Za první rok se prodalo 1,2 milionu OneTicketů. Nejvíce šly na odbyt v létě
Motorový vůz 810 Českých drah a jednotka 845 Arriva vlaky ve Staré Pace. Foto: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Nejčastěji cestující využívají OneTicket na trase Pardubice – Hradec Králové. Roční síťovku si koupilo 50 lidí.
Krásné jak se hloupým cestujícím povedlo protlačit na tratích letecký tarif. Jakoby bez politické zodpovědnosti. Tím že liberalizaci jakoby „zapomněli“ regulovat. A zdražit železnici. Ale byl to cíl úředníků a politici to tak nechali, možná tomu fandili. One ticket je záměrně předražený. Tím odpovídá jeho podíl.
Tak proč v tom případě OneTicket vychází z ceníku ČD? Je to pouze fixně dána častka za ujetou vzdálenost. To, že dopravci umí klouzavý tarif je pěkné na delší a hlavně pro ně lukrativní trasy. Na krátkých trasách buď tarif toho či onoho kraje, který vychází plus mínus stejně jako základní tarify dopravců nebo opět plus mínus stejně dráhy One Ticket.
Protože je pro cizince. Všichni ostatní mají 25 50 nebo 100. U one ticket nic takového jako 25 nebo 50 není. Což je v Rakousku. Švýcarsku..
OneTicket 25 je podle Vás co?
Tak to se omlouvám, škoda, že k tomu nebyla nějaká větší publicita.
Zkuste si o tom přečíst víc a pak přijďte diskutovat, zatím jsou to pouze bezduché věty někoho, kdo o problematice nic neví a jen a jen křičí 😉
A co je špatné na leteckém tarifu? Zavidite lidem, co si umí naplánovat cestu s predstihem, že ušetří?
Nechápu jak se někdo může radovat z tohoto nesmyslu.Podle mě měl být kompletně převzat systém In karet i s tarifem a se slevami.A pokud by se dělala fér soutěž ,tak celý kraj.A kdo to dokáže levněji ať to provozuje.Nyni je to zdražení , nemáte garanci přípojů,Leo vás nevezme,Regio jen s místenkou a to ne do všech vlaků.Fakt jako super. Když vám ujede poslední spoj tak bych chtěl vidět jestli vám Arriva nebo Regio či Leo zaplatí tágo nebo nocleh.Za mě to opravdu je zase klasická česká cesta na h….
Jak je možné, že mi od rychlíku ČD ujel přípoj – osobák ČD. Asi jsem se v tom rychlíku loudal, nebo já nevím co už.
Opět se přidám se svým postřehem, který jsem prezentoval před.par měsíci pod podobným příspěvkem. 1. OneTicket, konkrétně její traťovou mutaci s měsíční platností používám v rámci jednoho IDS a pod hlavičkou jednoho dopravce (Zlínský kraj, České dráhy). Je sice dražší ALE dá se zaplatit on-line kartou a hlavně ji mám v mobilu jako QR kód=> jednoznačně jednodušší pro měsíční manipulaci, jelikož kraj měsíční jízdenky vydává na papíře a ČD je za krajský tarif neznají. 2. Jsem v mé relaci (Napajedla- Zlín, ano jezdím tohle vlakem) jediný kdo jezdí za SJT. 3. Průvodčí neznají, nebo možná ani nechtějí znát tento typ… Číst vice »
Jízdenku ČD taky můžete mít jako QR kód v mobilu, už asi 10 let…
To sice ano, ale jak píšu, tarif ZLK systém ČD neumí a na relaci po ZLK si jízdenku přes ČD nekoupím… Prostě to elektronicky nejde, jen papírově…
Je na tom snad něco nesrozumitelného?
Proč proboha trať z Frenštátu do Ostravy? Jediný důvod, který mě napadá, že tam CD chtějí za ten humus, kterému říkají vlaky stejně, jako oneticket… Inu, když není konkurence… 🙂
Jinak za velkým nárůstem prodejů je určitě to, že oné ticket nabízí idos, a lidi neznali po vyhledání spoje prostě kliknu na „koupit jízdenku“ a neřeší, že mnohdy výrazně preplaci. Už jsem to osobne několika známým vysvětloval, když jsem viděl, že si na společnou cestu chtěli kupovat jízdenku pres idos a hrozně se divili, proč je to přes stránky CD stojí o třetinu méně…
Ale takhle si to vyřvali modré gumy, chtěli jednotnou jízdenku, aby nebyly diskriminovány v soutěžích, tak ji mají.
myslím že na jednotné jízdence není myšlenkové nic špatně. vyjma provedení v tomto případě…
vy jedna bezbarva gumo…
Protože to tam nabízejí pokladní když je zpáteční na jednom papírku a ještě o pár korun levnější. Takových relací je hodně, Žádná hluboká myšlenka v tom není, když tam jezdí jen ČD.
