Wizz Air je dalším kupujícím A321XLR, Airbus jich za tři dny prodal 226 kusů
Vizualizace nového letadla A321XLR. Foto: Airbus
Airbus během tří dnů překonal hranici, kterou si stanovil jako nutnou pro zahájení výroby nového letadla A321XLR. Na pařížském aerosalonu
Boeing o problémech MAXů věděl již od počátku jejích provozu stejně jako o poruchách pevnosti materiálu slotů u Deamlinerů. Tohle se letečtí dopravci snadno domáknou a reagují racionálně – Boeing je neseriozní, pořídíme u seriozní konkurence. Korejci se při nákupech Dreamlinerů chovají jako poslušní pejsci…
Tohle jsou zprominutím bludy.
Když se podíváte do bulletinů EASA, tak stejné problémy jsou i Airbusy a jinými typy. Je to extrémně namáhaná a vysoce sledovaná technika, takže nacházení komponent co vydrží měně než se plánovalo je denní chleba a jen potvrzuje to funčnost systému prohlídek. V poslední době jsou tam úpravy elektroinstalace A350, inspekce nouzového otevírání podvozku A380, výěměna měřiče paliva u řady A320. Jsou tam i české výrobky. https://ad.easa.europa.eu/
Svými některými rozhodnutími v oblasti VZ si ÚOHS řeže pod sebou větev údajné nezávislosti úřadu.
Ouvej, to patří pod zrušený tendr na mýto.
Další letecká společnost která dostala rozum,kdo další?
Co tím myslíte? Pořizování dálkové flotily má něco společného s rozumem? Nějak to nechápu.
Hlavne a predovšetkým, toto je prvá skutočná náhrada dosluhujúcich B757, ktorých je stále – hlavne u amerických dopravcov – pomerne dosť.
Chtěl bych s WIZZAIR někam letět 8 hod.
Seating asi bude dost drsný.
Pro nadšené obdivovatele čehokoli z ameriky asi špatná zpráva.
Pro mě povzbudivá. Lítám často a dlouho už vím, že by bylo potřeba modelu B737 s pokorou poděkovat (za těch 60 let ve službě) a poslat ho na zasloužený odpočinek do muzea letectví.
Mnohem horší zpráva je, že Airbus má vyčerpané výrobní kapacity a není schopen plnit dodávky ani A320neo. Je to důsledek A388, které už téměř nikdo nechce.
Jelikož Airbus končí s výrobou A380, bude tu šance na navýšení kapacity. A jelikož prodeje A330Family nejdou podle předpokladu, tak to byl logický krok a navýšit výrobu úspěšnějšího modelu.
Část výrobních kapacit A380 už nyní využívá A350.
Ja som to hovoril, že nizkonakladovky pôjdu po tom ako po udenom. A to sa začal xlr predavat len pred pár dnami.
Kdo to tady před pár dny tvrdil, ze tohle si nízkonákladovky určitě kupovat nebudou?
U vedlejšího článku jste se dohadovali v jaké konfiguraci to aerolinky budou mít. Jestli tímhle chce Wizz Air přepravovat 239 lidí na letech trvajících i 7 nebo 8 hodin, tak tam moc volných parametrů nezbývá. 🙂
vsak taky wizzairem bych nikdy neletěl .. ani shorthaul, ani longhaul. nicméně s narrowbody u normální aerolinky, s normální roztečí … nevidím rozdíl v tom, jestli to má uličku nebo čtyři.
No jo ty jedině s Emirates a při výstupu si sedneš do první třídy a uděláš selfíčko na fejs.
Emirates jsem letěl dvakrát v životě před deseti lety, v economy … a selfíčka nedělám, natož abych je někam dával.
nicméně, pokud budou ve skyteamu, klidně s nimi poletím 🙂 klidně ve firstce.
Max do roku 2021…