Zlatý byznys s reklamou na mostech. Praha má z pronájmu jen 2,3 milionu ročně
Magistrála. Foto: Jiří Matějíček / Wikimedia Commons
Praha má desítky až stovky mostů ve špatném stavu, možné peníze na jejich údržbu a opravu ji ale utíkají přímo
Nebezpečný hnus zvaný reklama nemá co dělat u silnic nejen mimo obce ve volné krajině, kterou neskutečně hyzdí, ale i ve městech, kde je hustší provoz a kde odpoutává pozornost od dopravní situace. V záplavě nejrůznějších billboardů a cedulí se opravdu nejezdí dobře – a to i když pozorně sledujete značky a ostatní účastníky silničního provozu. Ani si to ale nepřipouštíte, reklama totiž velmi často působí podprahově na vaše vnímání.
Praha je kapka v moři…. Podobné smlouvy má dráha s Railreklamem…
Dotaz na redakci: Mohli byste, prosím, uvést (sem do komentářů), kdy jste smlouvy od TSK obdrželi? Ptám se proto, aby bylo možné zjistit, kdy smlouvy, jakožto poskytnutá informace, musí být zveřejněna na internetových stránkách TSK (§ 5 odst. 3 zákona č. 106/1999. Sb.).
Díky
V létě. Bylo toho více. Jedna zpoplatněna a u ní nevím, jak to zveřejňují.
Ať mi nikdo nevykládá, že od roku 1992 narostla inflace z 2mil na jen 2,3mil. Tj. 15 % to byla v roce 1992 inflace za jediný rok.
Dobrý postřeh. Zde odkaz na inflaci od roku 1994: https://www.czso.cz/csu/czso/2-inflace_1994_ Jen v prvních letech se pohybovala kolem 10 %