Zelená pro Vlastu. Pražští radní schválili plán na tunel z Blanky až do Malešic
MÚK U Kříže. Foto: Satra
Pražští radní dnes udělali další důležitý krok k dostavbě Městského okruhu. Schválili projekt poslední části okruhu, který povede od výjezdu
blablabbla… blablabla
To je ta podpora verejne dopravy? Dalncni tunel misto dalsich TT a zeleznicniho Noveho spojeni 2? Rekonstrukce T3 misto modernich vozidel. Zklamani, pane Scheinherr
a cos cekala wod Scheinherr? Dyt je to anarchista, je mu 30 let. A misto v Nemecku studoval nekdo v Francii
Za 100 let mě probuďte a povídme si. Díky 🙂
Blanka se stavěla 100 let?
pridej nikdy.. to nebude. Staci se podivat co k nam chodi za howaada z VS. A to platime jeste dobre. Ve statnim aparatu maka kdejaka prodavacka. Ta asi tyto projekty nezmakne
Kolik to má mít pruhů v jednom směru ?
2+2 vetsinou,…
Není to zahloubení Průmyslové tak trochu navíc? Prioritou u tangenciálních směrů je MO a SOKP. Jakmile to bude (a nevěřím, že by Průmyslová byla výrazně dříve), tak by ty intenzity na Průmyslové měly poklesnout. Naopak by byla spíše potřeba dostavba Vysočanské radiály, protože intenzity na Vysočanské a Poděbradské se budou ještě zvyšovat (zatímco se růstem místní dopravy a souvisejícími opatřeními bude snižovat jejich kapacita)..
Ale Radlický radiály se asi nedožiju 😂 a to na ní čekám jak na smilování
Nebýt tohohle aktivistického vedení, už se staví. Jen to udržování průzkumných štol stojí ročně miliony.
Ta prumyslova muze ulevit MO a vysocanska nebude ani tak potreba, je dost obtizne ji prosadit,…
Vychodni cast okruhu bude cim dal vice exponovana a s dalsi silnici tam pribude vyrazne na doprave, dnes vetsina jezdi prave po Prumyslove a Kbelske anebo po Sterboholske radiale ci Holesovickami… Prumyslova bude navic kratsi cestou na Jizni spojku nez zajizdet na MO zastavenou oblasti a daji se na ni postavit zachytna P+R jako v Letnanech, to na MO nebude temer nikde mozne…
Průmyslová je v reálném dohledu (v horizontu 5 let by se mohlo začít stavět) za snesitelné náklady, „Vlasta“ je vzdálená budoucnost (2030+).
Tak…
Me hlavne bude zajimat konkretni navrh toho zahloubeni, mezi Kolbenovou a Prumyslovou je rozdil vysek cca 17 metru, mezi zeleznicnim mostem a Kolbenovou dalsich 6 metru. Nevim, kde presne chteji mit severni portal, ale to bude dalsich par metru k uz tak docela solidnimu klesani.
No uz ted je v Kbelske prudke stoupani, videl jsem planek, kde se se zahloubenim pocitalo puze u Kbelska/Podebradska a mimourovnove s „usima“ na mickey mouse Kbelska/Kolbenova… Ono vlastne jde jen o „zahloubeni“ na zpusob podjezdu a protihlukoveho zastreseni…
Proto mi prijde vhodnejsi viadukt/Most pres cele udoli, klidne nad tramvajovou trati a vozovnou nebo nad Kbelskou a zaroven pres zeleznicni trat, vyresilo by to vyskove rozdily a sikanu na Novopackou…
https://www.sousedikova.cz/wp-content/uploads/2015/05/muk-kolbenova.png
https://www.sousedikova.cz/wp-content/uploads/2015/05/muk-podebradska.png
Tak urcite. Z toho budou obyvatele domu okolo Prumyslove uplne odvareni nadsenim.
Taky si myslim… okolo Prumyslove neni temer nic, ale v te Kbleske to bude zajimave…
A to je prý navíc pod křižovatkou Poděbradské a Průmyslové jedno z nejnižších míst v kanalizační síti široko daleko…
Městotvorné řešení. Palac nahoru za návrh, ale realizace bude teprve oříšek.
Nemel by to byt problem, bylo by fajn, aby byla zahrnuta i ul. v Holesovickach, bud zahloubenim nebo napojenim na tento projekt…
Vždyť tam z obou stran Holešoviček je kreslená MÚK k okruhu
No to ano, ale ne pro smer Liberecka-Blanka, ta je porad po ulici V Holesovickach, nikdo prece nebude sjizdet do Libenske spojky a slozite U Krize najizdet do tunelu Bila skala…
Na rovinu, v Holešovičkách za mě vůbec nemá být dálniční přivaděč. To má být městská ulice se 2 pruhy pro MHD a rezidenty. A pod ní buď tunel nebo Libereckou bych ohnul tunelem rovnou dolů ke Kříži a ulice v Holešovičkách by z ní naopak odbočovala.
V Praze se poslední dobou slušně maká, a teď si vemte kdyby to tu řídilo Ano! Jo to by bylo určitě neuvěřitelné 🙂
Ted uz jen aby to nebylo dalsi „placnuti do vody“, ale zacalo se realizovat. Premyslim zda ten hnusny barak/drzak reklamy u krize pujde k zemi ci ne … 🙂
Vse zalezi na financich,…
Netváří se to teda blbě.. 👍
Špatná zpráva pro obyvatele Prahy.
Mluvte za sebe. Jsem obyvatel Prahy (přímo Malešic) a pro mě je to dobrá zpráva.
Mluvím za každého, kdo v Praze dýchá. A to jsou všichni. V jednadvacátém století utápět desítky miliard ve stavbách, které jen zvýší objem IAD je malomyslnost. Praha potřebuje Nové spojení II., nové TT, cyklostezky. A taky mýto na vjezdech do Prahy, funkční STK, větší zpoplatnění parkování. Vzorem by nám mohla být Vídeň, ne Dubaj.
Jojo, všecky ty kolony, které zmizí, to je zlo.
No co, postavili tunel městkého okruhu a na světelné křižovatce stojí tak tři auta, namísto předchozí 1∕4hodinové kolony. Protože co? Protože dopravní indukce vygeneruje o 10 % více dopravy, o 100 % více dopravy, o 500 % více dopravy … a teprve pětinásobek dopravy vyrovná původní emise postávajících kolon aut.