Zaměstnankyně Českých drah sepsaly petici proti zrušení pokladny v Turnově, nejméně rok zůstane
Nádraží v Turnově. Foto: České dráhy
Podle autorek petice si Liberecký kraj nepřeje působení Českých drah.
Podle autorek petice si Liberecký kraj nepřeje působení Českých drah.
Nevím, proč si autorky petice stěžují na zrušení pokladem ČD, čímž zřejmě myslí pokladny mimo jiné v Semilech a Železném Brodě. České dráhy tam sice provozují jeden pár vlaků, ale v době, kdy pokladny byly stejně zavřené. To tam má sedět pokladní a vykládat, že nic neprodává?
Nebo má prodávat SJT a komerci ČD (Pendolino, půjčovna kol,…)
Všechno bez problémů se dá zařídit přes internet
Nemůžu úplně sloužit situací v Turnově, ale pár zkušeností s prodejem jízdenek napříč dopravci v LK: Arriva žst Liberec: Nabití dvou karet + prodej dvou jízdenek IDOL, akce na cca12-15min, málem jsme nestihli vlak. Ale výhodu je, že se dá nabití IDOL karty platit bankovní kartou. ČD žst Liberec: Nabití i prodej IDOL jízdenek zcela bez problémů, IDOL jízdenky nakupuji raději zde než u Arrivy. Ovšem nabití karty je nutno platit pouze v hotovosti. Arriva žst Mimoň: Přes hrdou nálepku IDOL na automatu Arrivy zde žádný IDOL tarif nekoupíte, takže IDOL jízdenky na Arrivu kupuji v ČD pokladně. Vlaky Arriva,… Číst vice »
Všechno samozřejmě vyřídit online nejde, ale pro ten případ je třeba občas sjet na nějaké větší nádraží. Mám zkušenost z Itálie, tam jsou prodejní automaty na jízdenky v každé stanici a funguje to skvěle.
1,5 až 2 miliony Kč/rok/jednu pokladnu je zhruba 150 tisíc měsíčně.
tvl ….
Kolik by firma ČD ušetřila,
– kdyby firma ČD proškrtala svůj ceník pro regionální jízdy.
– kdyby firma ČD měla „blbuvzdorné“ návody, jak si koupit nějakou jízdenku firmy ČD na druhý konec ČR nebo do Polska?
Mimochodem, je v petici vysvětleno, proč signatáři petice (občané) odmítají Státní Jednotnou Jízdenku ( SJT ) pana půlministra Havlíčka?
Jaký význam má pokladna, když pro většinu cestujících není problém si jízdenku koupit přes aplikaci? Menšina cestujících si ji může koupit u průvodčího.
Je to zbytečné vyhazování peněz nás, zákazníků a daňových poplatníků.
Za půl roku čekám od těch samých zaměstnanců petici za zvýšení mezd. Eventuálně stávku.
Ano rušení pokladen je nesmysl, ale proč by měl dopravce, který má v té či oné stanici jen pár vlaků, platit něco co mu jen žere peníze. Podle mého, by pokladny měla provozovat Správa Železnic a vydávat jízdní doklady pro všechny dopravce. Potom by se pokladní nemuseli bát o práci a myslím že i krajům a dopravcům by to prospělo, protože SŽ by měla být nestranná a nebyli by ani problémy se špatnými jízdenkami.
Opravdu si myslíte, že by pokladní SŽ poradili cestujícímu vždy nejvýhodnější nabídku? Tu máš SJT a zmiz otravný hmyze…..
A proč by jako měla Správa železnic provozovat pokladny? Ta má snad úplně jinou činnost a to provozování dráhy. To by pak mohla Správa železnic provozovat např. “ půjčovnu strojvedoucích“, které by pak nestranně přidělovala dopravcům, kteří je zrovna potřebují atd., atd.
Sž at se stara o zeleznici, ne o pokladnu. Boze. Zrusit pokladnu, muzete si koupit ve vlaku.
