Wizz Air mění lhůtu bezplatného online odbavení, čas se zkrátí na polovinu
Airbus A320 v nátěru společnosti Wizz Air. Foto: Wizz Air
Pasažéři Wizz Airu se nově budou moci bezplatně odbavit online v průběhu 24 hodin a nejpozději 3 hodiny před plánovaným odletem.
Pokud se letenky pohybují mezi 15-50 eury je mi to absolutně jedno že nás rozhází po celém letadle. 🙂
U Wizzu by hlavně bylo dobrý, aby ta letadla opravdu létala a létala alespoň řádu 2 hodin kam mají, vloni to taková hitparáda nebyla.
Pro většinu lidí banální změna …Tak holt ten klik v appce udělám den před létem, a ne 2 dny ….Tohle běžného cestujícího přece nemůže ani nijak nastvat
Běžného ne, většina běžné populace letí letadlem 1*-2* za rok na dovolenou a to letí s cestovkou u Smartwings a neřeší nic, příjdou, dají kufr, dostanou letenku (vedle sebe) a letí.
Myšleného běžného ve smyslu, kdo s Wizz autem léta …Ti,co létají jen se sw to mohou mít úplně na salámu no 😀
Tak zrovna tito cestující s plnými kufry k moři to neřeší skoro vůbec, většina je zvyklá si prostě stoupnout do fronty na přepážce s kufrem jak jsou zvyklí a jak obvykle zavelí instrukce od cestovky … Odbavení online tak neřeší 🙂
Já bych klidně i řešil, leč ani na Travel dokumentu vystaveném cestovkou není uvedený kód rezervace… takže jak se tu píše, budu muset do fronty na odbavení letu QS, zahodit kufr a vyfasovat palubní vstupenku :-D. Místa jsem si v rámci zájezdu radeji připlatil (Premium seating- rozuměj exit row 😀 )
Ideální je stejně počkat skoro na poslední chvíli, pak už je místo často jen u oken a i ten druhej už nebude 30 řad daleko.
Klidně může být na opačném konci letadla, podle toho, jak to zrovna vyjde. Čekání na poslední chvíli má svoje výhody (když zbydou jen lepší sedadla) i nevýhody (právě jistě zcela jen náhodou nefunkční online odbavení nebo třeba overbooking).
Tohle je jen psychologický trik pro lidi, co tomu nerozumí. A těch je hodně. Přijde mi v pohodě tomu nerozumět, protože když letíš jednou za rok k moři, nemáš šanci všechny tyhle pravidla pochopit a správně používat.
Ty co letí na na dovolenou lítají s cestovkama, je to většina lidí v ČR. Ty pak takové věci neřeší.
Podle mě to není prakticky žádná změna. Ti, kdo tomu nerozumí, si připlatí za odbavené zavazadlo a dostanou i odbavení na přepážce (aspoň u Ryanairu, s Wizzem jsem už hodně dlouho neletěl). A jak se to dotkne těch, kdo jdou po nejnižší ceně a rozumí tomu? 48 nebo 24 hodin vyjde prakticky na stejno. Pokud to na těch 24 hodin před odletem prodlouží dobu na odbavení cestujícím s „lepšími“ tarify, tak je to v součtu spíš pozitivní změna.
Asi to mnozí nestihnou a spadnou do placené verze…
Jak nestihnou? Naopak budou moc nervózní a zaplatí za „předčasný“ checkin
Taky možnost…
??? Kolik lidí dnes nemá tlf přirostlej k ruce? Kolik lidí si den před odletem neuvědomi, že někam letí? Stejně jsem check in dělal den předem. Tohle pravidlo mě teda nechává úplně v klidu.
Spousta lidí si neuvědomí nic. 🙂
aneb, jak hledat problemy, kde nejsou 😀
24h na odbavení bez příplatků má třeba i Lufthansa, a to není tak úplně lowcost už, takže za mě se prakticky nic nezměnilo 😁