Začíná oprava I/19 u Chýnova. V červenci silničáři hlavní tah uzavřou
Silnice I/19, ilustrační foto. Pramen: ŘSD
Silnice I/19 je důležitou spojnicí ve směru západ – východ, která propojuje města Plzeň, Tábor a Pelhřimov.
Rychlost rekonstrukce nebo výstavby je katastrofální. Buď špatně hledám nebo jsem se nikde nedočetl, do když bude objížďka trvat.
Silnice I/19 od Tábora do Pelhřimova je více méně v pořádku. Ale od Plzně na Orlík je to katastrofa. Nezaslouží si označení 1 třídy! Často úzká klikatící se silnice bez středového pruhu. Žádné obchvaty. Rohy budov zužující šířku vozovky…. Několik můstků s předností protijedoucímu vozidlu. Volám po dálnici z Plzně do Jihlavy přes Tábor (ne přes Budějky). Beztak naše dálniční síť má jednu velkou mezeru. Každý komunikační systém musí mít záložní větev. Redundantní spojení. V případě rekonstrukce či nehody na D4 se provoz převede touto spojnicí na D3 a opačně. V případě rekonstrukce či nehody na D3 se provoz převede… Číst vice »
A omezí se nevýhody Pragocentrizmu
To je krátký úsek. Zdržení max tak 5-10 minut. Nedávno dokončili úsek Lejčkov Kladruby. Ten byl o něco delší a stálo se tak kolem sedmi minut.
Jak to vypadá s opravou silnice mezi Jindřichovo Hradcem a Pelhřimovem v úseku od Jarošova nad Nežárkou ke Kamenici nad Lipou? Tedy jestli je pro řidiče z Českých Budějovic směrem na Brno již hotová alternativní cesta, nebo se bude pracovat na obou komunikacích současně?
Není jednoduší se podívat na dopravníinfo? Jednoduše tak lze zjistit, že omezení na I/34 je do listopadu.