Z Prahy se bude poprvé přímo létat na Madagaskar, po letech se vrátí Thajsko
Boeing 787-9 Dreamliner společnosti LOT Polish Airlines. Pramen: Čedok
LOT bude chartery na objednávku Čedoku zajišťovat Boeingem 787-9 Dreamliner pro 294 cestujících ve třech třídách.
Půjde koupit samotná letenka bez zájezdu ?
Ne.
Ano Čedok prodává
Fakt? Jak se to dá vyhledat/koupit? Na webu nic nevidím, jen klasický prodej letenek (což je jistě Amadeus, to samé co portály).
taky by mě zajímalo, kde jste přišel na to, že to samostatně jde koupit. mají to pro volný prodej striktně uzavřené. Díky za info
na Madagaskar bych jel, ale na Madagaskara…. ne na Nosy Be
Skoda ze stale nebude primy let na Maledivy… urcite by si klientelu naslo. S prestupem v Dubaji nebo Dauha s nami vzdy leti desitky ceskych klientu az do Male.
no jo, jenze desitky klientu denne primy let letadlem pro >200 lidi jaksi neuzivi.
Šak denně by neuživilo ani Mnichov:D A charter z Prahy přes zimu byl.
Na Madagaskaru se snad ještě vyskytuje mor…
a? ten se vyskytuje na rade mist sveta.
A ten mor měl roční úmrtnost asi jako 1-2 dny covidu u nás ve špičce.
Nejlépe bude, když zůstanete doma.
Je logicke, ze Cedok leta s LOT, nebot polak polaka podrzi… a Cedok vazne neni ceska cestovka…
A co jste tím chtěl říct ?
To už nám neřekne jen si plivnul na Čedok a na Poláky. .
S kým by měl jako létat, když tady nikdo dálkové letadlo nemá???
Aha, no škoda, jsem se trochu unáhleně nadchnul, že snad bude překvapení v podobě nečekané linky. 🙂 Čedok charter do Thajska, to snad ani ne (pro mě, chápu, že to klientelu má).
Proč ne ? Přímý spoj velkým letadlem, slušný servis.
Asii já raději poznávám se svým vlastním itinerářem, teda nebyl jsem co je covid.
Nebudu předstírat, že si neudělám i koupáckou dovolenou, ale na to mi stačí penzion v Řecku, v Asii mi to přijde škoda, promarněná příležitost.
Ale jak říkám, mluvil jsem za sebe, nikomu nevnucuji co má dělat a kam a jak jezdit. 🙂
Pro individualni cesty to diskvalifikuje uz ten fakt, ze to nevede do BKK, ale na Krabi.
Přesně.
Takže klasicky přes Dubaj, je napůl cesty, člověk se tam protáhne, projde, dá si pivo, cigáro a letí dál.
Pro mně ideál.
Jsou to frajeři, fandim jim.
To nejsou takovy bridilove jako CSA/Smartwings/Travel Service!
a souvislost?
Evidentne dokazou nastavit business model, ktery dava smysl.
Vite o tom ze to jsou uzavrene charterove lety, ktere si objednal Cedok a ne pravidelne linky?
Ano, vim.
Co má společného s úspěchem, jestli se jedná o charter nebo pravidelku?
Třeba to, že když si let objedná cestovka, tak má aerolinka jistý příjem a získání cestujících už je problém cestovky, aerolinka peníze dostane, i když letadlo poletí skoro prázdné. U pravidelných letů jede aerolinka na vlastní triko bez jistoty.
A vy považujete operování například na Rhodos za pravidelnou linku ?
Jenže Čedok létá se Smartwings. Toto je zakázka jen na dálkové lety na které Smartwings nemají flotilu. Co je na tom nejasného?
Smartwings tady wide body letadlo pro cestovky do exotiky několik sezón měly, ale nenaplnilo se. Potom tuším létalo z Polska.
Jo jejich polská pobočka si před covidem půjčovala A330, ale u nás nelétala.
Na to, že SW nemá dálkovou flotilu napíšu jen jedno :)) Všeho do času :))
smartwings a travel servis ma celkem dobry obchodní model. mají short (medium) haul letadla, tak tam létají (i pro čedok).
letadlo na lety přes půl zeměkoule nemají, tak tam holt nelítají.
co nechápete?
Poláci jsou tvrdí obchodníci a rváči. Ti vědí co chtějí a tvrdě si za tím jdou. Navíc jsou pracovití. Takže poměrně rozdílné povahy, než jsme my, Češi..
Je videt, že pravda bolí. Lze s tímto tvrzením souhlasit.
Poláků je 4x více, tzn. mají větší trh. Taky jim fandím, ale zase to nepřehánějme. Pokud by v Polsku bylo tak skvěle, tak nebude 1/5 občanů shánět práci v cizině. Jinak cestujících jedoucích na dovolenou máme na počet obyvatel daleko více ( mám info od polské CK Wygoda, které před pandemii zkoušela spolupráci). To asi tak vše.
S těmi „břídily“ letam několikrát do roka na Kanary a nemůžu si stěžovat
Čedok koupila polská Itaka. Asi má Itaka nějaké dohody s LOTem? A kdo ví, kdy se ty plány změní? Ale aerolinka je v tomhle celkem nevinně. Už minimálně 2x dostal Travel Service do Prahy wide body letadlo, ale nikdy se ho cestovkám nepovedlo naplnit. Většinou to byla dohoda s EXIM Tours, ten už měl Kubu a Dominikánskou republiku s wide body v tištěném katalogu a pak se to létalo B737 s mezipřistáním, protože neměli dost lidí. Ono by to mohlo fungovat, kdyby se více cestovek dohodlo na stejných dnech odletu, ale pokud chce někdo létat středy někdo pátky a někdo… Číst vice »
Asi tak, pro cestovku je teď jednodušší najít aerolinku s widebody než pro aerolinku s widebody najít jeho dostatečné charterové využití na našem malém písečku. A LOT asi pořád má nějaké vypadle frekvece pro Dreamlinery, třeba Asie je pořád různě covidově pozavíraná.
Dobrý den Martine, s LOTem jedná Čedok a Itaka společně za celou skupinu. Funguje to tak i při jednání s hotely, nejen aerolinkami. Více klientů, lepší podmínky. Co se týká Madagaskaru, v plánu opravdu byl, ale vzhledem k pandemii byl zavřený pro turismus, tak věříme, že letos už to klapne.
Martine, a mate to přímo od tiskové mluvčí Čedoku, černé na šedém.
Čekal jsem Kubu…
Zdravím Viktore, Kubu nabídne Čedok v tuto chvíli s přestupem ve spolupráci s Eurowings. Už přes Velikonoce tam letí skupina na poznávací zájezd.