Z Brna do Zlína pojede nový zrychlený autobusový spoj
Nové autobusy Iveco Crossway Line pro linku Zlín - Brno. Foto: Arriva Morava
Zlínský kraj posílí od neděle také spojení Vsetína se Zlínem.
Zlínský kraj posílí od neděle také spojení Vsetína se Zlínem.
To jsou spoje objednávané a doplacené krajem?
Tak jestli je to výnosný spoj, klidně ať ho kraj objedná, lepší než couráky.
Konečně zase nějaký spoj do Brna. Ale do Brna jezdíme nejen ze skanzenu, ale třeba z UH, UB a jiných zapomenutých částí částí zlokraje.
K čemu vlastně slouží zastávky na znamení, když se stejně musí říkat, kam jedu (a tedy strojek řidiče ví, že někdo má vystupovat) ?
u zonove jizdenky to strojek neví
Takže se bude hlásit jenom, do jaké zóny jede, a ne na jakou zastávku? Z hlediska GDPR dobře (anonymizujme, pokud to jde), z hlediska dopravního ee.
Tlačítko na dveřích, mačkejte před zastávkou tak, aby řidič stihl zastavit. Žádná šílená věda.
Raději nezkoušejte jet někam do JMK. Zóna to jsou klidně dvě obce a to si ještě můžete koupit jízdenku někam dál či nastoupit s již platnou a vystoupit někde po cestě a pokračovat někam jinam.
Dá se přes idos či jinak zjistit, jaké zastávky na znamení přibyly? (Nepovedlo se mi ani najít, že přibyla nová zastávka jako taková, pokud si neprojdu všechny jízdní řády nebo to někdo přímo neřekne.)
nejezdí tam třeba vlak? 😉
Jezdí. Z Brna (16:36) do Zlína (18:35) s přestupem v Otrokovicích. Jenže jede přes Břeclav za 155,-, ten bus bude výrazně levnější. A spojení Vsetín -> Zlín vlakem, to nechcete, tak by nejel ani šotouš…
2 hodiny a 2/3 přestupy místo 20 minut v autě 🙂 proč ne
Přitom Baťa plánoval tu železnici už protáhnout… Jenže to by musela ve Vizovicích být úvrať a určitě by si nějací nimbysté z Vizovických vrchů stěžovali.
Myslím, že nemusela. Nové těleso (stále patrné v terénu) vede kus vedle od současné vizovické stanice a od provozované tratě se „odpojuje“ ještě před ní. Ta by tak byla postavena na novém místě.
https://mapy.cz/s/kujepenelo tady. Dál nevím 🙂
Dobře to máte. 👍
V rámci tvorby Diplomové práce jsem navštívil okresní archiv, a dle dochovaných plánů mělo dojít k přesunu vlakové stanice zhruba o 200 metrů jižněji. Stanice měla velikostí odpovídat stanici Zlín střed
Žádnou úvrať! Podle plánů OZVD i po roce 1990 ČSD bylo pokračování přímé skrz dnešní areál Jelinek. Zhruba v místě přejezdu se měla napojit náspem viditelným před sidlištěm dodnes. Úvrať by byla neekonomická a pan Baťa svoje peníze investoval – ne vyhazoval.
Současný Bus je od nějakých 119 do 135,- Kč. Těch 155,- je jízdenka vázaná na konkrétní vlak.
Projeďte se tam.
Jen fakta z výletu v sobotu.
Bystřice pod Hostýnem čas 15.30
Spoj na Hostýn 0 lidí
Spoj do Hranic 8 lidí, do Hranic dojeli 4.
To je nový spoj, nebo ten, co by se měl zrušit?