Z Přeštic do Plzně za 9 minut. Nová silnice zrychlila i autobusy
Stavba silnice I/27 Šlovice - Přeštice. Pramen: ŘSD
Ve špičce nebude část autobusů zajíždět do Horní Lukavice.
Ve špičce nebude část autobusů zajíždět do Horní Lukavice.
A mezitim se projektuje velká modernizace paralelní trati…
Dnes projeto. Bizarni je, ze na konci puvodniho useku pred odbockou na Dobrany je doted znacka konec SPMV 1000m. Takze tam kazdy brzdi a ubira plyn aby zjistil, ze SPMV pokracuje a zase pridaval. Tohle si tedy mohli ohlidat…
Dokud nebude obchvat kolem Přeštic tak se nemá cenu bavit o nějakém zrychlení na trase Plzeň – Klatovy.
To je asi clanek pro presticaky:)
Jinak mi to prijde nejak kratka jizdni doba… kazdopadne obchvat prestic bude jednou opravdu fajn. Mazec, ze doteď nestoji, nechapu.
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru uvádí: – na lince 424 nebude ve špičce Horní Lukavici vynechávat většina spojů, ale zhruba jen polovina. U té poloviny, která pojede přes Horní Lukavici naopak dochází k citelnému prodloužení jízdních dob – mimo špičku a o víkendech samozřejmě téměř vše bude vedeno přes Horní Lukavici, tedy s citelným prodloužením jízdních dob a s rozvázáním přípojných vazeb zejména v Klatovech, ale třeba i v Plzni na terminálu hl. n. (nestíhání uzlu v celou hodinu – buď tam autobus dojede pozdě nebo vůbec, protože skončí na Borech) – uzavírka a omezení na původní… Číst vice »
Až skončí omezení u H. Lukavice, tak se 424 znatelně zlepší, i kvůli tři roky trvajícím omezením na trase.
Mhmm, takže atraktivita rychlíku Berounka, věčně zpožděného a zasekaného křižováním na jednokolejce, dostala další ránu…
A předpokládám, že autobusem se dostanete i přímo do Klatov a ne do díry za městem, kde je hlavní nádraží s přestupem na pěškobus…
No, úplně ne. V Klatovech jedou autobusy akorát do zastávky Tylovo nábřeží, což je na půl cesty mezi centrem a vlakovým nádražím. Takže možná to je cca o kilometr blíž k centru, ale pro většinu města je to pořád pěšky na autobus dost daleko.
Koukněte do IDOSu a zjistíte, že o žádnou revoluci nejde 🙂
Rychlíky Berounka jsou stále konkurenceschopné.
Pouze papírově, realita provozu linky R16 je bohužel naprosto zoufalá a jízdní řád je vyjezditelný pouze teoreticky za ideálních podmínek, které nastávají pouze výjimečně a pravidlem jsou spíše nepravidelnosti v překládání křižování tu do Švihova, tu do Dobřan nebo Přeštic, která generují celodenní zpoždění +10 až +20 minut přenášené celodenně z vlaku na vlak. Papírová jízdní doba Plzeň hl. n. – Klatovy je sice 47-49 minut, ale modus bude někde kolem 1:00 – 1:10.
A co lidi co by si chtěli vzít kolo a nebo třeba piáno!
Nejsem si zcela jist, ale Ford Transit pobral i pianino, tak by mohl pobrat i ty bicykly. Horší to bude s přepravou windsurfu.
Nerad rolujete před přepravou plachtu, nebo co ? 🙂
Vlak má jistý smyl. ale berte to tak, že bus jede ne Bory, což je: 1) hezky na tramvaji a 2) o kus blíže na borská pole, kde se dost pracuje… prostě když někdo pojede tento směr z Přeštic, nevím proč by měl volit vlak…
A není to spíš tak, že busy jedou v prokladu s vlaky a doplňují se navzájem? Kdy už konečně i poslední šotouš pochopí, že VHD je jen jedna a jednotlivé její složky (bavíme-li se o té objednávané) se navzájem mají doplňovat a ne konkurovat.
šotouš nepochopí, i na trase, kde bus bude dostatečný a 2x rychleji ujede trasu, budeme stále poslouchat, že vlak je třeba z důvodu, když potřebuji odvézt kolo či piano :))
Ordinace… v nádražní budově – externí spolupracoviště Bohnické léčebny a Brněněského šaškecu v Ústí nad Orlicí.
Planeta… šotoušů – Děj byl natočen v ZOO Ostrava, má totiž vlečku.
Pokud budeme preferovat silniční infrastrukturu, tak se bude nakonec doplňovat už jen bus s busem, nebo spíše autem, a vlak bude vždycky navíc. Což při současném už tak nízkém podílu kolejí potěší leda fandy neomezené silniční dopravy.
K tomu by ale byla potřeba nejprve pořádná železnice jako páteř pro hlavní přepravní proud, ne že všude nastavíme dálnice a vlak bude více či méně líbivým doplňkem. Proklad je hezká věc, ale důležitější jsou potřebné časy a návaznost.
Mne R16 uplne zoufala nepripada, take tam jezdi dost lidi. Ale je fakt, ze s vylepsovanim I/27 se bude pozice vlaku zhorsovat. Obchvat Prestic bude samozrejme fajn, ale zase bude o duvod mene jet do KT vlakem resp.verejnou dopravou. Trat Plz-KT by potrebovala zrychleni a zlepseni aspon v te minimalni podobe, ktera na webu SZ strasi uz X let s vyhledem po roce 2027 (kdovi jestli). Pritom to neni novostavba na 160, ale takoveto „az“ 100 km/h. Ale kdyby aspon tohle v dohledne dobe bylo…