci děsí kudy do Zlína. Napajedla křižácké ucpaný a na Brezolupy světla.
No právě, proto by to mohlo být docela dobré řešení, pokud pro pěší nešlo postavit nějakou provizorní lávku, jako tomu bylo ve Zlíně, když se boural (a znovu stavěl) Přílucký most. Ostatně přívozy běžně fungují na mnoha místech Česka – Berounka, Vltava..jen v Praze jich je hned několik.
Provoz linky měl platit investor stavby mostu. Občané města, kteří se nedostanou na vlakové a autobusové nádraží a pracující ve Fatře, tak za jízdu na protější břeh budou platit 18 Kč.
Tak jak v Praze no…
Souhlasím.
Ještě větší prasárna je dvouletá (!) uzavírka cyklostezky, viz. vložený článek. Je to hlavní cyklostezka podél Moravy, kromě turistů hodně slouží místním lidem.
Myslel jsem, že stát deklaruje snahu o bezemisní dopravu, ale v tomto případě totálně selhal. Je jen otázka času, kdy se na objízdné trase stane neštěstí.
Poprosil bych o návrh, jak to udělat, aby se zároveň opravil ten most.
PS: neštěstí se může stát i na původní trase, zbytečně hrajete na city.
Přičemž bych zkusil objížďku tudy: https://mapy.cz/s/lunetuvoso
Nezpevněná cesta, za mokra nesjízdná. Před ní kus úzké frekventované silnice. Po uzavírce mostu před Fatrou úplně k ničemu.
Muzete prosím pokračovat v těch bodech dále, jak si představuje se dostat na levy břeh řeky?
Uzavírka cyklostezky souvisí s jinou stavební akcí, zkuste si pozorně přečíst můj původní příspěvek.
Vámi navrhovaná objížďka je obtížně sjízdná i za suchého počasí. Evidentně o zdejších poměrech mnoho nevíte, což jste podpořil dovětkem o bezpečnosti objízdné trasy.
Hmm, po polňačkách jsem na kole jezdil bežně, na lesních cestách brodil potoky. Ale tuhle neznám, to se přiznám rovnou.
Provizrní krytá lávka na břehu/náplavce + případně uzavírka na minimální nutnou dobu, ne 2 roky!
„Provoz linky měl platit investor stavby mostu“
Invesorem bude asi kraj, stejně jako je objednatelem těch autobusů, na které teda rozhodně doplácí značné peníze.
Holt se to musí opravit, jinak to skončí jako most na Výtoni. nedělá se to chodcům naschvál…
Přičemž by bylo fajn, kdyby v tom bude uznáveli vlakové jízdenky, to zas jo.
No část z toho platí ti lidi za osmnáct korun…
Ještě že když je to kyvadlová linka tak nezavedl kyvadlové jízdné, haha.
Dovolím si doplnění. Lávka pro pěší z Chmelnice ústí na druhém břehu přímo na příjezdovou cestu ke staveništi dálničního mostu. Všude tam je bláto, takže to je použitelné nanejvýš pro rybáře.
Nebo se můžete v práci přezouvat, jak to normálně dělají třeba školáci.
Vždy tam byla nezpevněná cesta, za mokra bahnitá, nyní po rozjěždění vozidly stavby prakticky neschůdná a nesjízdná na kole.
To se dá řešit zhruba tímo způsobem: Zavolat městskou ať zaprotokoluje přestatupek
Následně si stavba zařídí úklid. Jenže v tomhle počasí tam bude bláto vždycky, stavba není kancelář.