Z Prahy do Všetat začala velká výluka. Kvůli mostu i přípravě nové zastávky
Motorový vůz 854 v Neratovicích. Foto: Michal Chrást
Cestování vlakem z Prahy do Neratovic a dál na severovýchod do Mladé Boleslavi či do Jizerských hor je od soboty
Další rána pro vlaková spojení Praha Turnov a dál na sever.. Jednodušší je snad se dostat na Jadran 🙁
Počítá se do budoucna s druhou kolejí a elektrizací nebo jen oprava ve stávajícím stavu?
Počítá, ale to je tak všechno, co se o tom dá říct..
Vlaky KŽC by měly být stejně jako při loňské výluce spojeny, aby se v Lysé (vloni v Kralupech) „úvraťovalo“ rychleji.
Jojo, dneska už jsem to tak viděl na hlaváku.
Vypadá to, že Dráhy nepošlou ani posílený víkendový Tanvaldy odklonem, jak to bývalo. To je budou děcka milovat…
Odklonové rychlíky není kudy smysluplně vozit, buďto je na trati 060 výluka, nebo je ucpaná hradeckými rychlíky (z hlediska vhodné trasy pro ty odklony) a na trati 231 je to naopak. V kombinaci s nyní neexistující stanicí Čachovice a chystanou výlukou i na 071 nezbylo, než je bohužel odpískat. (Předpokládám, že žádný ultrazz tu nebude plakat, že odklonový R Praha – Tanvald nejede přes Mšeno).
Zastávku v Nera na sídlišti bohužel SŽDC nezvládly včlenit do prázdnin :o( Ani souvislou obnovu traťové koleje Všetaty – Neratovice nezařadili do souběhu…
Kdy jste prosím tím odkloněným Tanvaldem jel naposledy??Já,pokud mě pamě´t neklame,někdy v létě roku 1980….
Minulé léto
Děkuji,jste první,kdo smysluplně odpověděl..z těch mínusů jsem se nedozvěděl nic.Já se přiznám,že tam zase tak často nejezdím a odklonem jsem se svezl fakt jen před těmi 39 lety.Tehdejší páteční spěšný vlak Praha-Liberec s přímými vozy do Tanvladu jel ze Všetat do MB odklonem přes Lysou a Nymburk.Byl to zážitek,do Liberce jsme dojeli se zpožděním 120 min,protože na jednokolejce z Nymburka do MB měla nákladní doprava přednost před vším,i přes odkloněným spěšňákem:)))
Je smutne, ze SZDC zpatecnicky stavi novy urovnovy prechod misto nadchodu / podchodu.
to by zas bylo chytrých že lidi nejsou krtci aby lezli pod zemí …. nehledě na zajistění bezbariérovosti
Tohle není koridor v Radotíně. Na jednokolejce, kde projedou maximálně 4 vlaky za hodinu ani spěšňák nepojede přes 50 km/h, protože tam bude zastavovat? Podchod s podlahou ve výši hladiny spodní vody, nebo už vyjde pod a bude třeba zřídit a udržovat čerpací jímku?
Nadchod 35 schodů nahoru a 35 dolů, s kočárkem běžtě pryč? Na takový nadchod se vám lidi vykašlou a budou chodit dál přes koleje.
Zastavka Neratovice sidliste se v ramci teto vyluky opravdu nebuduje, na to bude vyluka extra v rijnu tohoto roku. SZDC teprve ted nekdy finisuje s vyberkem na zhotovitele zastavky. Jedine mesto pracuje, konkretne na okoli zastavky.
Zprovozneni ma byt v pulce listopadu, ale první vlaky zastavi az s novym GVD.
A proto už celý tento GVD je ta zastávka počítána do jízdních dob :-/
DS SŽDC – co nejvíce komfortu pro cestující.