Takže zahrádky jsou to téma! Obchvat dělá opozice jenom.
Gejza
3 let
Tento obchvat mi dopravně nedává smysl. Jediným jeho přínosem je potenciální vymístění tranzitní dopravy na silnici I/18 z intravilánu Příbrami. Jenomže na I/18 jižně od Příbrami leží pouze Rožmitál pod Třemšínem a v zásadě jen menší města a vesnice (což platí i o vzdálenějších cílech). Intenzita dopravy v r. 2016 na I/18 byla v Bohutíně cca 6 350 vozidel za den, z toho 100 kamionů. Troufal bych si tvrdit, že valná většina dopravy (snad kromě kamionů) byla z pohledu Příbrami místní, tzn. dojížďka z menších obcí a měst. Také bych si tipnul, že z těch 6 350 netvořilo výrazně více,… Číst vice »
naprostý souhlas, je to fakt dost zajímavé, jak některé obchvaty jdou a jiné (dle mě mnoho důležité se vlečou – třeba na silnici I/20 mezi Plzní a Písek) a souhlas i s napojením Brod-D4, toto navržené řešení je fakt mrhání půdou i penězi. Skoro to tipuji, že to někdo navrhoval dávno v době, když D4 končila jinde a prostě už to nepředělal…. jinak bydlím u Nepomuku a jezdím tudy třeba i 1x2x za měsíc, takže budoucí obchvat i využiji, ale když vidím kvalitu silniční sítě jinde, nechápu….
Luboš Beneš
3 let
Nechápu proč na začátku obchvatu je úrovňová křižovatka do Bohutína, když po 100m je viadukt kde by se dalo udělat napojení mimoúrovňové a bezpečnější…Jel jsem tudy zrovna včera večer a provoz v Příbrami hustý….
libcha
3 let
Neznám tamní poměry, tak se zeptám: pokud přes Příbram po I/18 projíždí značné množství tranzitní dopravy: odkud a kam (většinou) jede? Z mapy mi ta I/18 připadá, že vede téměř „do nikam“.
Přes Příbram se jezdí z D4 na D5 po silnici číslo 118. Na té úzké a klikaté silnici je hrozný provoz :-(. Další trasa vede od Plzně po silnici číslo 18 na D3.
Tak nevím co si představit pod pojmem hrozný provoz, ale na I/18 (směrem k D3) hrozný provoz teda určitě není.
A úplně nevím co by lidi, kteří jezdí po I/18 přes Příbram mohlo vést k tomu, aby jeli po tom obchvatu.
franzJosej
3 let
na endlich, 😍 cesi pojdme otevrit oci a makat a nebrblat
To ti nepomůže, když aktivistické organizace jako třeba Špína Země dostávají dotace i ze zahraničí, aby sabotovali výstavbu v Česku, čímž se dlouhodobě dehonestotují zvláště demokratické národní státy.
A ideálně zrušit železnici, pomnožit auta a jimi vše honit co nejdál, ať jsme ještě nemocnější. Fajn, ale na tom já dělat nebudu, protože mi to přijde padlé na hlavu. Na tom si případně pracujte beze mě. 🙂
Takže zahrádky jsou to téma! Obchvat dělá opozice jenom.
Tento obchvat mi dopravně nedává smysl. Jediným jeho přínosem je potenciální vymístění tranzitní dopravy na silnici I/18 z intravilánu Příbrami. Jenomže na I/18 jižně od Příbrami leží pouze Rožmitál pod Třemšínem a v zásadě jen menší města a vesnice (což platí i o vzdálenějších cílech). Intenzita dopravy v r. 2016 na I/18 byla v Bohutíně cca 6 350 vozidel za den, z toho 100 kamionů. Troufal bych si tvrdit, že valná většina dopravy (snad kromě kamionů) byla z pohledu Příbrami místní, tzn. dojížďka z menších obcí a měst. Také bych si tipnul, že z těch 6 350 netvořilo výrazně více,… Číst vice »
naprostý souhlas, je to fakt dost zajímavé, jak některé obchvaty jdou a jiné (dle mě mnoho důležité se vlečou – třeba na silnici I/20 mezi Plzní a Písek) a souhlas i s napojením Brod-D4, toto navržené řešení je fakt mrhání půdou i penězi. Skoro to tipuji, že to někdo navrhoval dávno v době, když D4 končila jinde a prostě už to nepředělal…. jinak bydlím u Nepomuku a jezdím tudy třeba i 1x2x za měsíc, takže budoucí obchvat i využiji, ale když vidím kvalitu silniční sítě jinde, nechápu….
Nechápu proč na začátku obchvatu je úrovňová křižovatka do Bohutína, když po 100m je viadukt kde by se dalo udělat napojení mimoúrovňové a bezpečnější…Jel jsem tudy zrovna včera večer a provoz v Příbrami hustý….
Neznám tamní poměry, tak se zeptám: pokud přes Příbram po I/18 projíždí značné množství tranzitní dopravy: odkud a kam (většinou) jede? Z mapy mi ta I/18 připadá, že vede téměř „do nikam“.
Přes Příbram se jezdí z D4 na D5 po silnici číslo 118. Na té úzké a klikaté silnici je hrozný provoz :-(. Další trasa vede od Plzně po silnici číslo 18 na D3.
Tak nevím co si představit pod pojmem hrozný provoz, ale na I/18 (směrem k D3) hrozný provoz teda určitě není.
A úplně nevím co by lidi, kteří jezdí po I/18 přes Příbram mohlo vést k tomu, aby jeli po tom obchvatu.
na endlich, 😍 cesi pojdme otevrit oci a makat a nebrblat
To ti nepomůže, když aktivistické organizace jako třeba Špína Země dostávají dotace i ze zahraničí, aby sabotovali výstavbu v Česku, čímž se dlouhodobě dehonestotují zvláště demokratické národní státy.
A ideálně zrušit železnici, pomnožit auta a jimi vše honit co nejdál, ať jsme ještě nemocnější. Fajn, ale na tom já dělat nebudu, protože mi to přijde padlé na hlavu. Na tom si případně pracujte beze mě. 🙂
Tohle už je posedlost…
Přetlak holt musí ven… 🙂
To je. Ale nejbizarnější na tom je, že z těch tří je i tak nejnormálnější.
No tak na tom nedělejte, oni to asi zvládnou i bez Vás. Ale je od Vás hezké, že jste do dal vědět předem, aby s Vámi nepočítali… 🙂