Začalo další územní řízení ke stavbě třípruhu od Písku na jih

Silnice I/20 mezi Pískem a ČB dávno nesplňuje požadavky na bezpečnost. Pramen: ŘSD/dokumentace EIASilnice I/20 mezi Pískem a ČB dávno nesplňuje požadavky na bezpečnost. Pramen: ŘSD/dokumentace EIA

Zahájení třicetikilometrové stavby se neustále odkládá, aktuálně ŘSD uvádí realizaci v letech 2027 až 2029.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Když by někdo přidal ještě jeden pruh na 2+2 tak máme hnedka dálnici z Prahy až do Budějovic respektive do Rakouska a na celou D3 ve středních Čechách se lze lépe připravit…..proč dálnici jen z Prahy do Písku a z Písku dál 2+1?..co j to za blbost

medvěd

U Písku pořádně odbočováky, potom ty omezení na 80 taky předělat – nevím, proč neumíme udělat pořádný sjezd do vsi ? Zkrátka a silnici v 21. století má být pořádný místo na odbočení a připojení na hlavní silnici bez omezení rychlosti. Ne jak v kocourkově – omezit rychlost kvůli připláclé zastávce autobusu ! Co by bodlo – na silnici dát šipky – aby každý jouda věděl kam se má zařadit.

Vojta_7

Z Plzně do Č.B. by se mělo jezdit po dálnici cca v trase silnice 19 a pak odbočit na věčně prázdnou D3… To samé samé z jižních Čech na Moravu… Modernizovat stovky km silnic 19, 20, 34 + rozšiřovat D5, D0 nebo i zastaralou D1 je naprostý nesmysl- mezi krajskými městy by se mělo jezdit po středočeském okruhu a nikoliv po mnohem delších dálnicích kopírujících současné tahy jako je právě silnice 20.

Jihočech

Neznám nikoho, kdo by z Plzně do Tábora jel dobrovolně zajížďkou přes Tábor a D3. I kdyby byla dálnice D19, tak by to byl nesmysl.

Jihočech

Z Plzně do ČB jsem myslel

medvěd

Zaplatíš mi benzín navíc? Než bych dojel přes Rožmitál do Tábora, tak už přes Blatnou jsem v Budějkách.

Petr

Plete se se1/19 v místech přes Vltavu a otavu a nebo v úseku okolo Milevska? Sakra drahá dálnice, mnohem lepší je postavid dálnici dál z Písku na Budějovice a nekončit D4 z Prahy v Písku a před Pískem odělat obočku na Strakonice a dál na Plzen….

LKB

Koukám, ze aby člověk jel celou dobu po ctyrpruhu, potřeboval by teleport z Písku do Tábora nebo opačně. Bohužel teleport zatím nestaví :-).

Vlastimil Kocurek

Raději by se měl stavět 4 pruh.

Petr David

Málo, stále málo.

Otto

No mozna kdyby dostaveli tech 40 kilometru ctyrpruhu (k tomu vicemene na rovine) tady, tak by se mohli vykaslat na tech sedesat na D3, ktere maji vest posazavim, protoze tam cekam brutalni odpor kazde druhe vsi a kdovi kdy to bude. Tabor ma dalnicni spojeni s krajskym mestem, na Prahu vlakem za hodinu… tak co

Petr David

A co řešit příčinu a ne následky?

Otto

to se řeší posledních min. 10 let a nejsem si jistý, jestli to směřuje ke zdárnému konci (tím myslím zkrácení doby přípravy staveb ze strašidelných 13 let alespoň na polovinu)

Petr David

Psal jsem o omezení dopravy a to se neřeší vůbec.

Otto

jako prubířský kámen beru dostavbu D52 – pokud se to povede do r. 2030, tak to považuji za vynikající úspěch.

krteček

Čtyřpruh k MÚK Vodňany a pak střídavě třípruh do Písku.

PetrN

a proč zrovna takto, když intenzity na I/20 na jih i na sever od Vodňan jsou obdobné, resp. v severní části spíše i vyšší než v jižní…

Low cost

Špatně, celé to má být čtyřpruh ala Hradubická, vede tam v peáži několik dopravních směrů. Třípruh možná dál nahoru na sever k Plzni..

Kebab

Nový třípruh s úrovňovými křižovatkami? To se ŘSD snaží trumfnout MÚK Plotiště a chystanou OK na plánovaném čtyřpruhu u Úlibic?

PetrN

severní úseky, tj. Písek-Protivín-Vodňany jsou navrženy dobře – všechno MÚK kromě jedné malé stykovky. U jižních úseků (na jih od Vodňan) je to ale horší, zůstalo tam hned několik stykových či dokonce průsečných úrovňových křižovatek, to je trochu prasečinka…
Minimálně u Nové hospody by ale ještě mělo prý dojít ke změně v rámci zpracování dokumentace pro sloučené řízení…

Pako

Ideální by bylo na úseku Písek-Protivín bez té jedné stykovky v obci Selibov. Navíc z druhé strany do toho jde dost vytížená polňačka, takže příčný přejezd zemědělské techniky. Ale takové bylo shora schválené zadání, které nikdo doposud nerozporoval. Jinak kombinace 2+1 s průsečnou v extravilánu je diplomaticky řečeno „poněkud nešťastné“.
Často jezdím 2+1 na Benešov a všechny levá odbočení zde byla zrušena, MÚK nově vystavěny nebo doplněny o další ramena. Tak by to mělo být i v celém úseku od konce 4-pruhu v Písku až po počátek 4-pruhu v MÚK s II/145.

J.K.

Možná celou štreku Plzeň – Budějovice by mohli dát jako PPP… (Nakonec na silnici i na dráze)

bakiy

A co se tím vyřeší? Zaplatit se to bude muset tak jako tak…