Nebo přes apku
Jj urco. Ale tel aplikaci nema kazdy. Nicmene kazdy muze ve vlaku a to hotove nebo kartou. Tak by to melo byt. Pokladny vlastne zbytecny.
Opravdu si myslíte si, že by soukromí dopravci o prodej jízdenek přes pokladnu SŽ měli zájem, vzhledem k předpokládaným nákladům, které by na takový produkt SŽ, jako státní firma, vykalkulovala?
Stačilo by kdyby Liberecký kraj konečné dopravu skutecnlě zaitegroval. Systém IDOL se sice tváří jako integrovaný systém, ale není. Protože mu stále chybí zcela zásadní integrační prvek integrovaného systému. A to je volně prodejná přestupní krajská jízdenka bez povinnosti si zařizovat nějakou pochybnou krajskou kartu, na kterou nejdříve musíte poslat peníze, aby jste si teprve potom následně mohli jízdenku koupit. Všechny ostatní kraje co tuto zcela nesmyslnou obstrukci dříve zavedli, už od tohoto ustoupili, nebo nejpozději příští rok ustoupí. Ale Liberecký kraj si stále trvá na tom, že bez jejich karty si přestupní jízdenku prostě nekoupíte a musíte znovu a… Číst vice »
Abyste, prosím. Děkuji
Dopravu v kraji řídí bývalý motokrosový závodník. Bývalý šéf Koridu měl hodně práce se svými vedlejšáky, nový utrácí peníze za rozhovory sám se sebou. Ještě, že Korid na počátku vedl Petr Prokeš, který položil dobré základy a ve své době byl IDOL vrcholně progresivní. Jenže už není rok 2008.
Jsem od přírody celkem zvědavý, máte odkaz na ty rozhovory? Díky 🙂
https://liberecka.drbna.cz/zpravy/doprava/27313-nasim-cilem-je-integrovany-system-s-lepsi-obsluznosti-a-modernim-vozovym-parkem-aplikaci-idolka-predstavime-brzy-rika-novy-sef-korid-lk.html
OT: co to je „rozhovory sám se sebou“?
… To jako když si člově po ranní hygieně zvedá sebevědomí, plácáním, že jsem skoro jak „švihák lázeňský“ … neumím si představit takhle mluvit veřejně, neb bych byl za *!* -:)
Anebo jde o nějakou chorobu typu „rozdvojení osobnosti“ ?
Žertuji, samozřejmě. Ale pobavilo … utrácet za rozhovory se sebou
Ještě by se nemělo zapomínat, že jistý zaměstnanec, který má nadstandartní vztahy s Arrivou, které značně pomohli její výhře ve výběrkách (psalo se o tom zde i jinde), byl na čas po medializaci uklizen na horší pozici, aby se po čase mohl opět vrátit na výsluní v podobě vedoucího drážní dopravy… Jak typicky české.
Když máte kartu IDOL, tak je vám jedno, která pokladna či řidič autobusu vám jízdenku prodá. To, že se tomu některé pokladní ČD brání, to není vinou karty.
ja ale jejich kartu nechci. jen nevím, proč mám být kvůli tomu penalizovan hodně drahým jizdnym pri prestupech
Na kartu koupíte přestupní jízdenku jen pro jednoho cestujícího. Jakou jízdenku by jste si vybral na rodinný výlet z Příšovic do Rovenska pod Troskami?
Tarif IDOL by to určitě nebyl…
„…přestupní krajská jízdenka bez povinnosti si zařizovat nějakou pochybnou krajskou kartu, na kterou nejdříve musíte poslat peníze, aby jste si teprve potom následně mohli jízdenku koupit.“
No momentálně to tak má kraj Zlínský…
Že si furt nějaký hňupové myslí, že jde všechno dnes online. Opravdu nejde. Studentské průkazy, některé mezinárodní jízdenky, ty pitomý IDOL karty, IN karty,… nějaká doplatková pokladna pro vlakový čety. Pokud Arriva neumí odbavit cestující, nahrát přestupní jízdenku, vydat One Ticket a podobný základy, tak by měla být nějaká pokladna, kde si člověk tohle všechno může zařídit. V LK to jde od desíti k pěti, bude to hodně těžký dát pak dohromady.