Od ledna nás bude více minimálně o 7 🙂
No ta rocni sitovka je proste draha (vzhledem k cene jednotlivejch jizdenek a vzhledem k nabidkam na pravidelny dojizdeni). Naprosto opacna situace oproti MHD Praha. Chtelo to aspon nejaky zavadeci ceny…
Pokiaľ je ambícia aby v systéme boli aj komerčné vlaky, tak tá cenová hladina proste na úrovni MHD Praha nebude, pretože tá je silne dotovaná.
Jedine že by sa stať to rozhodol kompenzovať.
Nejde o to aby byla stejna cenova hladina, ale o to, aby byla rozumne nacenena vuci konkurencnim nabidkam. V soucasnosti to dava smysl kdyz najezdite vlakem kolik? 1000 km za tejden (celej rok; bez prestavek)?
Nesmí se jít pod cenu toho nejdražšího, to je pravda. Otázkou je, zda to musí být kilometrické. co je v Praze nejdražší, tipuju expresní tarif PID (autobus AE).
Dovedu si představit, nazvěme to „akční SJT“ který by v konkrétní relaci opisoval to nejdražší jízdné.
Vůbec se nedivím, že se nejvíc ONE TICKET lupenů prodá Pardubky – Hradec, když tam ČD lupen stojí 46,- Kč jednosměrná a ONE TICKET jednosměrná taky 46,- Kč – to se to pak prodává krásně:-)).
To nemá cenu porovnávat – jde spíš o to, kolik se prodalo ONE TICKETů mezi Prahou a Ostravou:-))
IREDO hotove – 42, IREDO elektronickou penezenkou – 38, CD IN25 – 35… Spis tech par krejcaru nikdo neresi a pokladni defaultne vydavaj OneTicket?
nebo když nevíte…cim přesně pojedete, zda CD nebo arriva…tak je OneTicket jasná volba
Zrovna Pardubice – HK bych čekal jako ukázkovou relaci na Iredo, Vydis, nebo co že to tam mají.
VYDIS (podle toho co jsem na netu našel) Arriva neuznává, a IREDO zas nelze koupit online. Navíc IREDO má ještě omezenou časovou platnost.
Arivva Iredo uznává.
Dopravci zapojení v systému IREDO
ARRIVA vlaky s.r.o.
Jel jsem v létě právě Arrivou na IREDO z Pardubic do Hradce a nebyl jediný problém.
Si to přečtěte ještě jednou…
Já mluvil i VYDISU.
VYDIS je celkem super.Jen se do toho neměla motat Arriva.Hodne lidí už to nepoužívá z důvodu neplatnosti v Arrive.
Nevím, nedělal jsem si statistiky, ale nepostřehl jsem, že by si nějak moc lidí kupovalo VYDID, většina automaticky sahá po IREDU, a už se mi i stalo, že jsme průvodčího (či pokladní) přesvědčovali, že tu IN25 opravdu chceme (i když byla o asi 2,- Kč dražší).
„Státní systém jednotného železničního tarifu OneTicket prodal za první rok rutinního provozu 1,2 milionu jízdních dokladů za 112 milionů korun. Oznámil to provozovatel systému státní podnik Cendis.“
Kolik stojí rozúčtovávání? Ví někdo?
210 mil za 5 let. No comment.
jo, to je efektivita jak výběr některých dani
Jel jsem s ním jen jednou, ze Sušice přes Plzeň a Žatec na Den železnice. ČD, GWTR, DLB
Docela by mne zajímalo, jestli jsou mezi těmi padesáti autoři tohoto vebu.
No nebo kolik z těch 50 koupilo nějaké ministerstvo jako benefit pro své zaměstnance?
Ne. V Liberci fakt SJT pro cesty do Prahy nevyužijete. Až bude něco takového pro všechny druhy dopravy. je to jistě k úvaze.
