Zchátralé nádraží v Budějovicích už má projektanta. Stavba začne za dva roky
Od prosince 2016 jezdí po čtvrtém koridoru expresy.
Správa železniční dopraví cesty vybrala projektanty pro opravu zanedbaného nádraží v Českých Budějovicích. Projekt a následný autorský dozor zajistí za
V Budějcích by se patřilo taky prodloužit zastřešení peronů.Většina tam končících vlaků hl.od Prahy,vždy zastaví tak,že někdy i víc jak polovina soupravy stojí mimo střechu.Krom toho i do nejbližšího podchodu, je to pak z posl.vozů kolikrát i přes 100 metrů.Při prakticky nedávné rekonstrukci nástupišť, se snad i uvažovalo o výstavbě třetího podchodu,jež by vyúsťoval před Lannovu třídu a který by vznikl z bývalé štoly,ale z toho bohužel sešlo.Tuto rekonstrukci hodnotím,jako neúplnou,resp.nepovedenou.Navíc nynější stav obou podchodů je po těch několika letech tristní.Pohyblivé schody by jistě alespoň na „příjezdovém“ podchodu slušely,ale pochybuji o jejich výstavbě,neboť na všechny nástupiště se lze dostat výtahem.… Číst vice »
Kvůli památkové ochraně nejdou udělat eskalátory? Když to šlo v Praze, Plzni… na moderní velká krajská nádraží eskalátory patří, zvyšuje to komfort pro cestujících a zvyšuje atraktivnost železnice.
Taky nechápu. Navíc se mi nezdá, že by památková ochrana znemožnila u stavby sloužící svému účelu takové zařízení..