Z pražských tramvají budou šaliny. Brno koupilo deset T6A5
Tramvaj T6A5 v Praze na Palackého mostě. Foto: Michal Chrást
Dopravní podnik města Brna koupil deset tramvají T6A5, které už nepotřebuje Dopravní podnik hl. města Prahy. Brněnští za ně zaplatí
A k čemu v Brně budou, to někdo ví?
to neni podstatny. Proste Ceska mentalita – sbirat strary kramy a furt je vopravovat. … ze to stoji 3x vice nez novy to cecha nenapadne
Jak jako cecha? V Brně? Aby ti někdo nedal po čuni. 😀
Tak proč vy, trubky z Brna, řvete na hokeji v tom vašem Rondu „Češi, do toho“?
Koupit za 350 tisíc starší kus před GO a za 50 mil. nový kus tramvaje je rozdíl.
O jejich využití nemám pochyby. 🙂 Spíš aby je měl kdo řídit.
Tak to bych nerozdejchal,bejt jednou z těch tramvají 😁
no jo, po 20 letech se stát šalinou…
BTW: Na Kolišti: Pane, prosím vás, kde je tu nejbližší stanice tramvaje? …(po dlouhém přemýšlení): V Olomouci!
V Brne jsou okolo Koliste 3 tramvajove zastavky: Hlavni nadrazi, Malinovskeho namesti a Moravske namesti. 🙂 Neni nutne pana posilat az do Olomouce.
Tramvajová zastávka není v hlavní moravské vesnici ani jedna…
Ale je. 🙂 Nemusíš se hádat, oba víme, že mám pravdu. 🙂 A mínusy zakomplexovaných ubožáků na tom, že v Brně jezdí na tramvajové zastávky tramvajové linky, nic nezmění. 😉
Zastávky možná, ale stanice fakt ne:)
Všiml jsem si toho, proto pořád píšu o zastávkách. 🙂
Já myslel, že hlavní moravská vesnice je Tvarožná Lhota…
😀
Snad jim v Čestlicích zas nějaká nesjede z podvalníku
3,5 mega za 10 tramvají? To je prodávají na váhu? Každá má asi 19 tun…to už tak třetinu ceny je jen výkupní hodnota materiálu.
3,5 bylo myšleno celkem za všechny nebo za kus?
Za všechny.
Podle ČS Dopravák: Cena za jeden vůz T6A5 je 350.500 Kč, pouze vůz ev. č. 8688 byl zakoupen za 352.000 Kč. Celkem tedy Brno vynaloží za pražské vozy T6A5 3,506.500 Kč (všechny ceny jsou uváděny bez DPH).
Na prohlídky, zprovoznění a úpravy pro Brno padne nejspíš mnohem víc, takže zas tak úžasný deal to není.
Představuju si, jak DPP a DPMB usilovně licitují o ceně vozu č. 8688 😀 …a taky by mě zajímalo, co tak úžasného je tam za to vybavení navíc. 😀 …asi zánovní hasící přístroj 😀
A lékárnička.
S návodem k obsluze v hantecu!
😀
Zhurba cena za kterou si ji na aukci mohl koupit každý.
A jak si myslíte, že se na začátku 90. let prováděla privatizace? No přeci za cenu šrotu – dopravní technika, stavební technika. obráběcí stroje, haly apod. Tatra 148 za 7 tis. Kčs, bagr za 10 apod.
Vzhledem k tomu, že zřejmě budou doježděné do nějaké větší prohlídky a pro DPP jsou to kusy k likvidaci, je to adekvátní cena.
To takhle těsně před zavedením šrotovného se dala pořídit Škoda 120 za nějakých 5 kč/kg. Což tehdy bylo méně, než za kolik se dal prodat výziskový kov, přestože to byl automobil s platnou technickou. Inu převaha nabídky nad poptávkou vede k nízké ceně.