Je to přesně naopak – z žádného jiného krajského města jsem tolik nepotřeboval SJT jako z LBC!! Do Děčína na rychlíku Arriva, do Turnova Arriva. Právě díky těmto pochybným destinacím jako Žatec nebo Liberec jsem roční SJT skoro projezdil (problém byl jen jarní územní lockdeown).
Tak pokud jezdíte tímto směrem, tak chápu. Má hlavní trasa je Liberec – Praha, kde jsem odkázán na autobus. Vlak si dávám jen když mám hodně času:)
Překvapilo mě, že ve statistice není zahrnut úsek Kladno – Praha, kde drtivá většina jednorázových jízdních dokladů tvoří právě tarif SJT.
Protože tam jezdí většina lidí na PID?
Proto jsem uvedl “drtivá většina jednorázových jízdních dokladů”, nikoliv dlouhodobé.
To víte nebo hádáte? Mně se to moc nezdá. Nevím, proč by měl někdo kupovat OT, když ČD i Arr jsou levnější.
Docházím přímo do pokladny ČD na Kladno. Takže můžu vidět, že oběh jízdních dokladů na trase Kladno – Praha tvoří zejména SJT. Tak 80% cestujících u přepážky žádá zpáteční jízdenku s tím, že SJT nabízí zpáteční slevu + nemusí cestující řešit, jestli pojede s ARR nebo s ČD. Volba je tedy jasná. Navíc, SJT je zrovna na této relaci nejlevnější, pokud cestující využije jen vlak.
Já jsem jel v létě z Prahy do Řevnic. Měl jsem koupenou zpáteční ČD jízdenku z Radotína do Řevnic (mám roční kupon PID na pásmo Praha). Průvodčí ČD mi doporučil a ukázal, jak v aplikaci Lítačka koupit PID jízdenky na pásma mimo Prahu, že prý je ČD tarif nevýhodný. Od té doby už ČD aplikaci nepoužívám a kupuju PID v Lítačce. Takže je možné, že i Kladno-Praha je hodně na PID jízdenkách. Možná tu statistiku může ovlivnit i průvodčí na trase. V létě jsem jel z Martinic v Krkonoších do Oldřichova v Hájích a při koupi ve vlaku mi prodala… Číst vice »
Trasy kde vychází výhodněji OT jsou ale obvykle trasy, na kterých verejnou dopravou jezdí uz jen lidé bez auta. Protože autem to bývá levnější i v jednom
Nepočítám amortizaci, protože kdo chce auto, má k jeho koupi dost důvodu a nemá smysl pro něj ordinaci počítat. Sám auto nemám, ale já bydlím v Praze kousek od metra.
Do nákladů musíte počítat vše, ne jen to, co se Vám hodí.
Typické uvažování vlakového nadšence, který se pak diví, proč lidé nejezdí lokálními. 🙂 Když vám na dvoře stojí auto a potřebujete ujet 20km, tak se krom vlakových nadšenců nikdo nerozhoduje podle amortizace. Rozhoduje čas a cena paliva. Ostatně, ani ve veřejné dopravě neznám nikoho, kdo si koupí tramvajenku na rok v Praze a pak si pripočítá 10kc k nákladům na cestu třeba do kina. 🙂
Lokalkami
Ne to je realita, jiné výpočty slouží jen k falešnému uspokojení, že mnou zvolený dopravní prostředek je ten nejlepší. A že cesta v jednom autem vyjde výhodněji, jak vlakem? No jako vtip dobré.
Ztráta času.
Chtěl bych se zeptat těch zbylých 49 uživatelů roční síťovky, jestli jsou také tak zklamaní..
Já nejsem zklamaný, věděl jsem co kupuju, jen píšu nevýhody. Nic jiného na trhu není….
Zklamaný ne, ale dost dost často znechucený, když se na vás průvodčí dívají podezíravě, co to máte za divnou jízdenku, kterou ještě neviděli.
Mám podobnou zkušenost. Navíc samotná aplikace oproti app Můj vlak je podle mně nefunkční zmetek. Cena za místenku pro držitele síťovky je podle mého názoru doslova diskriminační.
A proč jste si to koupil? Střídáte více dopravců během cesty a tak se vám to vyplatí více než o něco levnější síťová jízdenka CD? A zároveň ještě nejste v důchodu, aby pro vás bylo výhodnější jezdit na sólo lístky s 75% slevou?
Pardon, to bylo na pana Fišera.