Jak uvádí anonym níže, zaměstnanci Arrivy se vás zeptají, pokud cestujete mimo jejich trasy, jestli si koupíte jízdenku pouze do místa, kam vlak Arrivy ještě jede, nebo vám nabídne OneTicket.
Pokud máte vámi nenáviděnou IDOLkartu (Opuscard), tak vám průvodčí nahraje jízdenku bez ohledu na dopravce za ceník IDOLu.
To hrdě píšou i na svých stránkách, ovšem realita je jinde. Bez pochyby to mají umět…
Konkrétně v pokladně v Turnově se opakovaně potýkají s problémy u těch přestupních jízdenek IDOL do míst, kam nejede vlak … ale když jsem si několikrát z tohoto důvodu nakonec tuto jízdenku kupoval ve vlaku nebo ve vedlejší pokladně u konkurence, nedošlo tím k žádnému průšvihu. Nicméně napsat, že to prostě nedělají nebo neumějí, je prostě sprostá pomluva – v naprosté většině případů tam jsem bez problémů odbaven. Mimochodem …. autobusáci u nás poslední dobou měli problém s výdejem jednodenní síťové jízdenky IDOL – v pokladně Arrivy v Semilech vydali … . Před několika lety mi ve vlaku Českých drah… Číst vice »
Ani ČD ani Arriva nedokázaly mojí tetce prodat jízdenku a 4 místenky z Turnova do Ulmu.
88 létá se naučila s tlačítkovým telefonem a to je dost.
A proč jste tedy tetičce s jízdenkou nepomohl, když to s internetem umíte?
Já se to dozvěděl až o několik týdnů zpětně. Žiju o dost dál. 🙂
Nebylo to kvůli tomu, že mezinárodní pokladna v Turnově má zběsilou pracovní dobu a na vnitrostátní pokladně to neumí?
A kdo vám napovídal, že to pokladní Arrivy neumí?
Chápu to správně, že místo aby si ty pokladní šly vyřešit své pracovní záležitosti se svým zaměstnavatelem, tak samy sepsaly petici za zachování svých pracovních míst, zatáhly do toho veřejnost, aby vytvořily „jímavý lidský příběh“ a s tím pak vyrazily citově vydírat kraj??! 🤔🙄🤦♂️
Však to daňový poplatník zaplatí. Každý si to hledání úspor představuje jinak.
To je paráda, zaměstnanec pomluví veřejně zákazníka svého zaměstnavatele. kdo z Vás to má. 🙁
aha, zaměstnanec má právo akorát držet hubu a krok. Já na té petici nevidím nic zavadneho. uz je jen na krajských politicích zda ustoupí nebo ne.
chyba je na kraji, ne u pokladních.
a mimochodem tím zákazem se ozvat připomínate bolsevickou praxi.
Já jim nezakazuji se ozvat. Kde to v mém příspěvku čtěte? Jen nechápu, proč sepisují petici. Toto se přece řeší vnitrofiremně. A jejich péče o blaho cestujících je sice dojemná, ale velmi nevěrohodná…
Vyjádření p. Svitáka jen podtrhuje to co je napsáno v petici, že Liberecký kraj otevřeně podporuje Arrivu. Nemluvě o tom, že už to je dávno veřejným tajemstvím
Že Arriva nemůže prodávat produkty ČD?
Aktuální situace je, že ČD prodává na Arrivu OneTicket. Arriva může dělat to samé – tedy Sviták kecá.
Otázkou však je, zda prodejce něco z OneTicketu na jiného dopravce má. (neví někdo?)
Dále by mě zajímalo, zda je v místech zrušených pokladen adekvátní náhrada ze strany Arrivy.
Prodejce OneTicketu dostává provizi v % z ceny jízdenky. Bez ohledu na to, kterého dopravce cestující použije.
