Západní okruh Plzně slaví rok. Z města dostal tisíce aut, radnice zvažuje úsekové měření
Testování autobusu na Západním okruhu Plzně. Foto: PMDP
Měření na podzim ukázala, že nikde v okolí nejsou překračovány hlukové limity.
Super, takže se tam konečně začne postihovat zbytečně pomalá jízda? Konečně!
Výstup z mikrosimulace dopravy pro výpočtový stav rok 2030
https://www.youtube.com/watch?v=G8K2d8IH6qM
Rok už se jezdí, ale na nejkritičtější úsek (kruhový objezd u Makra) se i za rok provozu ani nesáhlo.
A osazeni semafory… To může vymyslet jen člověk, který to vymýšlí od stolu, ale v provozu tam nikdy nebyl
Naopak. Semafory na KO je v cizině častější než se zdá a opravdu pomáhají.
Pokud se to povede, bude to o mnoho lepší
Jezdím tam denně a dá se říct, že nemám problém s tím, kdyby tam byl úsekový radar, ikdyž dle mého by tam byl zbytečně, hned vysvětlím… Není den, co bych tam nepotkal nějakýho č“ráka, co se tam plazí 60 a má za sebou štrůdl dalších 10-15 nervózních řidičů. Prostě kde je 90 se jede 90, kde 70 se jede 70… Mimochodem pokud je někde snížení rychlosti před křižovatkou, s křižovatkou taky končí, pokud není značkou upraveno jinak! Jedno takový křížení se snížením rychlosti tam je (konkrétně na 70), i po něm ale xy řídičů těch 70 jede!!! Proč?????? Kdo nezná… Číst vice »
No…, kdo nezná pravidla silničního provozu?! Toť otázka. Asi bych se zeptal zda je někde v zamýšleném místě značka C6a ? Nevybavuje se mi, ale pravda nejezdím tudy denně. Spíše to vidím tak na B20a. Ta má však elementárně jiný význam, především v dopadu na rasanci přestupku při provozu na pozemních komunikacích. Též bych se zeptal zda disponujete nějakou kouzelnou kartičkou, která by Vám umožnila posuzovat ust. § 18 odst. 2 písm. b) zákona 361/2000 Sb., to především s přihlédnutím k předcházejícímu odst. 1, který je zásadní pro stanovení rychlosti jízdy. V případě, že nikoliv je třeba vyčkat do toho… Číst vice »
Zapojit se do automatizovaného sčítaní dopravy může i široká veřejnost přes komunitní projekt Telraam https://telraam.net/
Teď by to ještě chtělo dva další pruhy, a definitivně pohřbít plány ŘSD na nový průtah Plzní.
A k čemu ty pruhy budou, když po pár minutách jízdy skončím na „zacpanych“ kruhacich. Možná ušetřím pár vteřin že budu moci předjet někoho kdo jede 80tkou. Propustnost průtahu se tím nijak extra nezvýší.
Měli by řešit ty kruhace, ale to už od začátku je špatné.
Tam by dávaly smysl nějaké mimoúrovňové bypass ve směru městského okruhu Regensburská-Folmavská nebo tak nějak, jak to mají třeba na městském okruhu ve Warszawě (část Urzsynów). Bez toho se ten okruh hlavně u Makra prostě neobejde.. Světelně řízená spirálová okružní křižovatka je jenom takové vyškrabávání desetin procenta průjezdnosti navíc, nic víc.
Bohužel, se stávajícím vedením plzeňského ŘSD, které zastává ideologii „nic než průtahy“ a „stát tu není od toho, aby stavěl obchvaty, ale průtahy“ (což na jedné diskuzi s občany místní šéf ŘSD Blábol skutečně řekl) se něčeho takového Plzeň asi nikdy nedočká. Bohužel
Podobne je to i na Ringu v Chemnitzu, ve smeru Südring>A72. Tomu levemu odboceni to dost pomuze a na takove poloperiferii se to da jeste skousnout. Ale musi to byt v situaci kdy je tam jeden tezce prevazujici smer provozu.
Hlukové limity sice překročeny nejsou, ale obecní kasu plnit musíme, tak na bezpečný obchvat dáme úsekovku aby lidi více koukali na tachometr, než na cestu🙈
Problém s předjížděním už byl vyřešen podélnou čarou souvislou, tak není třeba vyrábět další.
Jsem zvědav na tu okružní křižovatku u Makra…ta reko bude masakr…
Neznám to tam, ale to by ten radar byl na nějakém nepřehledném úseku, kde je neočekávané snížení povolené rychlosti?
Pokud ano, pak chápu váš komentář, pokud ne, pak nerozumím tomu, co je špatného na dodržování zákona.
Radar na křížení s odbočkou u Mea je v klidu. Tam těch 50 nejede nikdo
Jen jestli to není jako v nejmenované obci u Prahy, kde napřed posunuli cedule s obcí daleko do pole, pak si pořídili radar a pak si starosta koupil nové služební auto.
Zdiby FTW <3
Tempomat, neznáte?
Velmi příjemné.