Jízdenku In 100 od ČD za 19900 jsem měl před 2 roky. Po nástupu Arrivy v Libereckém kraji se se s ní nedalo již jezdit.
Měl jsem to podobně. Kdyby si České dráhy udržely výkony na tratích, na kterých se pohybuji, nepochybně bych nadále využíval slevu In100.
Rozumím. Pokud tak často dojíždite tak dlouhou trasu, tak nezávidím.
Kdysi jsem si v Irsku koupil na šest dní síťovou jízdenku, která platila na veškerou hromadnou dopravu na severu i jihu ostrova. Také jsem při tom zažil párkrát, ne přímo podezřívavé pohledy, ale ověřování, cože to vlastně mám a jestli to v tom konkrétním dopravním prostředku opravdu platí.
Tak v Irsku se ale moc veřejnou dopravou nejezdí. Takže sitovky jsou tam fakt nezvyk.
Oné Tiket, ten sólo, je na většině tras totální výsměch. V podstatě jen způsob jak napálit a vydělat na lidech, kteří jedou vlakem jednou do roka a neznají beznou cenovou hladinu místních IDS. Některé kraje nemají odvahu nařídit dopravcum primárně nabizet tarif IDS a na tom ta OT prasarna vydělává, když přijde člověk co netuší, že vlak do Kladna mesta je v PIDu a že pojede nejdřív Arrivou a pak ČD nijak neruší platnost lístků IDS a opravdu si nemusí kupovat zlodejsky tarif. Ještě tak u důchodců je neokrade OT tolik, ale lidi bez slev okrádá neskutečně. OT není tarif,… Číst vice »
Lepší příklad jste snad ani zvolit nemohl. Praha Mas.n.-Kladno město s OT 64 Kč, s PID 70 Kč.
Pražskou litacku taky koupilo dohromady jen 50 lidí. 25 z Prahy a 25 z Kladna? 😀
Doporučuji si sehnat průzkumy skladby přepravních dokladu, které dělá kazdy podzim ROPID ve spolupráci se studenty ČVUT. Možná byste dost překvapeně koukal, že drtivá většina cestujících ve vlacích na území Prahy používá předplacené kupony a platí pouze za vnější pásma. Tím vám ze hry najednou vypadne těch drsných 40kc za Prahu a OT vs PID vychází za vnější pásma v úplně jiném poměru. Ale klidně tu předstírejte dál, že na trasách jako Praha Kladno převažují sváteční cestující, kteří si Prahu nepredplaci.
Arriva Praha – Kladno 40 Kč
To neřešte, pan Babylon svůj příspěvek schválně zakládá na tom, že předstírá, že vůbec neví o tom, že v Praze se na území města jezdí ve velkém na tramvajenku a to včetně vlaků a většina lidí kupuje jen vnější pásma nebo lístky z poslední zastávky v Praze. Pak totiž může zapocitat do ceny velmi drahé jednorázové jízdné po Praze a už může propagovat Oné Tiket. Typickým cestujícím z Prahy do Kladna je totiž strejda z Moravy, který pražskou tramvajenku nemá. Pak Babylon navíc ignoruje i fakt, že ta draha PID jízdenka po Praze umožňuje pokračovat v cestě MHD. Ti lidé… Číst vice »
Ono i někdy klasické jízdné v určitý čas je mnohem dražší. Letos jsem při cestě o prázdninách ušetřil díky jízdenkám IDS. One Ticket se vyplatí, pokud přejíždíte vlakem po např. po Praze nebo na malé vzdálenosti po českých městech a tam, kde je hodně přepravních společností vedle sebe, dále u dopravců, kteří mají pouze primární tarif IDS, na větší vzdálenosti se v mém případě nevyplácí.
Jako u spojení Pardubice – Hradec to chápu, ale Frýdek – Frýdlant, kde jezdí jeden dopravce… 😅
Kraj razovity…
já to teda nechápu, je to jeden IDS, dopravce nikdo něřeší
🏡Je to možná tím, že lidé v létě hojně navštěvují hradecko-pardubickou aglomeraci. Výlet si pak prodlouží až do Jaroměře, kde omrknou železniční muzeum.🚂
Vlhký sen šotoušův 😁
Příroda od České Skalice dál je hezká, ale nějaké železniční muzeum mě vážně netankuje. 🙂
A pokud je drclý nárazníkem tak se před tím staví v železničním muzeu Rosice nL. Na to jsem se díval zrovna dnes a jenom kvete 🙂 . Celkově těch turistů do HK moc nejezdí , data o návštěvách tohoto kraje ovlivňují převážně Krkonoše.
