Začíná rekonstrukce Štěrboholské spojky, o kus dál na okruhu demoluje ŘSD most
Štěrboholská spojka. Foto: SOKP511.cz
Práce na Štěrboholské spojce probíhaly už loni, šlo o přípravné práce především ve středovém pásu.
Práce na Štěrboholské spojce probíhaly už loni, šlo o přípravné práce především ve středovém pásu.
….. kdyby radsi mákli na okruhu z d1 okolo běchovic a pak delali mosty….ony by jeste pár let vydržely…
Každý rok se na Štěrboholské radiále opravuje něco jiného: vnější svodidla, vnitřní svodidla, osvětlení, optický kabel, protihlukové stěny, asfaltový povrch, kanalizace, mosty … nemůže se to dělat najednou, protože TSK
Práce na Štěrboholské spojce probíhaly už loni – osobně mám oocit, že tam se kope furt…
a zrovna tohle jsou dva úseky, kde bych čekal práci 24/7 protože tady nám fakt nevadí že si připlatíme. jezdím tam o půlnoci z práce tak schválně, jak tam kuci budou makat
Přestěhujte se do Štěrbohol, když máte tak rád hluk 24/7
Vy si připlatíte? Fajn. 🙂
No maucta … uz ted je to tam totálně zasekané …. a ted tomu naloží další várku …
Pokud je to ucpané v „normálním“ stavu, má se to přestat udržovat?
V případě Štěrboholské radiály by bylo mnohem jednodušší napsat o dnech, kdy neprobíhá rekonstrukce, neboť je v dezolátním stavu ode dne otevření před necelými 20 lety….
Houpačka u obi se vám nelíbí ? Stačí dat 60 značku a je vyřešeno …😀
Ne, nelíbí, už jen proto, že je to nové.
Geniální plán. V období největší roční špičky (25.6. – 27. 6., 1. 7.) bude 1 pruh ve směru z centra.
Konec června rozhodně roční špička není, minimum je právě v červenci (92 % ročního průměru). Maximum duben (109 %).
Nesmíte brát celoměsíční průměry. Tady byl myšlen začátek prázdnin a to je fakt jedna z největších krátkodobých špiček.
Zavolejte Andrejovi, on to zařídí. 🙂 Když nechcete čekat, jeďte na prázdniny jinak, vyvažte se ze železné košile. Třeba tím potěšíte i jiné…
TSK je expert na zbytečné uzavírky, dilatace na sjezdu do Braníka také opravovala dvě stavební sezóny. Někomu nedošlo, že na každém nadjezdu jsou dilatace dvě a bylo by vhodné opravovat obě najednou.
Štěrboholská je katastrofa a totální selhání managementu oprav. Plynulosti dopravy je jedno, jestli je uzavírka dlouhá 400m, 800m 1,5km, nebo 4km. Hlavní zdržení jsou kolony a ty se tvoří stejné bez ohledu na délku opravovaného úseku.
Subjektivně mi přijde, že to rekonstruují každé léto a rovněž mi subjektivně přijde, že kvalita je nevídaně otřesná. Struktura povrchu asfaltu je jakási prapodivná a silnice zvlněná.
Asi tak, naprosto sfušovaná rekonstrukce. Již hotové úseky z minulých let vykazujou těžké vady. Nerovnosti, drncání a to zvlnění ve směru na Čerňák to jen podtrhlo…tady TSK těžce propadlo a někdo by za to měl nést odpovědnost
Souhlasím, v úseku za nájezdem z Průmyslové směr z centra po čerpací stanici MOL byl rekonstruován v roce 2019 a nyní je tam snížená rychlost, kvůli propadu vozovky.
to je ta lidská krátká selektivní pamět. dělaji to po usecich a postupne se posouvaj .. nic vic, nic min.
Pak ještě zbývá vysvětlit tu otřesnou kvalitu. Firma má nějaké muzeální stroje ? Dávají tam nějaký recyklát ? Dělají to zdarma, a darovanému koni …?
Někdy ani nemusejí. Problém může být jak na straně stavby, tak na straně uživatelů.
Jakože auta jezdí špatně? 🤭🤭🤭
Kolikátý rok v řadě? Alespoň pátý? A nevěřím, že poslední. Asi sázka s ŘSD, jestli bude D1 trvat déle.
To bude furt dokola, zvláště při tom zatížení.
Á nekonečná fakturace na Jižní spojce, tady je to zavřené v každé stavební sezóně, takhle vzniká perpetuum mobile…
To je jednoduchá úvaha. Je-li ve městě 100 km vodovodního potrubí, tak se každý rok rozkope 1-2 km, říká se tomu průběžná obměna.
Kdyby se to udělalo kvalitně a rychle v dlouhých úsecích, tak ano. Tady si hrají skoro pořád na stejném místě a stále to stojí za prd. Tohle opravdu není průběžná obměna…