Wizz Air jde dál proti Norwegian, v Norsku už nabízí patnáct vnitrostátních linek
Airbus A321 v barvách Wizz Air. Foto: Wizz Air
Maďarský nízkonákladový dopravce uspíší zahájení provozu na některých dříve oznámených trasách.
Opět mají starost o piloty v těch těžkých podmínkách, ale když se poslední roky něco tady v Evropě nepovedlo, většinou to měli na svědomí ti nejzkušenější piloti těch nejúžasnějších aerolinek a ty nízkonákladovky nic. Takže věřím, že to zvládnou v pohodě jako doteď
Smazáno pro omezenost a xenofobii autora.
Nespletl jste si server.. s novinkama? 🙁
What the flying fuck, pane, vy musíte bejt, s prominutim, uplnej kretén.
To je pan Petr Noworyta. On je mimo jine i xenofob. Je lepsi na nej nereagovat
Trolling
Tak proč to sem píšete?
Dobrý den, děkujeme, že své světonázory netýkající se dopravy budete šířit jinde.
Drahá redakce, ty města se jmenují Harstad (bez t na konci) a Kirkenes (s jedním s), což je koneckonců vidět i na té vámi linkované mapě…
Norské vnitrostátní lety “vykrádá” WizzAir a ty České LOT 😂
Na ceske vnitrostatni lety nas Cesky Smartwings Aeroklub rezignoval sam. Tady nikdo nikomu nic nevykrada. Kdyz uz, tak se zde zaceluje dira ….
Když už, tak ta díra se zaceluje díky dotacím moravskoslezského kraje
Blbý kdo dává, blbější kdo nebere
Ale to neni dulezite. Pokud vim, tak ve vyberovem rizeni MSK nebylo nic o tom, ze se jej nesmi tento aeroklub zucastnit, nebo vy jste to tam sand videl? Takze ty dotace, ktere ted pobira LOT mohly klidne pobirat CSA ….
Ty dotace které poskytuje MS kraj jsou na lety WAW-OSR-WAW. Lot toho chytře využil vložením OSR do svých letu PRG-WAW.
Ano, ČSA se do toho určitě mohli přihlásit, bohužel obavám se že operovat linku OSR-WAW-OSR Boeingem by nebylo moc rentabilní. ATR používají na své ostatní „páteřní“ linky, tak by je těžko mohli využít. LOT má výhodu v početné flotile DH8.
ale.v tomto pripade nelze mluvit o vykradani LOTem. To by mohl autor puvodniho prispevku rict, ze Emirates vykrada CSA spojeni PRG – DXB, protoze CSA nema jedine dalkove letadlo …
V CZ zadne realne vnitrostatni lety nejsou. To ze ted na chvili lita LOT Praha Ostrava po dotacich opravdu nepocitam.
Tuhle vetu: Wizz Air nečelí v Norsku úplně přátelskému přijetí…. jsem si musel cist víckrát. 🙂 ale zajímavější je, jakým způsobem si Norsko chrání svoje letecky společnosti diky „pomluvam“. Uvozovky proto, ze nevím, jestli to je, nebo není pravda. Což nemohou vědět ani Norové. Další zajímavost je obava o schopnosti pilotů z Polska přistát za polárním kruhem. To zni vazne divně.
Proste demagogie, jako skoro vsude dneska. Kdyz dojdou argumenty, vytahnou se predsudky a blbosti. Predpokladam, ze kdyz norek poleti nekam treba s LH, tak mu bude vadit, ze posadka mluvi hlavne nemecky ….
Tak ať norský regulátor zajistí např. nařízení aby stewardi mluvili norsky, a tam těžko poláci uspějí a zároveň zajistí práci místním lidem 🙂
Poláci tvoří v Norsku největší národnostní menšinu (115 tisíc), takže je vcelku reálné zajišťovat provoz „místním lidem,“ tj. polskými posádkami hovořícími norsky.
jenže pak už to postrádá ekonomické kouzlo, protože norskej polák nebude dělat za tak málo jako polskej polák a hlavně pochybuji, že tam je nějaké velké množství poláků s pilotním průkazem
Kolik pilotů potřebuje mluvit při práci svým rodným jazykem? Když sleduju videa z kabiny Lufth. taky tam moc němčiny nezní. 🙂 Nehledě na to, že pro Wizz půjdou rádi látat ti, co jsou aktuálně bez práce.