„Roční síťovku, která stojí 24 206 korun, si koupilo 50 lidí.“
Hustyyyyyy 😀
To číslo bude dost růst. Jednak spousta lidí omezila cestování a novou IN 100 od ČD nekupovala především opět klesne počet tratí obsluhovaných ČD.
Teď je IN 100 levnější o 4200 než One Ticket roční. A pokud byť jen jednou týdně máte dát kilo za cestu jiným dopravcem než ČD, tak už je cestující na nule.
Z 50 lidí bude předpokládám tak polovička obyvatel Pardubic, kde to dává při cestě do Prahy největší smysl (vysoký podíl RJ a LE oproti jiným tratím).
To by mě zajímalo , jak uznávají OneTicket v komerční dopravě.
ČD a RegioJet uznává inv komerční dopravě
Už to vím , beru zpět . Nenašel jsem jak potom s místenkou atd ale mrknu se na to. P
Od neděle už za 24981 Kč.
To je dobrý úlet.
Ani ne, vlastně je to 2x 50 jízdenek á 250 Kč každá. A nebo dení dojíždění do práce, 50 Kč tam a 50 Kč zpátky.
Dalo se to čekat. Lidí, kterým se to vyplatí je naprosté minimum. V busech a MHD to neplatí, vlak vsude nevede a ČD ještě stále mají docela slušné pokrytí na velkých tratích a o něco tu jízdenku levnější. Přičemž si troufám tvrdit, že denně dojíždět 50 a víc kilometru jsou lidé ochotní jen na rychlých tratich a to mají ČD pod palcem, krom té Hradec Pardubice. A také tu jsou síťové jízdenky od IDS, levnější. Nebo busy po dálnicích. Vcelku by mě zajímalo, kolik ročních sitovek prodají ČD.
Jenom na relaci Pardubice – Praha jich podle mého odhadu prodají stovky, ne-li tisíce. Z významné části včetně příplatku do jedničky. Dokud budou místenky k IN100 na eshopu zdarma, tak si myslím, že jen málokdo ze zákazníků IN100 přejde na OT.
Je vtipné být jeden z padesáti v republice. Myslel jsem, že si roční one ticket koupilo víc lidí. Ale nic jiného mi nezbylo. Už bylo únavné z Jablonce nad Nisou do Brna shánět několik jízdenek. Na severu republiky už je hodně rozdílných vlakových společností.Čím dřív bude platit i na ostatní druhy dopravy tím si ji bude pořizovat více lidí. Její nevýhody nyní jsou krom ne zrovna nízké ceny, placení místenek. V mém případě 4 x 35 korun za jednu cestu na Moravu. Další nevýhodou je ukazování dokladu totožnosti. A myslím, že Leo express ji neuznává. Ale to nevím jistě.Snad se… Číst vice »
Také jsem ten jeden z padesáti. Jezdím zejména v Praze a okolí, jízdenku mám od srpna a stále jsem s ní za naprostého exota a při kontrole jízdenek všichni valí oči. Fakt by mne nenapadlo, že je nás tak málo…
To ti Bohoušek koupil jo?
Ne, koupil jsem si jí sám ze svého.
Prostě pro lidi je to jednorázová pálka a ještě nemáte jistotu, že vám kraj či ministerstvo dopravy nezruší s nějakou změnou spoje.
Vy dokážete vlakem projezdit za rok 24 tisíc? Za rakouský nebo německý tarif bych to pochopil, ale u nás? To denně dojíždite 100km a není vám líto toho času.?Jako já mám tramvajenku na Prahu, občas jedu na výlet, take jezdim asi 60 kilometru za Prahu pravidelně na chalupu (mame ji asi 150.metru od autobusové zastávky, tak absence auta není problem), nemám tedy řidičák natož auto, ale víc jak 8000 ročně neprojezdim ani náhodou. Nepocitam teď samozřejmě cesty do zahraničí, protože na ty by OT stejně neplatil.
Spíš neprojeudim ani 7000. Tramvajenla je 3650 a na cestách mimo Prahu fakt nedokážu nejezdil za rok ani ty 4000. A to jezdím v létě na festaky a nebo za přáteli z Pardubic, Brna. Ale logicky je nanavstevuju každý týden a někdy zase jedou oni za mnou do Prahy. Rojezdit 24 tisíc nejde.