Děkuji mockrát.
Tomuto dopravci(Arr) nedávno došla pod Radlem nafta, minulý týden vypadlo v Semilech okno (se zraněním cestujícího), že pamatuji hodně, ale takové věci se ČD (ČSD) nikdy nestaly. Čest práci Arr a Koridu.
Sundejte si klapky z očí..
Za komunismu bylo všecko lepší! No, akorát si teď zrovna nemůžu vzpomenout na něco konkrétního.
Byli jsme mladý.
Vy jste žil někde, kde byl komunismus? Vyprávějte, prosím. Já zažil jen vyčurané a všeho schopné komouše.( Vyčuraní jsou dodnes, i když rozptýleni celým politickým spektrem).
Mě ten komunismus minul. Ještě v roce 1989 byl vzdálenou budoucností, pak se o něm pár let nepsalo, a pak se začalo psát, že už byl.
Pane Šrajere, nemusíte se stydět podepsat:-)Řada lidí je vám velmi vděčno, že jste v roce 2006 pomohl zazdít nástup Connexu na rychlíky Liberec – Pardubice s Desiry a nechal si lidi užít dalších 14 let rakve a pak ještě nechat ČD zaplatit pokutu za podnákladové ceny.
Osobně nepovažuji za korektní, používat neveřejné údaje (kdo je kdo, resp. za koho se vydává „chrabrý internetový hrdina“)
… Mě osobně stačí, že pan „Zamestnanec firmy bývalý “ bude asi trotl, neboť nemá nic k věci, takže jediné na co se vzmůže jsou ničím neprokázané řeči na jiné téma.
Škoda, že tento web nemá tlačítko „IGNOROVAT“, neboť takovéto diskutéry, bych rád nečetl (aby se mi jejich komentáře nezobrazovaly).
Omlouvám se, ale pan Šrajer způsobil v dopravě tolik škody, že jeho jméno bude veřejné.
Ale nevíte na 100%, že ten hejt napsal ten skutečný člověk… jestli třebas se někdo za někoho nevydává. To je stejné, jako když „ultras“ názory ve stylu „cestující = obtížný hmyz“ píšou lidi, kteří třebas vůbec se neživí u nějakého dopravce (busového či vlakového)… To jediné jsem chtěl upozornit. Jinak – výsledky práce pana Šrajera neznám, neb jsem z jiného regionu… Nicméně jsem si ověřil, že Vy pane, obvykle nekecáte. Takže moc díky za názor, rozšířil jsem si obzory. To nemyslím ironicky. Ale opravdu si vážím Vaší práce. (Konec pochlebování -:) abyste nám nezpychnul… btw moc hezké fotky z výšlapu… Číst vice »
Hlavně pod ním šla nákladní doprava na Liberecku silně do kopru. Jako manager se tedy neosvědčil.
Proto mohl v klidu vstoupit do ANO a nechat se zvolit do orgánů DPMLJ, aby mohl škodit ještě tam:-)
Tři moji kamarádi. Ještě loni zarytí Modří (čti zaměstnanci ČD) dostali padáka. Jeden z nich dokonce potichu přiznal, že mazal pastu na vlaky konkurence, když dojížděly Rakve.
Položím Vám kontrolní otázku. Kam myslíte, že šli dělat? Ano, hádáte správně. K té nenáviděné konkurenci. 😀
Ono je zajímavé se zeptat i těch paní, co jim měly ČD zrušit kasu, zda jim Arriva nabídla práci a co jim dámy odpověděly:))
A zeptal jste se? Taky by mě zajímala odpověď.
Práci pokladních jim Arriva nabídla, ale odmítly.
A co z toho udělat multifunkční pokladnu pro oba žel. dopravce v kraji a celokrajsky dopravní systém. Pokladna by byla kraje.
Jenže to by se muselo chtít.
A co taková pokladna nabízí navíc co nedá aplikace , štíplístek nebo automat. A za dva miliony ročně tam mohou vařit kávu zdarma a ještě ušetří .
