Z Karlových Varů do Tel Avivu za 13 tisíc. Odstartoval prodej letenek, koupit jdou jen u online prodejců
Letiště Karlovy Vary Zdroj: www.airport-k-vary.cz
Nová linka bude v provozu od 23. května.
Nová linka bude v provozu od 23. května.
Za ty prachy letíme z Vídne 3.
Celých 11 letů? No, to už je ospravedlnění pro funkci zbytečného letiště.
K věci. Linka do Tel Aviv může fungovat, do lázní jezdí hodně hostů „z východu“. Češi nejsou primárním cílem, ale také se tím pár lidí sveze.
11 letů týdně. pecka. to už aby začali stavět druhý terminál 😀
a teď vážně. Mohl by mi někdo vysvětlit, jak se při takovém objemu letů, tj. 1let/denně dělá se zaměstnanci letiště? K odbavení letu je třeba x profesí/lidí a nevěřím, že by dělali klasickou 8h směnu. To najímají lidi na 1/5 úvazek? Tohle mi už nějaký pátek vrtá hlavou… Chápu, že policajti/celníci si můžou odskočit na hodinku/dvě ze služebny z města, ale co ty ostatní profese? Nebo to jsou všechno brigádníci na DPP/DPČ?
Brigádníci 🙃 Ty klíčové funkce jsou obvykle kumulované, třeba takový hasič by se fakt nepředřel atd.
A když začne hořet, tak řekne, sorry, teď vážím kufry…. Asi ne, navič letištni hasiči maji na výjezd jen 45 vteřin, na nejvzdálenějším místě letiště musí být do 3 minut, takže ten Váš nápad je úplně mimo.
KLV neobsluhuje jen „velkou“ dopravu, převážný objem provozu tvoří malá doprava, business aviation, pokud vím, tak tam funguje i letecká škola. Ale jedná se o veřejné mezinárodní letiště, takže během oficiální provozní doby musí být zajištěna provozuschopnost, tj. musí tam být zajištěna základní požární kategorie, hraniční kontrola, celnice, security, handling, a to 7 dní v týdnu. A hlavně, zaměstnanci letišť musejí být bezpečnostně prověřeni, což je také časově náročné a proto je nutné mít základní kmen zaměstnanců. Takže základní „osádka“ je zaměstnaná na plný úvazek, ale některé aktivity jsou zajištěny zaměstnanci na půl úvazku. Většina zaměstnanců ovšem vykonává více profesí,… Číst vice »
Všechno a všechny platíme z daní 🤡
Kazda pravidelna linka je supr, snad se dockame i na jihu Cech, kdyz tu mame to letiste…
nicmene prilet v 2 rano do Tel Avivu-to je skutecne sen kazdeho ceskeho businessmana, jak se v clanku pise 😀 a cena 13tis je taky docela „premiovka“- za to letam do NYC nebo Miami
Za těch 13 tisíc to máte na dny, kdy potřebujete letět nebo tehdy, kdy se rozhodne aerolinka, že poletíte (tedy vyhlásí nějakou krátkodobou cenovou akci)? V prvním případě: kdy jste za takovou cenu letěl do Miami naposledy?
Tak vetsinou letam na relativne pevne stanovene terminy, a ano, obcas mate pravdu, ze to stoji treba 18 tis misto 13. Jednou jsem dokonce letel do LA s jednim prestupem z Prahy za 12. Nicmene stejne to nemeni nic na faktu, ze z Prahy to do Tel Avivu bude v drtivem procentu casu levnejsi a zaroven nebudu muset po druhe rano hledat hotel. Nevim kolik je v Karlovarskem kraji a jeho prilehlem okoli lidi, kteri si muzou dovolit predrazene letenky. Nejspis to bude tedy tak, ze s cestovkou ta letenka bude ve skutecnosti o dost levnejsi a miri se predevsim… Číst vice »
Kolik je dotace na sedačku od KV kraje nebo se jedná o komerční lety, kdo ví?
Až se v létě vydám na západ Čech, tak si nebudu moci lete nku koupit v nějaké kanceláři? Pamatuji si, že ČSA kancelář v K. Varec h měly.
Tak CSA ma jedno letadlo 😂ta si fakt nejake kancelare dovolit nemuze
Ano, to bylo v době, kdy nebylo otevřené nebe a low cost dopravci, konkurence tedy byla nízká a ceny velmi vysoké. Dnes kanceláře aerolinek kvůli osekávání nákladů prostě nejsou
Jsou, ale funguji jinak. Mnoho agendy delaji i tzv. generální zastoupeni, které fungují pro více leteckých společností.
Kanceláře jsou přežitek, stejně jako vy.
Tak se zase uklidníme.