Projezdit 24 tisíc jde a celkem bez problémů. Ale to je dané tím, že jezdím vlakem často do práce a na výlety. Chápu ovšem, že tohle je pro mnoho lidí těžká představa. Moje přítelkyně zase jezdí do práce autem a projede ty prachy za rok také. Tak o co jde? Na dojíždění bych si bych si musel koupit čtyřpásmovou jízdenku PID za téměř jedenáct tisíc. A těch dalších třináct tisíc projezdím za výlety mimo pásma P, 0, 1, 2, 3 zcela bez problémů. Dva výlety měsíčně dál od prahy to jistí, na dopravu na výlety tedy vydám přes tisíc korun… Číst vice »
Kam dál od Prahy? Každých 14 dní uděláte výlet co stojí minimálně 250 tam a 250 zpět? To jedete aspoň tak 200 kilometru a 200 zpět? To vas fakt baví strávit tolik času ve vlaku? No.. je to samozřejmě vaše věc, ale já bych tohle nedal. Jako já si upřímně nedovedu představit ani dojíždět vlakem do práce. MHD ano, ale vlakem? Vlakem v létě občas jezdím i týden v kuse,ale pak mi to měsíc nechybí. A asi teda neznám nikoho, kdo by vlakem chtěj jezdit tolik jako vy. Jet vlakem na dovolenou mi připadá jako dobrodružství, ale to je prostě… Číst vice »
Vyjedu na pěší výlety na Šumavu, do Jizerských hor, Slavkovského lesa, v zimě na běžky Jizerských hor, Jeseníků či na Šumavu. Opravdu se to dá udělat za jeden den. Pravda, musí se vyjet časně ráno, ale to mi nevadí. Vstanu klidně i ve čtyři ráno a dospím ve vlaku. A je to pro mne celkem bezbolestné řešení disproporce mezi mými potřebami a mezi tím, co zvládne moje přítelkyně s dcerou. S nimi mohu vyjet na výlety někam dál pouze s přespáním a zabere to celý víkend, což několikrát do roka uděláme, ale leze to pěkně do peněz. Krom toho jedeme… Číst vice »
A ještě dodávám, že těch výletů dál jsou mnohdy tři i čtyři měsíčně, ne dva. I na to padne část dovolené, abych neboural společné víkendy. Nakonec je i přítelkyně ráda, že se takto vylítám a tolik jí s tím neotravuji. Pro změnu se zase neúčastním dovolené, na kterou k moři jezdí přítelkyně se svými rodiči a dcerou. To je dovolená plác k moři na pláž a cpaní se jídlem. Jako jídlo bych bral okamžitě, ale to plác k moři na pláž ne a s velkou pravděpodobností bych si brzy vjel se svým potenciálním tchánem do vlasů.
Já dodám, že nejsem pecival doma a všechna místa co jste navštívil take znám. Ale jsem spíš letní člověk, takže zimní sporty vůbec neprovozuji a přes zimu raději víc pracuji a výlety dělám v období liatopad-duben minimálně. Jak se otepli, tak docela rád jezdím na kole, tak od půlky dubna do konce října. A k tomu občas používám vlaky, protože nerad jezdím okruzne a když chcete na kolech přejet Šumavu, vlak potřebujete, ale poslední rok než přišel covid, jsem začal preferovat zahraniční dovolené. Pořád rád využiji vlak, ale logicky je mi k ničemu ceska síťová jízdenka. A jelikož v létě… Číst vice »
Jo a ještě se přiznám, že na mě sedí co jste psal o vstávání. Ja jsem schopen vyrazit na výlet v 16 hodin a vstávat ve 14. I proto jsem letní člověk, světlo je dlouho do večera a je teplo i večer. A v okolí Prahy a v Praze není problém dělat výlety až odpoledne.
A tohle vás baví každých 14 dní? Takhle dlouhé trasy? Nepotrebujete mit občas klid? Jako ok, pak se vám to určitě vyplatí, ale asi neznám nikoho, kdo by potřeboval tak moc jezdit. Ani autem. Aspoň ne na výlety. Samozřejmě znám případy, když mi bylo kolem 20 a ne přes 30, že lidi dojížděli každý víkend za partnerem větší dálky, to část mladých dělá, ale nikoho s potřebou tak intenzivně jezdit na výlety daleko od svého bydliště. Anj síťovou jízdenku ČD na rok si myslím, že nekupuji statisíce lidí. Ale kolik lidí ji kupuje ČD neprozradi.
