Začíná oprava I/3 pod Benešovem, řidiče na vytížené silnici čeká objížďka

Úsek silnice I/3 Mirošovice - Benešov. Pramen: ŘSDÚsek silnice I/3 Mirošovice - Benešov. Pramen: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic zahájí ve středu ráno opravu povrchu vytížené silnice I/3 mezi Benešovem a Olbramovicemi. Opravy potrvají 95

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vlada

Začnou kopat když se uzavře i koridor chotoviny-olbramovice

železničář v důchodu

Což je ovšem dost daleko odtud …

Michal

Platilo by to za předpokladu, že by se jezdilo po kolejích, což o NAD neplatí. Průvodčí ve vlaku říkala, že se počítá s tím, že busy uvíznou v kolonách a vlaky na ně budou čekat max. 10 minut. Nebude se trvat na vázaných jízdenkách. Je tedy třeba počítat s tím, že v Praze nasednete do expresu a do Tábora přijedete rychlíkem.

mirekk

Jen zdánlivě. NAD za Os jezdí mezi Táborem a Benešovem, tedy se jí týká i toto omezení. Navíc dnes ČD zveřejnily opatření, že nebude obsluhovaná zastávka Bystřice-přeložka, místo ní Bystřice nádraží. Což je ovšem zavádějící informace, neboť pokud by bus ve směru BN-Tá zajel do Bystřice k nádraží, už nemá šanci se dostat zpět na I/3. Další nepříjemnost je, že NAD se nedostane ve směru od Tábora k zastávce Tomice, ta tedy nebude obsluhovaná. A opět mylná informace na webu ČD, že se busy nemají jak dostat k Tomicům a to obousměrně: od Benešova k Táboru pojedou po I/3, tedy… Číst vice »

Benesovak

Zastavky na I/3 jsou zrušené, tedy nelze v nich zastavovat a proto se obslouzi Bystrice u nadrazi a Tomice maji bohuzel smulu. Pri nepretrzite vyluce od 30.3. pojede NAD za osobaky jen Olbramovice – Tabor a v useku Olbramovice – Benesov pojedou vlaky prave kvuli teto uzavirce. Na objizdce je nizky podjezd, takze bude stacit prvni blb, co nevi, ze jeho vozidlo je vyssi nez 3,5m a objizdka stoji.

Rossec

Jsou úseky v několikahorším stavu než tento.

železničář v důchodu

Co tím chcete sdělit? Že tady oprava není potřebná?

Rossec

To nee, jen jsou úseky v horším stavu. Pokud bych si myslel,že ta oprava není třeba, tak to tak napíšu.

noerf

Železničář v důchodu: Hlavně by bylo dobré začít stavět D3 ve středních Čechách dříve než v roce 2023.
Objizdna trasa pro nákladní automobily na D4 znamená, že bude pro dálkové kamiony jednodušší jet rovnou z ČB na Písek, což tamní cestě take nepomůže.

ApolloXI.

Komplikace? A jaké? Tohle není D1, aby se tu provoz zhroutil, objízdné trasy jsou dané a nevedou takto poprvé ani naposledy. Kdo se z toho bude hroutit, budou jen a zase obyvatelé tamních vesnic.
Mimo tuto uzavírku se pracuje po zimě opět u Miličína, kde je provoz řízen kyvadlově semafory a tam je to mnohem horší, především v pá a v ne. Opravit se ty povrchy, zničené od kamionů nějak musí, co naplat, jinak by zas mnozí špačkovali, že na to nikdo nesáhne 🙂
Stran obchvatu Olbramovic: odvolání Davocaru bylo Krajským úřadem Stč.kraje, odborem dopravy zamítnuto

Paja

No myslím že lidí bydlící na silnici I/18 z toho budou mít velkou radost, když objížďka pro kamiony jedoucí po I/4 i I/3 vede tudy (čímž neříkám to neopravovat, ale proč naráz zavřou I/3 i I/4 ?)

Vít Jůza

Podle mapy to vypadá spíš nad Benešovem.

Tomáš

Prosím opravit text v citaci: „…umožní práce provést v krátkém čase.“ nikoli provézt

Paja

Na ŘSD sedí koukám slušný jelita. Z Prahy na ČB vedou 2 silnice I. třídy a oni naráz rozkopou obě.