Začala stavba Palačovské spojky, vzniknou nové čtyři kilometry dálnice D48
Vizualizace silnice I/35 Lešná - Palačov. Pramen: ŘSD
Stavba zahrne pět kilometrů nového úseku I/35 a přeložku silnice I/48 mezi Dubem a Palačovem, která bude v délce 3,7 kilometru změněna na dálnici D48.
Ví se už, jaké budou uzavírky na I/48?
makam makam makam.
Konecne! Jen tak dale! Diky Radku!
Jen tak dál. Včera bylo pozdě. Díky za každý nový km.
Cestovat do Rožnova bude ješťě dlouho za trest
Minulý týden jsem jel poprvé trasu PHA – ValMez. Přes Hradec. Chybějící D35 je extrém, se kterým jsem počítal a blýská se na lepší časy. Ale objíždět chybějící Palačovskou spojku po trojkách mě na závěr slušně rozsekalo. Myslel jsem, že už se asi blížím do cíle na dědinu, ale že se po chvíli zase napojím na rychlostku před ValMezem mě hodně překvapilo, že jsem k tomu musel jet takovejma p*delema.
Nemusel. Okresky nejsou dálničním přivaděčem. Silnici I/35 z ValMezu do Hranic zatím nikdo nezrušil.
No taky radsi jsem jel po D1/48/“Palacovske spojce“ nez po 35.
Na rozdíl od jiného pána si ale nestěžujete, že okresky vedly zapadlými vesnicemi.
To ne, ale jet do Palačova po I/48 a pak přes Lesnou je pořád rychlejší než jet do ValMezu z Hranic.
Ale v Palačově jste se mohl stavit pro frgál!
#sorryjako ale tři roky?
Součástí stavby Palačovské spojky je i stavba kusu D48. Tak čemu se divíte?
Senza zpráva, potřebná stavba.
Konečně! Dík!
na moravě je už nějak moc dálnic. Ale dokončení je potřeba, hlavně kuli státem/unijí dotované a násilně propagované kamionové dopravě, taktéž tlačení všeho na silnic, tak není divu že došla kapacita.
I kdyby na Moravě nikdo nežil a bylo to území nikoho, je to prostě středoevropská křižovatka mezinárodních cest už od Pravěku (Balt – Středozemí, východ – západ). Na tom se nic nemění. Ten provoz je na těch stávajících dálnicích obrovský a bude narůstat. A protože na Moravě jsou i velká města, mezi kterými je velký lokální provoz, je potřeba je propojit dálnicemi.
A jakou máte alternativu k těm kamionům??? Rád si to počtu, ať jsem moudřejší…
Přece vlak, ale pak bude nadávat, že doručení zboží trvá dlouho, nebo že se na zemědělské půdě staví další mraky skladů.
Nebo se mýlím, a jako správný šotouš dá k dispozici svojí zahradu, aby přes ní postavili vlečku na zásobování jeho oblíbeného obchodu.
Takze postavime novou nakladni trat? Nebo zrusime osobni vlaky misto nich autobusy?
Pokud zpovykané barbíny nebudou požadovat v regálech 10 druhů jogurtů z JČ, když se vyrábějí u nás v SM, pokud se nebudou vozit rajčata a jiné výrobky, které máme doma, z dálky 1000 km, tak ubude kamiónů na silnicích. Jak jednoduché. Už jste „moudřejší“?
A uz jste vydal narizeni? Od kdy bude platit?
Stačí výrazně zvednout mýtné. Ten, kdo musí mýt nutně něco zdaleka, ať platí!
„Ten, kdo musí mýt…“. Kolik tříd ZŠ jste vychodil, že nevíte, že ve slově mít (obdoba vlastnit) se píše měkké „i“?
Za hrubou chybu se omlouvám. Díky, předpokládám, že jste se nikdy neupsal.
Jaké nařízení, co to plácáte? Pouze jsem popsal faktický stav, který je jednou z příčin přemíry kamiónů na našich silnicích. Neříkejte, že Vám vyhovuje co největší množství kamiónů na našich silnicích.
A pišej pouze místní pivo? Nepiješ. Takže …
V tomto se musím Petra Davida zastat. Píše, že „zdaleka“. Tedy například rajčata nebo cibuli ze Španělska. Pivo z vedlejšího kraje určitě neměl na mysli.
Chovat se rozumně a nekupovat jablka zzzze Španělska. Plus razantně zdražit mýtné!
Jde rovněž o alternativu k I/57 mezi ValMezem a N. Jičínem, což výrazně zlepší napojení ValMezska a Vsetínska s Ostravskem. Takže význam velký.
Spíš než alternativou bude náhradou. Po dokončení bude přeznačena na I/57.
Opravdu? V letáku ŘSD se píše I/35.
Však ta současná silnice je profilem dvojka. Až na výjimky bez krajnic, výjezdy z lesa, pole, středem dědin… prostě dvojka se vším všudy.
V ČR jsou i horší jedničky. Na druhou stranu i lepší dvojky… 🙂
To zas přesedne lidí do aut…
Kdyby radši obnovili železnici mezi Hostašovicemi a Novým Jičínem, že? Šukafony v půhodinovém taktu, 50 km/h, však lidi mají na cestování celý den, navíc ve vlaku si mohou odskočit na záchod. A ta procházka na zastávku a ze zastávky taky nikomu neuškodí.
Pokud to mají ty 2km z obce na zastávku, mají si vzít kolo … Už aby je do těch sukafonu nahnal třeba násilím!
Jo. Kdo prokazatelně nejel šukafonem alespoň desetkrát za rok, nebude mít hlasovací právo. A kdo jim nejel více než tři roky, bude verejne lynčován a šotoušstvo jej pro pobavení soukmenovců bude vozit za drezinou po dobu 4 hodin a 37 minut!
Proč ne rovnou zabavení veškerého majteku, který potom stát za zásluhy daruje železniční policii… která ho potom prodá užlipovcům a za utržené peníze se vožere jak nikdy předtím z neljšpšího karibského rumu… vyřvávajíc cosi o konzumaci místních potravin.
Tak jistě. Celý národ bude jezdit na kole. Babičky, dědové, rodiče s nemocnými dětmi apod. Názor evidentně myšlením ještě dítěte.
Skvělá nápad! Z Hodslavic do Mořkova už pak jedině vlakem!
Mohly by se tak vozit z Hranic i tašky na střechu, na nádraží si pro ně přijedte na kole .. na drezíně! Úzkorozchodné!
A běda tomu, kdo by si tam dal šindel z vlastního lesa, aby obešel želzniční povinnost!