Je samozřejmě skvělé, že se Ivecu daří v Pobřeží Slonoviny a chápu, že pan Havlíček z Egapu dělá jen svou práci, ale Iveco do této země dodává autobusy průběžně už od roku 2015, takže jen podnikatelské misy Petra Fialy bych to nepřikládal 🙂
Podle mě už někdy koncem roku loni říkali, že (tehdy) nové objednávky už budou vyráběny jako facelift. Čekal bych tedy, že brzy, ale také by mě to zajímalo.
O prázdninách začnou sjíždět z výrobní linky klasicky… Od 1.7 začne platit nová norma a s tou facelifty nastoupí do výroby… jedna se o bezpečnostní asistenty, které na starou řadu nebyly homologovány.
V.N.
8 měsíců
Tleskám. Před měsícem jsem byl v Senegalu. Jediné nové autobusy (vedle vraků starých 30 a více let) , které jezdí kolem Dakaru jsou IVECO z Vysokého Mýta a pak nějaká čínská značka. Bohužel škodovky tam moc k vidění nejsou…. pokud ano, poté to jsou též vraky omlácené ze všech stran staré min 20 let, zachráněné před sešrotováním ve Francii.
Tak snad to EGAP nezaplatí celé sama…
Je samozřejmě skvělé, že se Ivecu daří v Pobřeží Slonoviny a chápu, že pan Havlíček z Egapu dělá jen svou práci, ale Iveco do této země dodává autobusy průběžně už od roku 2015, takže jen podnikatelské misy Petra Fialy bych to nepřikládal 🙂
On tam říká, že to byla na té misi finalizováno.
Tak beru zpět, špatně jsem si to přečetl.
Kdy vyjede Crossway po faceliftu?
Podle mě už někdy koncem roku loni říkali, že (tehdy) nové objednávky už budou vyráběny jako facelift. Čekal bych tedy, že brzy, ale také by mě to zajímalo.
Zatím jich bylo vyrobeno minimum v řádu jednotek kusů
V UH jsou necelý měsíc tři faceliftované kusy:
https://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/387216?searchParameters%5BcarOperatorId%5D=197&searchOrder=whenPublished+DESC#photo
To na odkazované fotce facelift opravdu není.
O prázdninách začnou sjíždět z výrobní linky klasicky… Od 1.7 začne platit nová norma a s tou facelifty nastoupí do výroby… jedna se o bezpečnostní asistenty, které na starou řadu nebyly homologovány.
Tleskám. Před měsícem jsem byl v Senegalu. Jediné nové autobusy (vedle vraků starých 30 a více let) , které jezdí kolem Dakaru jsou IVECO z Vysokého Mýta a pak nějaká čínská značka. Bohužel škodovky tam moc k vidění nejsou…. pokud ano, poté to jsou též vraky omlácené ze všech stran staré min 20 let, zachráněné před sešrotováním ve Francii.
Jaký myslíš autobusy škoda?
auta Škoda