Podobně stávkovali ne tak dávno frantíci na mýtných branách a světe div se , dnes nikomu nechybí , provoz se zrychlyl a ještě se ušetřilo a vymizelo ojebávání vah a výšek a to úplně.
Například vystavuje potvrzení o ztrátě přípoje. Ve vlaku, kterým přijíždím, to průvodčí ještě nemůže potvrdit, a pak už není k chycení. Peníze z účtu Inkarty na kartu průvodčí nenahrává (zatímco OPUScard nabít může), automaty to uměly, ale ČD ty své zlikvidovaly.
A k čemu by bylo takové potvrzení dobré, kdyby další lidi u dopravce nebyli byrokratičtí trotlové?
Jak dlouho bylo mezi příjezdem vlaku A a odjezdem vlaku B, to ať si 1) prokazuje dopravce, ne cestující 2) lze vyčíst zpětně, třeba z grapp.
Mimochodem průvodčí ve vlaku A ví, že má zpoždění delší než čekačku. To sice není záruka že ujede(zvlášť pokud hlásil dispečerovi přestup většího počtu cestujících) ale už je to docela pravděpodobné.
Jo, to jak film ze socialistického podniku na výroby toalet – „Vážení přátelé, ANO“ … kde je scénka s „vysokoškolákem“ s postgraduálem (Vysoká škola Marxismu-Lenisnismu), jehož pracovní náplní je zjišťovat jaký denní tisk kupují ostatní soudruzi z výrobní linky na toalety. Upozorňuji – tento pán z VUML s předpokládám nadprůměrným platem nezjišťoval jaký denní tisk čtou kolegové/kolegyně, nýbrž jaký kupují… Jestli by tuto statisku nebylo výrazně jednodušší získat, kdyby – ráno odečíst ráno počet dodaných novin – a druhý den ráno počet vrácených novin, které se neprodaly (remintenda)…. Holt kvalitní postgraduál ( VUML ), anebo to mělo představovat člověka líného… Číst vice »
Máš pravdu . A třeba zpožděnku , 👍👍👍. A pak už stačí jenom zaměstnat někoho dalšího , komu se tím vzácným dokumentem budeš prokazovat a vymýšlet proč.
Hm, když se nechá pokladna a pokladní. Kolik to bude v nákladech na jeden prodanej lístek ?
Já si myslím, že v reálu je to tak, že se plno lidí obrací na pokladnu ČD. Ta tak vlastně nepřímo obsluhuje zákazníky Kraje (prostřednictvím IDS). Jenže ten asi pokladnu minoritnímu dopravci nechce platit.
Podle mě byla proto směřována petice na Kraj.
Základní otázka je, proč dotovat prodejní kanál, který si ani nevydělá sám na sebe a tu samou práci by udělal personál ve vlacích. Úniku tržeb z důvodu nestíhání průvodčího ve vlacích z Turnova na Jičín se opravdu bát netřeba. A o celé stituaci mají tendenci rozhodovat zaměstnanci toho zbytečného prodejního kanálu. Absurdní divadlo.
Jste si jist, že průvodčí ve vlaku vám vyhledá mezinárodní spojení, případně prodá mezinárodní jizdenku, bude se vám věnovat, když budete chtít znát podrobnější informace o slevových nabídkách, vyřídí vám průkaz, atd…?
Kdyby ta pokladna v Turnově generovala prodejem jízdenek nějaké pozoruhodné částky, tak by jí dopravce nechtěl zavřít, že.
Rád bych viděl, kolik mezinárodních jízdenek a In-karet v Turnově prodali za posdlení pětiletku a kolika lidem našli optimální spojení do Charleville-Mézières.
Možná mám smůlu, ale když jedu vlakem, tak jízdenku z pokladny ukazuje naprosté minimum lidí.
Vtipálku. Kolikrát jsem musel pokladní ČD navigovat, aby našly (y je správně) aspoň produkty jejich vlastního zaměstnavatele…
Proč by proboha pokladní měla v roce 2021 někomu vyhledávat mezinárodní spojení? Spadl jste z višně?
