Zlínský kraj zavádí novou autobusovou linku, důvodem je přestavba mostu přes Moravu

Most přes Moravu v Napajedlech. Foto: Google Street ViewMost přes Moravu v Napajedlech. Foto: Google Street View

Most bude mimo provoz přes rok.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Roiman4

Líbí se mi, jak někteří zde poukazuji na most Chmelnice. Chtěl bych jen podotknout, že druhá strana a její cesta sloužila pro zemědělskou techniku ( teda polní cesta ). V současné době slouží pro občasný příjezd těžké stavební techniky na stavbu dálničního mostu. Je pravda, že cely ten úsek vysypali kamením, ale to se rychle “ztratilo”. Ale jinak to bude sranda do UH/St. města se dostat. Bílovice na dva roky semafor, mezi UH a ST. M. oprava mostu, v Napa most a v Babicich by se měl stavět ještě kruhový objezd pro příjezd na dálnici než se začne stavět Babice… Číst vice »

PetrZL

Než to řešit autobusovou linkou, která pak bude trčet v koloně před kruhovým objezdem, nevyplatilo by pár metrů od současného mostu provozovat přívoz? Samozřejmě jen pro pěší.

Skeptik

No vzhledem k tomu, ze na kruhovém objezdu bude přes den permanentně kolona, to není úplně mimo. Je potřeba si uvědomit, ze se bude opravovat silnice z UH Jarošova na Bílovice. Sice tam bude střídavý jednosměrný provoz se světly, ale už teď se Hradistaci děsí kudy do Zlína. Napajedla křižácké ucpaný a na Brezolupy světla.

PetrZL

No právě, proto by to mohlo být docela dobré řešení, pokud pro pěší nešlo postavit nějakou provizorní lávku, jako tomu bylo ve Zlíně, když se boural (a znovu stavěl) Přílucký most. Ostatně přívozy běžně fungují na mnoha místech Česka – Berounka, Vltava..jen v Praze jich je hned několik.

Alex

Provoz linky měl platit investor stavby mostu. Občané města, kteří se nedostanou na vlakové a autobusové nádraží a pracující ve Fatře, tak za jízdu na protější břeh budou platit 18 Kč.

Frantík

Tak jak v Praze no…

Otrokovják

Souhlasím.

Ještě větší prasárna je dvouletá (!) uzavírka cyklostezky, viz. vložený článek. Je to hlavní cyklostezka podél Moravy, kromě turistů hodně slouží místním lidem.

Myslel jsem, že stát deklaruje snahu o bezemisní dopravu, ale v tomto případě totálně selhal. Je jen otázka času, kdy se na objízdné trase stane neštěstí.

Jiří Kocurek

Poprosil bych o návrh, jak to udělat, aby se zároveň opravil ten most.
PS: neštěstí se může stát i na původní trase, zbytečně hrajete na city.

Jiří Kocurek

Přičemž bych zkusil objížďku tudy: https://mapy.cz/s/lunetuvoso

Martin II

Nezpevněná cesta, za mokra nesjízdná. Před ní kus úzké frekventované silnice. Po uzavírce mostu před Fatrou úplně k ničemu.

Michal

Muzete prosím pokračovat v těch bodech dále, jak si představuje se dostat na levy břeh řeky?

Otrokovják

Uzavírka cyklostezky souvisí s jinou stavební akcí, zkuste si pozorně přečíst můj původní příspěvek.

Vámi navrhovaná objížďka je obtížně sjízdná i za suchého počasí. Evidentně o zdejších poměrech mnoho nevíte, což jste podpořil dovětkem o bezpečnosti objízdné trasy.

Jiří Kocurek

Hmm, po polňačkách jsem na kole jezdil bežně, na lesních cestách brodil potoky. Ale tuhle neznám, to se přiznám rovnou.

Martin II

Provizrní krytá lávka na břehu/náplavce + případně uzavírka na minimální nutnou dobu, ne 2 roky!

Jiří Kocurek

„Provoz linky měl platit investor stavby mostu“

Invesorem bude asi kraj, stejně jako je objednatelem těch autobusů, na které teda rozhodně doplácí značné peníze.

Holt se to musí opravit, jinak to skončí jako most na Výtoni. nedělá se to chodcům naschvál…

Jiří Kocurek

Přičemž by bylo fajn, kdyby v tom bude uznáveli vlakové jízdenky, to zas jo.

Frantík

No část z toho platí ti lidi za osmnáct korun…
Ještě že když je to kyvadlová linka tak nezavedl kyvadlové jízdné, haha.

Otrokovják

Dovolím si doplnění. Lávka pro pěší z Chmelnice ústí na druhém břehu přímo na příjezdovou cestu ke staveništi dálničního mostu. Všude tam je bláto, takže to je použitelné nanejvýš pro rybáře.

Peeetr

Nebo se můžete v práci přezouvat, jak to normálně dělají třeba školáci.

Martin II

Vždy tam byla nezpevněná cesta, za mokra bahnitá, nyní po rozjěždění vozidly stavby prakticky neschůdná a nesjízdná na kole.

Jiří Kocurek

To se dá řešit zhruba tímo způsobem: Zavolat městskou ať zaprotokoluje přestatupek
Následně si stavba zařídí úklid. Jenže v tomhle počasí tam bude bláto vždycky, stavba není kancelář.