Žižkovská tepna bude rozkopaná až do září. Omezení dopravy se dotkne i linek autobusů

Uzavírka části Hartigovy ulice v Praze. Zdroj: TSKUzavírka části Hartigovy ulice v Praze. Zdroj: TSK

Od Ohrady se bude do centra sjíždět jednosměrně. MHD pojede objížďkou.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantík

To už je tam poněkolikáté, ne? Pár roku zpátky, ale to se ještě jmenovala Koněvova. S trochou nadsázky by se dalo říct že nové jméno, nový povrch.

Antonio

Výměna vodovodního potrubí a rekonstrukce 380 metrů vozovky bude trvat 7 měsíců ?? Bude to jako vždy s TSK, na stavbě bude pracovat pár lidí s pracovní dobou od 7 do 14 hodin . A posledních 10 dní se bude mohutně finišovat.

platamond

Krásná demagogie. První budou přeložky inž.sítí, protože nový podchod pod ulicí (budoucí od metra), pak vracení ulice zpět po stavbě podchodu a teprve nakonec se položí koleje. Celé by to stejně muselo být v rámci stavby metra D, ale protože se jako bonus prodlouží nakonec tramvaj, tak je to fuj. Že Vy jste z Prahy 4…

MP22

Chtělo by to tam stromy, ta ulice je peklo.

Jiří Kocurek

V jednom městě si nasázeli stromy do zeleného pásu přímo nad vodovod. Co se nestalo? Ano, vodovod je teď nutno vyměnit, ale někteří to blokují, protože jim voda ještě teče a oni tam mají 20leté stromy. Ty kořeny vodovod narušily.

Neříkám, že je to tento případ, ale může se stát, že v ulici je tolik inženýrských sítí, že není místo na kořeny stromů.

MP22

No proto se sázejí po takové rekonstrukci spojené s výměnou inženýrských sítí. Nebojte, ti lidé nemají IQ 5 jako ti z vašeho vymyšleného příběhu.

Vilda

No tento příběh neznam, ale zkuste si něco najít o dvouleté rekonstrukci ulice Krkoškova v Brně Černých Polích.

Alibaba

Takováto zeleň by měla mít věcné břemeno ve smyslu: Při nutné opravě inženýrských sítí lze pokácet bez povolování.

Viktor Šedivý

Stromy jsou moc hezké, ovšem zase dost zásadně zhoršují proudění vzduchu, takže ve výsledku může být s nimi prašněji než bez nich.
O světle v nižších patrech nemluvě.

Alibaba

A nechtěj postupně obnovit tramvajovou trať?

Kamui

Proč tam tramvajová trať byla vůbec zrušena? Souběh s metrem zde není.

Frantisek

Přivaděč na magistrálu, plány úplného zrušení tramvají… V rámci asanace Žižkova měla být zřízena silnice tuším zhruba od Tachovského náměstí do Seifertovy (dříve Kalininovy). Návrat do vozovky o šířce dvou pruhů je komplikovaný, jelikož mezitím vzrostla obliba aut coby „západního“ způsobu života a odpor ke kolejím jakožto něčemu, co spíše překáží (a „jediné“ dělá hluk, otřesy apod.).

Frantisek

Ale viděl jsem i plány na tramvajovou trať vedenou tou novou plánovanou ulicí, již z 80. let ovšem, kdy byly koleje dávno vytrhány.

Jiří Kocurek

plány na úplné zrušení tramvají … tehdy . Ten tvůj oblíbený „východní“ způsob života sice rušil tramvaje, ale nebyly auta. Tebou tolik krizovaný současný systém tramvajovou síť rozšiřuje…

Takže tobe o koleje vůbec nejde, tobě jde o otrávení sousedovy kozy, když ty sám kozu nemáš.

Martin

Krom toho zakos pocital s prodlouzeni D11 az ke Florenci do mista Masarykova nadr., byvala konevka mela byt jakousi 4-pruhou magistralou..

Lukáš F.

Tam by tramvaje a auta musely jezdit v jednom pruhu, tak by tam akorát vznikala zpoždění. To už je možná lepší tam dát trolejbus.

Vít Jůza

Bývalo to ze Zahradního Města na Prokopovo náměstí autobusem tak za čtvrt hodiny, a zbytek na Sokolovskou místo 5 minut v dobrém případě 15. Ale že by tramvaje situaci nějak zhoršovaly?

Lukáš F.

Já neříkám, že tramvaje situaci zhorší. Ale tramvajové linky jsou dlouhé a zpoždění ze Žižkova se může přenášet i na druhou stranu Prahy, zatímco autobus 133 končí na Florenci.

Alibaba

Tak by se osekala auta jen na místní obsluhu a bylo by po zpožděních.

Frantík

To mi přijde trochu taky mimo. U autobusu to zpoždění nevadí? Stačí jenom změnit koncepci že tramvaj musí být z jednoho okraje na druhý, a taky se někde ukončí, podobně jako třeba ten autobus na Florenci.

Jan T.

Tam nepůjde ani trolejbus, zbytek ulice dolů k Florenci už je po rekonstrukci a myslím že ty nové sloupy osvětlení by ani neunesly troleje, a na to se teď několik let nemůže šáhnout.