Kdyby tam neměli tak spraseny ids tak by tam stačil automat. Nechápu proč si bez te jejich karty nemůžu koupit přestupní lístek. Zlatý ids jmk.
Přesně tak, kraj by si měl zamést před vlastním prahem a zamyslet se. Nejdražší a nejméně uživatelky přívětivý IDS v zemi.
Pokud někde v něčem mají IDS lepší, je to dobře, ale vyloženě sprasenější než všude jinde není, celkem funguje a jsem s ním celkem spokojen. A Vaše nepoochopení svědčí o Vaší inteligenci.
Proč mě urazite? Pokud jste o tolik inteligentnější tak min prozradte v cem je ta skvělá vyhoda, ze papírové lístky nejsou přestupní? Předpokládám že otvírací hodiny kontaktních míst idol jsou rafinovaně nastaveny tak, aby si blbec jako ja tu jejich kartu nemohl koupit. Konkrétně nový bor autobusové nádraží Provozní doba:
Út 14:00-18:00
Čt 5:30-6:30
To musel vymyslet génius.
Jsem prostě zmlsany jiným ids který funguje (z mého pohledu) lépe.
Bez IDOL karty si nemůžete koupit přestupní jízdenku IDOL prostě proto, že tuto možnost prostě ještě nezavedli, ať už proto, že se k tomu prostě ještě nedostali, nebo proto, že plastovou kartičku považují za bezpečnější co se týká rizika užití jediné jízdenky větším množstvím lidí. To by trochu inteligentní člověk mohl pochopit. A s urážením jste ve své prosté zmlsanosti začal Vy. Anonymní karty potřebné pro přestupní jízdenky jsou k dostání leckde, mimo jiné v železničních pokladnách jak ČD tak Arrivy, osobní potřebná na déledobé traťové a síťové jízdenky na několika místech v kraji, ale je to snad ještě horší… Číst vice »
Pokud vyraz „zpraseny IDS“ povazujete za urazku, tak se Vam omlouvam. Ale to co popisujete zni jako klasicky §1 – nikdy se to tak nedelalo a §x – cestujici by to zneuzili.
Ja tam byl jen na dovolene, takze vyrizovani nejake karty a placeni kreditu bylo nesmyslne. Pres liberec sem nejel a v Novem Boru na vlakovem nadrazi ty karty nevyrizovali.
Jen je zajimave, ze IDS JMK mel od zacatku prestupni papirove listky, a to ze by na takovy listek mohl pul cesty jet jeden a pul cesty druhy cestujici jim nijak nevadilo. A nejake vlastni elektronicke penezenky nikdy nezavedli. (Asi to povazovali za zbytecnou komplikaci.) Az ted povolili rovnou platbu klasickou platebni kartou. Predstava ze bych mel mit 14 karet (pro kazdy krajsky IDS zvlast) je fakt silena.
Pokud ARRIVA akceptuje jízdenky InterRail, tak by měla mít obchodní místa způsobilá tento typ jízdenek vystavit tam, kde to měly ČD ….
Dálkově papírový IR vystavit nelze ….
Proč by se měl IR vydávat papírově, když je ho možné koupit online?
Ta jejich aplikace zatím není moc spolehlivá, stává se i že vám to smaže nevyužité dny. Většinou to funguje, ale papír je spolehlivější.
ČD tam vyjíždí na trať 041 a 070, Os a Sp, tam nejsou takové návaly, aby to nemohli odbavit ve vlaku
Komu je petice adresována, ČD?
Na těch pokladnách stejně prodávají komerci (Pendolino, in karty,…), takže je jen věci ČD jestli je zruší nebo ne.
Kraji.
By mohli mít místo fyzických pokladních nějaký přes videohovor… Mohly by tak obsloužit víc stanic a mít i nějaký delší doby, kdy mají otevřeno.
A nebo by jízdenky mohl prodávat personál ve vlaku. Najdou se zastávky, kde to zavedli ještě za dob jednotné dráhy.
