Zakázce na obchvat Jihlavy je nejblíže společnost MI Roads
Nový sjezd ze silnici I/38 do ulice Romana Havelky v Jihlavě. Foto: Skanska

Kraj se dostal pod časový tlak kvůli dvěma předchozím neúspěšným tendrům, které se mu nepodařilo dovést k podpisu smlouvy, nýbrž ke zrušení.
A k čemu by ŘSD takové negativní stanovisko bylo? Co právník, to názor. A jsou i právníci, co jsou schopni připomínkovat smlouvy, které sami třeba před rokem sepsali. Takže by ŘSD mělo v ruce 2 stanoviska. Jedno pozitivní a druhé negativní a nechávalo by si vypracovat třetí?
A co zbývající část k II/602? Co si pamatuji, původně se to mělo stavět současně, ale teď už o té druhé části nikdo nemluví. Nebo jde čistě o Dukovany a z toho důvodu se na dokončení JV obchvatu už netlačí?
Proč jdou do tendru MI Roads spolu s BES, když obě spadají pod Metrostav? Když s MI Roads jsou takové problémy a hrozí oddálení zahájení stavby, proč se nepřihlásili pouze BES spolu s IMOS?
1) MI Roads podalo nabídku ve sdružení a zbylé dvě firmy způsobilost bez problémů doloží
2) jak jsi dospěl, že krajskou stavbu bude realizovat státní ŘSD ČR? Tento myšlenkový postup by mě zajímal…
Právní stanovisko pro ŘSD není nijak závazné pro ostatní a nemůže znamenat vyřazení jakéhokoliv firmy, která vznikla po nějakém rozsudku.
Aha, takže k zakázce není nejblíže společnost MI Roads jak je uvedeno v titulku, ale sdružení firem MI Roads, BES Benešov a IMOS.
Není to náhodou krajská stavba??