Začíná zimní letový řád. Z Prahy nově nabídne spojení Air Moldova nebo FlyErbil
De-icing letounu British Airways Foto: Martin Bernict

Regionální letiště zůstávají bez změn, Pardubice nebudou mít jedinou pravidelnou linku.
A žádné info O KLV? Ani písmenko a ani letadélko aneb jeden pravidelný spoj. Budou jen opravovat, cvičit a přezkušovat piloty… hlavně, že to platíme = Čechystán dnes už na pátou. Shit tohle.
vynechane prasky? 🙂
Ma ale pravdu, platit letiste kde nic neleta je absurdni. Podivejte se do UK, kde si letiste na sebe musi vydelat.
Tak tihle prý na PRG ani do švestek, 2x či vícekrát již posunut/odsunut termín a jací pasažéři naplní letadlo, batůžkáři a cestovatelé + pár byznysmenů… nevím, ale Irák není UK. Má někdo znalejší více info?
Od 12. prosince má do Prahy začít létat z Erbílu irácký dopravce FlyErbil. Začátek linky byl však již několikrát odsunut.
Parbudice jsou letistem na zruseni, stejne jako Karlovy Vary.
Je to vyhazovani penez danovych poplatniku. Smysl ma Ostrava a mozna Brno.
PED je hojně využívána armádou a spojenci. Osobní provoz tam velmi ovlivnila válka na Ukrajině.
Ale u KLV smysl hledat je těžší.
KV měly smysl, když tam létali Rusové. Teď je to na zrušení. ČB smysl nikdy neměly.
KV by byla škoda rušit. Spíš by se měl stát vážně zamyslet nad jejich propagací jako cílové destinace. Ať mi nikdo netvrdí, že ten region nemá šanci přilákat jinou než ruskou klientelu.
Ježiš jaká zase propagace. To už to bylo tolikrát.. a výsledek? Utopený prachy z rozpočtu. Už nevěřím, že město a potažmo okolí přitáhne alespoň jednu linku denně. Bez dotací. (ale i s nima?). Vy říkáte škoda rušit. Proč ne nejdete zo z vašeho účtu. Že? Myslím si, že je to taková vaše, nebo nejen vaše „emoce“ nezakládajíci se na ekonomice provozu.
Více než přesné! Snad jen bez toho Ježíše 🙂 Tohle je už jen na lucifera a šup s nimi do pekla.
Myšlenka možná pěkná, ale realita zcela jiná. Jak Vám to píše Josef o řádek níže. V KLV se utopilo už tolik peněz daňových poplatníků…. Najděte si a podívejte se kolem jak fungují a pracují „politici“ ve zdejší lokalitě, myšleno Čechystán aneb ryba smrdí od hlavy. Kroky a výsledky KV kraje, hejtmanů a dalších panáků… všichni to platíme a výsledek. Velká NULA! Hospodaření aneb nekoncepce atd. na hraně trestní odpovědnosti! Kdybyste takto hospodařil doma např. v rodině, tak Vám žena uteče a děti nemají ani na chleba. Takto byste se svými osobními financemi jistě nezacházel.
Ceskou a ta pravdepodobne nepotrebuje letiste na to aby tak letali turisti z Prahy.
A proč by to měl dělat stát. Mají se o to postarat místní organizace, kraj potažmo jim řízený destinační management, který má koordinovat marketingové kampaně. Za hoteliery a jiné místní podnikatele to stát dělat nemá.
Jste si jistý u KLV…. mrkněte se na náklady, příjmy, rozvahu, výsledovku, investice atd. Možná to pak uvidíte trochu jinak. Poběda ani těch pár dalších to nespasilo a ani nemohlo. O LKCS mlčím, totální průšvih aneb příslušní politici a panáci kolem rovnou do tepláků.
KLV nesmysl už od počátku. Osobní zájmy a pravděpodobně pračka peněz po rádoby kapitalistickém způsobu aneb jak za bolševika stejné způsoby jen se to jinak pojmenovává. Padlé na hlavu od začátku investice…. teď už jen tlaky na rozšíření a prodloužení dráhy aneb když je to v prde.i, tak tam utratíme ještě další prachy, ať je to ještě ve větší. Více než smutenka. A to mám letadla i letectví rád! Pardon, dá se to napsat i jinak, ale podstata tam snad je 🙂 A teď do mě šijte.
Nevím, nakolik máte povědomost o KLV, ale to letiště tam je od roku 1929… Ale to asi svým výrokem, že to byl nesmysl od počátku, asi nemyslíte… Letiště bylo od doby převodu do vlastnictví kraje do roku 2014 v provozním zisku a dokonce vydělalo na investice, kterými kraji provozovatel splácel nájem ve výši cca 8 mil. ročně. Bohužel, skladba klientely v regionu nenutila podnikatele moc plánovat dopředu, ruská klientela přijížděla stabilně a ve velkém počtu, takže hledání nových trhů nebylo prioritou. Když pak po roce 2014 tahle klientela vypadla, tak se zjistilo, že Karlovy Vary nejen, že nejsou tak světově… Číst vice »
Pokud je mi známo, tak právě PED měli mít spojení s Lvovem, Kyjevem, Oděsou a Charkovem. Tedy měli mít nejvíce pravidelných linek ze všech regionálních letišť nebýt jednoho bastarda schovávajíciho se v Kremlu.
Ano, ale tyto linky dlouho nebudou.
A to letiste proste civilni smysl nema. Armada samozrejme ano.
Armada- NATO tam lítá protože tam je. Kdyby nebylo, stačila by za NATO peníze a naše geografické „možnosti“ zrekonstruovaná „super základna“ Čáslav.
Takze letiste je zbytecne uplne.
Výcvikové středisko pro armádu, vojenké cargo, přes léto několik letů denně do prázdninových destinací, Od jara do podzimu 2x týdně linka do alicante a hojný provoz bizjetů, nebýt války, tak několik linek na UA očividně mluví o letišti, kde jsi nikdy nebyl 🙂
takze vlastne proč nezrušit i náměst a dalsi, ze? idealne vlastne staci jedno letiste na vsechno ne?
A chocholouska pro AirTravellourka.
Proč rušit Náměšť a „další“. To jsem přece nepsal. Jsou to fungující základny stopro schopný pokrýt potřeby NATO. Podle mne není důvod vzhledem k naší rozloze si piplat další.
takze pak putinovi jebne jeste vic, posle dve mensi bomby do caslavi a nameste, a mame po ptakach?
proc vlastne celou nasi armadu a vvsechny jeji utvary nenacpat do jedech kasaren … taky se usetri spousta penez.
nerekl bych. ze prvotnim smyslem armady je byt vmestnam na jednom miste …
ono to docela usnadnuje cinnost nepriteli /)
Nejen na zrušení, ale především popohnání k trestní odpovědnosti aneb hospodaření se svěřeným státním majetkem. Hospodaření jak za bolševika respektive ještě hůř.
svereny statni majetek? to jste se o 40
let netrefil, ne? 🙂