Zbytečné, jízdenky jdou koupit přes internet
O lidi těm slepicim opravdu nejde – měli akorát staženej zadek aby je nevyhodili…
Jejich přítomnost v roce 2021 je více než nadbytečná a je to naprosto zbytečnej náklad do hospodaření ČD!!! – všichni přece mají krajskou kartu nebo mobil, kde se to dá objednat online.
Proto modrogumy neuznávají jízdenky ostatních dopravců v kraji, ono kdyby Arrivou vydána IDS jízdenka platila i v ČD tak by se vidělo že i pokladní/štíplístek Arrivy to zvládnou levněji.
Všichni nemají.
Já třeba ani jedno 🙂
Pořád platí zavřená pokladna = jízdenka od průvodčího bez příplatku.
jasně, pokladní jsou slepice. a vy rohate zvíře.
Pochybuju že ty lopaty od arrivy umí vůbec pracovat s popkou…ještě že nebydlíme v Libereckém kraji. Si tam tu arrivu nasrali všude…
Jako občan Libereckého kraje jsem opravdu rád, že bydlíte v jiném kraji.
👍👍👍
Ty si hňup. A čím si myslíš, že asi průvodčí Arrivy odbavují? Když nevíš, tak se radši zdrž komentářů.
Njn, nenávist zatemňuje rozum.
Neodbavují. Protože Arriva přece víceméně nejezdí, tak není koho a proč odbavovat.
Zrovna včera jsem si dlouho povídal v Tannwaldu na velmi pěkně opraveném nádraží s bus terminálem s lidma od Arrivy a byli vážně moc fajn – jak 2 průvodčí tak něměcký strojvedoucí s perfektní češtinou – byla už tma a parkovalo tam cca 8 jednotek. od Arrivy – Desiro, 2x „stará herka“, i stádo pavouků od ČD. Platově jsou arriváci na tom údajně prakticky identicky jak lidi od ČD a kvalitou vnitřku je to taky identické.
Jedinou vadou nakráse tam byla tlupa pubertálních cikorek, který tam děllali neskutečnej bordel…
😀 Ty „lopaty“ s POPkama pracujou každodenně už od ledna 2020.
Nevím, jestli jsi to Pepo ty.. ale nechápu, jak můžeš napsat takovou kravinu. Akorát nám od ČD děláš ostudu. A pokud jste někdo jiný, tak i tak to blbost. Co jsem poznal lidi od Arrivy, tak naprostá většina jich je jako my a s popkou rozhodně umí.
Jestli to nbeude souviset s tím, že u Arrivy je řada lidí, kteří dříve dělali to samé, jen u ČD 😉
Já vím, a i ty co jsou odjinud, tak jsou v pohodě. Jen se to třeba potřebovali ze začátku naučit. Nevím, proč je pan tak nesnáší..
Za deset let to mohou dělat u někoho jiného , ani Arriva tam není na věky 🙂
Sice nepracuji v Libereckém kraji, ale nevšiml jsem si že bych měl někdy problém s Popkou😁zas nějaký Pan Vševěd co? Běžte se zahrabat🤡
V klidu. Pan Gargulák má režijku a nemůže se smířit s tím, že už mu neplatí tam, kde dříve jezdily ČD.
Vy z těch režijek máte tedy řádný mindrák.
Já? Mindrák z nich mají zjevně jejich držitelé, když za ně tak bojují:)
Jezdím 40 let vlakem a od doby, kdy nastoupili na síť v České republice soukromí dopravci tak jde cestování opravdu do háje.. Bez žádného zaujetí proti nikomu.. prostě je to horší, horší a horší a kdo to nevidí, je opravdu asi zaslepenej. Příběhů s vlakama a s otřestnejma situacema v nich mám za poslední dva roky opravdu mraky :-/
proto do covidu rostl počet cestujících na železnici. To dává logiku.
po úžasném úspěchů jiného odvolacího systému, tuším do leo?, převzali popky