Zázemí pro novou D11. Ministerstvo vydalo povolení pro odpočívku Předměřice
D11 Hradec Králové - Jaroměř. Foto: Královéhradecký kraj
Nové odpočívky umožní podle ŘSD také výkon policejního dohledu nad dálničním provozem.
Nové odpočívky umožní podle ŘSD také výkon policejního dohledu nad dálničním provozem.
Nemám úplně přehled, jakou kapacitu má průměrná česká odpočívka, ale při čtení článku mě zarazili parametry – 41 míst pro auta a 30 pro kamiony. Nemělo by to být, minimálně, obráceně?
Všude se mluví o tom, jak je velký nedostatek míst pro kamiony, tak proč by měla být většina míst vyhrazená pro auta. Já když sem tam jsem na nějaké odpočívce, tak osobních aut je tam vždy jen pár.
Za bolševika se taky dostavovaly školy a další služby na sídlištích s několikaletým zpožděním…
Důsledně kontrolovat parkování na sjezdech a nájezdech a hned je prostor pro poptávku po komerčním parkování…
Ať si kamiony zaplatí komerční parkovací místa. Chtít to po státu je krásná privatizace zisku a socializace nákladů.
Ať stát nenařizuje, kdy ten kamion musí zastavit a ať dá mýto na úroveň dálniční známky.
To je podobně pitomá věta, co? Přitom je to jenom opak toho vašeho nesmyslu.
Jo, protože řidič si sam od sebe udělá bezpečnostní přestávku a nikdy nepojede unavený. Tak určitě.
Hlavně Poláci. Včera zas jeden kamioňák exceloval na přejezdu.
Proto je i vaše tvrzení nesmyslem. Vidíte jen rudě kamiony jako třídního nepřítele. Kamion za JEDNU cestu z Ostravy do Prahy zaplatí tolik, co osobák za ROK. Všude po světě je standard, že k dálnicím je i zázemí. Tato odpočívka nebude sloužit pouze kamionům, těch tam bude menšina. Navíc bude sloužit dálniční policii a dalším.
Nebo chcete říct, že i řidiči osobních vozidel by si měli platit soukromé záchody, protože chtít to po státu, je privatizace zisku a socializace nákladů, protože to mohli vykonat doma?
Veřejné záchodky ve městech jsou placené a na pumpach jejich obsluha očekává nákup. Nezvolil jste dobré přirovnání.
Na pumpách neočekává obsluha nic, je jí to úplně u zadku.
Asi jak kde. Nicméně ty záchody na pumpách stejně provozuje soukromník na svoje náklady a ještě navíc platí státu za pronájem pozemku, nemám pravdu?
To přirovnání prostě kulhá na obě nohy 😉
Tak to byste v honbě za „pay you sucker“ měl zpoplatnit i wecko ve vlaku.
Co tim chce te rici? Silnici oproti osobaku opotrebuje několika tisicinasobne více….
V tom případě nebýt kamionů, tak jsou ty silnice nesmrtelné? Tj. jednou se postaví a už vydrží napořád? Přeci pokud jeden kamion opotřebuje několikatisícinásobně, tak vzhledem k aktuální dopravě… Asi ne, že?
Jenže ty věci se od výroby k zákazníkovi jen tak samy nedostanou.
Hádám, nepracujete ve výrobní firmě, která by expedovala např. nábytek. Že osoba Ó nábytek už má, to není relevantní.
Jenže ne vždy je nezbytné tahat potraviny Evropou na velké vzdálenosti. U výrobků je problém v tom, že se většinou vyrábí „na jedno použití. Ano, píšu o zbytečné dopravě.
Bizar.. stát mi nařizuje platit daně… tak ať mi na ty daně dá prachy aby jsem mohl… kde v ústavě máte napsáno že podnikat v autodoprava musíš.. jestli to majitelům autodopravy nevyhovuje ať si najdou jiná zaměstnání…
A víte, že ty zvýšené náklady na přepravu budou promítnuty do ceny zboží? Tak ať pak nenadáváte obchodníkům, když jim zdražíte přepravu zboží.
Nebo nechtějte platit za dovoz ledničky +5.000 kč automobilní daně, protože někdo prohlásil, že ledničku má a vy novou nepotřebuejte.
Jasně posledních 15 let se mýto nezvedalo takže , pokud mate pravdu, tak by jídlo a spotřebiče mělo stát stejně jako před 15ti lety.. a LOL.. nestoji … takže kecat.. jako vždy…
Když oni lidi chcou vyšší výplaty a ty se promítnou v ceně jejich práce. A ta se promítne v ceně výrobku. A je jedno, jestli to je brambor, nebo auto..
To je trh ne? Nic nezlevnuje,tak nečekejte že bude zlevňovat prace… navíc existuje konkurence (taky trh)… takže vámi navrhované zvýšení platů bohaté pokryje zdražení kvůli mýtů… trh ne?
Chcete mýto místo známky?
Já určitě ano, pevná cena za rok je hovadina a cena kratších období je nastavena poměrně svinsky (přiklad skutečného monopolu).
Vaše myšlenka je nedotazena, kamiony platí za užití dálnice mýto, čili zadarmo to nemají. Společnost nechce kamiony parkujici mimo dálnice, proto dává smysl mít odpocivek dost a zdarma. Množství tranzitu a tím i potřebu odpocivek je lepší regulovat právě mýtem.
Kamioňáci by chtěli všechno zadarmo, protože bez nich by se přece zbořil svět!
V diskuzi u článku o zákazu přes Bohdaneč se kamioňák vztekal, že musí po dálnici oklikou a ještě u toho zaplatit mýto.
z Pardubic do Prahy
Jasně, nahradíme kamiony pojízdnou prodejnou vyrobenou z vozu řady 810!
Nebo zakážeme rýži, protože se v ČR vypěstovat nedá?
Zákazy? Proč? Mýtné podle vzdálenosti by nestačilo?
Kamiony platí za každý ujetý km 5 km mistře a je povinnost státu zajistit místo pokud někdo chce dortzivat Aetr .ale máte pravdu pokud to má mít 14 míst ať nestaví vůbec nic .a když o tom nic nevíte koukněte vedle do Polska jak mají vypadat odpočívky
Platí za kilometr 5 kilometrů? To je nějaké perpetum mobile?
A není v té platbě třeba kompenzace státu za opotřebení té dálnice, která se kvůli těžkým kamionům bude muset dřív opravovat?
Upsal se, myslel 5 Kč. Chytrému napověz …
A vůbec, když Vám tak leží kamiony v žaludku, tak co využíváte výdobytky, které díky tomu máte? To je klasické chucpe.
Ta věc, ze které semka píše, tím kamionem nejspíš jela taky. Že by se desubilmovala ve výdejním boxu, tak daleko 3D tisk ještě nedočel.
Ty věci o kterých semka píšete nic nevydrží, Roste hora odpadu, kam ty věci kamiony vozí. Násobně roste doprava: surovina-výrobce- smetiště. Řešme tyto věci a dopravy bude zlomek.
Díky tomu máme? Jenže my díky tomu likvidujeme místní producenty. jinak. Pračka, která vydrží 3x méně, než před čtvrt stoletím je výdobytek?