Ten odpor žen k vlakum taky znám. Také jsem měl před lety několik let takovou přítelkyni. Ale kvůli vlakum jsme se nerozesli, prostě to asi po 5 letech vysumelo a byli jsme už jen přátele.
Při mé práci není problém utratit za jízdenky 1000€ měsíčně, takže nějaký OneTicket je úplná malina.
A
V rámci ČR? Takových povolání v době covidu a práce z domova moc nebude. To budete spíš výjimka potvrzující pravidlo. Dovolím si předpokládat, že nejste řemeslník, který odmítá auto ani novinář z většího média, který sveho zestnavatele přesvědčil, že místo autem bude jezdit veřejnou dopravou s přestupy a čekáním, protože toho stihne méně a bude mít víc pohodu. Ono 50 prodaných kusů mluví za vše. Divím se, že to vůbec pustili ven.
V rámci A, DE, CZ
A co ma OneTicket co delat s Rakouskem a Nemeckem?
Nic. Je to vedle KlimaTicket a DB100 jeden z mých jízdních dokladů. Ve srovnání s těma dvěma má OneTicket nejhorší poměr cena/užitná hodnota.
A nebyl by pro vás levnější 4x InterRail na 3 měsíce?
Popravdě, tohle je pro mně nová informace. Podívám se na to.
Taková hloupá otázka. Jste TEN Radan Stift?
Takže jste si našel práci, při které neustále cestujete vlakem. Kolik je takových lidí? 10 v republice?
Ale OT platí jen v CZ.
Mám na Moravě dceru, jezdím za ní na víkendy. Vyplatí se. Ne moc, ale nemusím už nic shánět.
Není to moc příjemný skoro každému průvodčímu vysvětlovat co to je…
Jsem zvědavý, kolik z těch 50 se vás tady sejde 🙂
Taky jsem stál jako opařený, když mi v Ostravě slečna od LeoExpresu na můj OneTicket ukázala fakáč. To s KlimaTicketem si v Rakousku užívám jiný komfort…
Jako že jsi byl opařený se závazkovým lístkem v ruce a cpal jsi se do komerčního vlaku? Jako že zaplatíš v Tescu stravenkama a nákup si chceš vyzvednout v Globusu.
By mě zajímalo (vím že je to v nějakém stadiu jednání) kdyby jsi chtěl jet na klimaticket s RJ v A
Regiojet v Rakúsku KlimaTicket akceptuje: https://novy.regiojet.cz/nase-jizdenky/klima-ticket
Ano. V Rakousku je KlimaTicket dopravcem RJ akceptován. A jako držitel KlimaTicket cestujete se společností Westbahn ve třídě Premium..
Tak to dojednání bylylo rychlé 🙂 a to je dobře .
Dobrý odkaz , nikdy jsem se na to nepodíval . RJ uznává i v české komerci , ale nikdy jsem takto nejel a nevím jak s místem , díky za info
https://www.regiojet.cz/novinky/vlaky/oneticket
Péťo, nechceš si jít raději pohladit pinďu?
Jj , a ty už máš přeleštěné průkazky na vlak , nebo slintáš jenom na tu propadlou do knihovny?
Do knihovny má Litacku. On průkazky miluje. 🙂
Mám OneTicket 25 a zkušenost za necelý rok, co jí mám podobné… Na Přepážce: „Dobrý den, jednou Praha se slevou OneTicket 25“ – „OneTicket25? To neexistuje. To myslíte IN25?“ – „Ne, OneTicket 25, to je sleva na ten státní tarif…“ – „Na co? Jaký státní tarif“? Na druhé přepážce: „Dobrý den, jednou Brno se slevou OneTicket25“ – „Pokladní vydá lístek se slevou IN25“ – „Promiňte, ale já chtěl OneTicket25, ne IN25“ – „Aha, já myslela, že jste se přeřekl,a chcete tohle… To vaše neznám“ – „No to si to musíte překlikout z tarifu ČD na OneTicket“ – „Aha, a kde… Číst vice »
Když to tak čtu, tak příště si kupte lupen na vlak z mobilu nebo počítače, když paní pokladní takhle trápíte 😀
Cendis má vlastní aplikaci One Ticket na webu i v aplikaci.