Zázemí pro silničáře na D35 chce postavit osm firem. Cena spadla o více než pětinu

Stavba D35 v úseku Časy - Ostrov. Foto: ŘSDStavba D35 v úseku Časy - Ostrov. Foto: ŘSD

Kromě údržby bude u střediska údržby sídlit i dopravní policie.

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Schmidt

zjevně se na ŘSD soutěží trochu líp než na SŽ, kde ceny v soutěžích spíš rostou, viz šílené Pardubice

Jarda Š.

Novostavba je pro velkou stavební firmu podstatně jednodušší než rekonstrukce.

Jiří

To jistě. Protože se ŘSD dlouhodobě dává přednost před železnicí. Pokud bylo peněz dost, tak byly silniční stavby mnohem dražší, jenomže teď už jich dost není tak se snaží konkurencí cenu změnit.
Poselství návrhu zákona pana Kolovratníka je vcelku jasné. Peníze na obojí nejsou. A mají se rušit železnice, nikoliv silnice.

Jiří Kocurek

A keré silnice jsou zralé ke zrušení? Ty lesní, kde není zpevněný povrch? Polňačky přestavět na cyklostezky?

Otakar

Už aby to bylo, oba úseky jsou důležité a z Olomouce na Prahu vrchem to ušetří dobrý kus cesty.

Karel Novák

Nejen z Olomouce, ale i z Ostravy.

Jiří Kocurek

Láme se to odhadem v Prostějově a v Přerově, odtamtud to vychází přibližně nastejno. Z míst severněji to bude kratší po D35, z míst jižnějších pak po D1.

Vladimír Bílý

No to video z ledna 2021 mě úplně nenaplňuje optimismem, že by se ten úsek dálnice mohl otevřít ještě letos, jak se ŘSD chlubilo.

Apltauer Václav

Toto je video z Časů do Ostrova a s tím se počítá začátkem příštího roku.Ale první úsek z Opatovic do Časů se má letos otevírat.

Vladimír Bílý

Jo sorry, popletl jsem si ty dva úseky. Beru zpět.

smart

To bude možná tím, že video je z druhého úseku, který má termín zprovoznění až v 08/2022.

Jan

Bez obav, Váš neoptimismus nemá absolutně žádný vliv na to, jak rychle se ta stavba postaví.

Olin

No…, možná že u mnoha staveb v dikci ŘSD je stanovena část „Reference“ úměrně náročnosti stavebního úseku, a tím se nastolí alespoň trochu konkurenční prostor, s následnými tržními pozitivy. Takže se tam vlezou i Ti relativně menší.

Jiří Kocurek

Dost možná se u ŘSD nehraje na uvařenou společnost několika akreditovaných, kam se novým firmám zabouchávají dveře před nosem.
Viz označování AFRY za garážovku, jelikož dotyčný „znalec“ oboru o nich nikdy neslyšel. Proto se podle něj taky nestaví spojka do Mladé Boleslavi na 200 km/h, protože by to v garážovce nezvládli.