Z hotelu na ostravské letiště za 25 korun. DPO představuje nový Airport Express

Autobus Dopravního podniku Ostrava (DPO). Zdroj: DPOAutobus Dopravního podniku Ostrava (DPO). Zdroj: DPO

Trasa nové linky bude primárně obsluhována 12metrovými CNG autobusy s celovozovou klimatizací.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

A kdyz lidi zacnou chodit z haly 62 minut po pravidelnem odjezdu pri zpozdeni letadla a narizeno je cekani max 60 minut, tak dalsich 5 minut nepocka a odjede prazdny?

Armin

Letištním expresem jsem jel roce 2010 v trase Poruba – nádraží Svinov – Dubina – letiště, intervaly asi 90 minut, provozovala to Arriva (nebo možná ještě Veolia) linkovým SORem, zvláštní jízdné kolem 40 Kč. Jestli linka jezdila jen přes léto 2010 nebo i jindy si bohužel nepamatuju.

Permonik

JJ potvrzuji a neplatili tam dlouhodobé předplatní jízdenky….jezdila delší dobu, pár (2-3) sezon určitě.

Jirka

Jo, to je super. Kdyz jedete v dpo 1 zastavku, tak zaplatite stejnych 25 Kc, jako kdyz jedete takovou streku na letiste. To je opravdu fer a dobra inspirace k tomu, aby si lidi na tu jednu nebo dve zastavky tady v ove kupovali jizdenku, kdyz se desetiminutovky jsou zrusene.
Kdyz uz se tak lame pres koleno podpora letiste, meli to dat rovnou zadarmo…

abc123

Není podobný problém i např. v Praze, že neexistují jízdenky na krátkou vzdálenost?

abc123

Kdybychom se měli dívat na „férovost a inspiraci“ čistě podle ceny, tak ceny dlouhodobých jízdenek už vůbec nejsou fér. Chudák Tomáš přijede z Horní Dolní na návštěvu do jakéhokoli města, a čelí nátlaku, že kdyby tam přijel na rok, a zaplatil si roční ticket, tak by ušetřil na jedné cestě mhd desetikoruny. To je pak hodně demotivující použít na jednu cestu mhd.

Permonik

Mě vždycky fascinuje že 1-2 zástavky se jede tram. Vzdyť je to cca 600m (5min chůze).

Jirka

Zkuste si jit pesky z Tylove k Umobu. Ano, max 10 minut chuze, ale pouze pokud to prezijete !

Dejv

MS kraj by se měl především zamyslet nad vlakovou dopravou. Kdysi, když jezdili přímé vlaky z Mostů u Jablunkova až na letiště, tak to bylo skvělé. Loni i předloni jsem letěl s celou rodinou z Mošnova na dovolenou. Myslíte, že mám zájem přestupovat s kufry a malými dětmi v nějakém Svinově? Ani omylem, všichni raději volí auto a vlak jednou za dvě hodiny v sezóně? Už mě vidíš. No a teď když bude z centra jezdit bus, tak by se měl tím tuplem MS kraj zamyslet nad tím, aby propojil velká města jako Frýdek, Karviná, Těšín, Opava, Krnov apod. přímými… Číst vice »

Permonik

Kvůli halam by musel jezdít přímak Mošnov – Krakow nebo Mošnov – Sofie….

Tomáš

tvl Mošnov – Sofie:))

Jiří Kocurek

Jezdí autobus, do Charkova.

Permonik

Z Mošnova?

PetrD

Ještě jste zapomněl na druhé největší město v MSK – Havířov.

Poskok

Jasně, budeme tu mít 30 vlakových linek jezdících na Mošnov, aby každé trochu větší město mělo přímé spojení s letištěm… Mimo sezónu létá do Mošnova celé jedno letadlo denně a úplně vidím, jak ten vlak bude čekat hodinu na pozdní přílet letadla, to lidi cestující v úseku Svinov – Petrovice z práce určitě ocení. V sezóně létá samozřejmě letadel více, ale kolik to bude, tak 5 denně? Dle vašich představ by tam měl vlak jezdit co hodinu a na co bude teda navazovat? To tam pojede jenom tak? Momentálně vlaky akorát na/z ranní, odpolední a noční směny s návazností na… Číst vice »

Permonik

Takže kvůli letadlům v sezoně s kapacitou 180 lidi s odlety mezi 10-13, případně ve večerních hodinách mají jezdí příme vlaky z každého města v MSK a jako hlavní výhoda je doprava arbatniků na směnu v 6,14,22?

Jako mě by se ty přimáky libily. Ale realita je bohužel jina. Třeba i v tom že šichtovni busy jezdi natřiškáne, ale šichtovni vlak nikoliv při stejné trase.

Pezos

„šichtovni busy jezdi natřiškáne, ale šichtovni vlak nikoliv při stejné trase“
Ty šichtovní busy totiž jedou do průmyslové zóny, nikoliv kolem, aby následně zastavili o 1,5 km dále. To jen nekteří šotoušci si myslí, jak úžasné je pochodové cvičení do práce každý den.

Permonik

Já to vím. Je to největšin Ironii že vlak by i využily ti co to mají do fabriky na druhém konci PZ, zatím co Plakor má vlastní svozové busy…..které stojí přimo před turniketem do fabriky. Vlak by byl efektivní kdyby zajižděl rovnou do šatny….

Jiří Kocurek

Z Frydku na Mošnov vlakem. Cypovina.

Jiří Kocurek

Mohl by mi někdo poradit, proč jet vlakem více než hodinu, když po silnici je to necelých 30 minut?

LukasM

Protože je tu spousta šotoušů, co letí jednou ročně se smartama Burgas, a bez jízdy vlakem na letiště by se jim pak večer na hotelu nepostavil

jal

Ale od Opavy, Karviné a z Ostravy už není. Samozřejmě, když nejede z Dubiny.