Zátopek jezdí s Hrbounem. České dráhy připomínají parní lokomotivu, která přivezla TGM

Lokomotiva 380 s polepem připomínajícím parní lokomotivy řady 375.0. Foto: České dráhyLokomotiva 380 s polepem připomínajícím parní lokomotivy řady 375.0. Foto: České dráhy

České dráhy představily další lokomotivu se speciálním polepem. Na lokomotivě řady 380 nazývané také Emil Zátopek představují parní lokomotivu řady

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Démon

Na co ČD nemá peníze …

K.S.

Z polepu mám takové rozpačité pocity, ten Rakouský mi přijde mnohem podařenější. S čím ale musím souhlasit že řady 375 a 275 byly jedny z nejpodařenějších lokomotiv po stránce vzhledu. Ano, Mikáda, Albatrosy a pod. byly modernější, silnější, rychlejší (byť ne o moc), ale až moc uhlazené, takové trochu „neživé“, tady v těch starých jakoby se naopak schovávali ohniví ďáblové.

Metropolitan

Tak už aspoň vím, proč má dnes EC274 půlhodinovou sekyru a na čele 362..

Petr

Akorát mi nejni jasný proč si vybrali zrovna tuhle, když na ní byl krásnej polep Nostalgie… Jinak, z boku to celkem ještě jde (i když to evokuje ukradnutí nápadu z Rakouska, kde měli něco podobnýho na taurusu), ale ten čumák je hroznej…

Petr.R

asi končil kontrakt, někteří inzerenti spoléhají, když nezaplatí, tak tu reklamu tam nechají.

Pavel

Nostalgie je přece ČD Nostalgie. Že by ČD nezaplatili sami sobě? Asi za tím bude něco jiného.

Josef K.

Hlavně že na všem musí být korporátní barvy a pak se na všechno flákne polep…

Petr.R

Možná, že bude doba, kdy reklamy budou zakázaný vlastníkem nebo plátcem. Byl tady článek o autobusech co platí olomoucký kraj-požadavek čisté bílé.

Dan

Lokomotivy řad 380 nikdy korporátní barvy nedostaly, od počátku jezdí v barevném řešení navrženém škodovkou (byť nemá ke korporátním barvám daleko). Přitom ty nepříliš populární lichoběžníky v úplně první verzi Najbrtu byly právě proto, aby to co nejvíc sedělo na 380. Vlastně jediný náznak korporátních barev na 380 byl právě reklamní polep (ten se Slovenskou strelou).

Kromě toho u ČD jednotnost současného korporátního schématu dost pokulhává. Barvy se sice ustálily, ale jednotné korporátní schéma se dočkalo už asi 3 úprav vnějšího nátěru + na vectrony se nově nasadila další verze a v interiérech je to podobné.