Wizz Air expanduje v Polsku, rozšiřuje základny i seznam nabízených destinací

Airbus A320 společnosti Wizz Air v novém hangáru v Katovicích. Foto: Letiště KatoviceAirbus A320 společnosti Wizz Air v novém hangáru v Katovicích. Foto: Letiště Katovice

Nových linek se dočkají tři polská letiště.

Zpět na článek
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

Asi jsem už z Polska zblblej. Omylem jsem si titulek přečetl jako „rozšiřuje seznam náboženských destinací“…
🤦‍♂️😁

MartinS.

Polsko má v letecké dopravě stále velký potenciál. Ta země má 4x větší rozlohu než ČR, 3,5x více obyvatel, vyšší mobilitu Poláků v cestách za prací do zahraničí a 15-20 milionovou polskou diasporu. Přitom 15 polských letišť odbavilo v roce 2019 „jen“ 49 milionů cestujících, proti 18,8 milionu z 5 letišť v ČR. To je jen 2,6x více.

L. T.

Tak Polaci maji stale jeste nizsi kupni silu, nez Cesi. S rostouci zivotni urovni pribude i vice cest letadlem. Nezapomente, ze Gastarbeiteri casto radsi vyuzivaji silnice, zejmena do mene vzdalenych destinaci jako je napr. Nemecko, ktere hosti jednu z nejvetsich polskych diaspor.

Ondřej

Ale zase mají moře a jak už to tak bývá, tak člověk chce hlavně to, co nemá…tím pádem by šlo očekávat, že z ČR bude větší poptávka po letech do přímořských destinací. Dovedu si představit, že procentuálně je po takových letech v ČR mnohem větší poptávka…Poláci mohou k Baltu kdykoli a když něco můžete kdykoli, tak to zpravidla děláte dost zřídka.

roman

Teď už jenom zbývá zapracovat na personálu aby neustále nemuseli měnit nebo rušit odlety.

Petr

Trochu jsem tajně doufal/doufám, že Wizz dá Luton z Pardubic aspoň 3x týdně.

Apex

A kdo by to naplnil? Tři lety týdně znamenají, že by nabízeli přes 56000 sedaček za rok oběma směry a aby se to vyplatilo, museli by mít alespoň 90% obsazenost, tj. muselo by letět asi 50000 cestujících. To mi přijde na PED nereálné.

Petr

Tak aspoň 2x týdně. A pokud by Pardubice neuživili ani to, nemá smysl žádná linka směr zapád.

Air Traveller

no, ona nema. kdyby nejaka linka mela smysl, tak uz ji nejspis nekdo bude litat

Petr

Tak, všechno se nějak vyvíjí, co není může jindy být. 😉

David

Ono nemá smysl ani to letiště.

Air Traveller

ano, na tom se shodnem

David

Výjimečně, stejně jako KLV a uvažované Budějovice. Prostě kupní síla v Čechách je nízká, má smysl PRG,OSR a Brno přes léto.

Džamel

Proto bych navrhoval linku Pardubice – Brno, 5x za den… 😀 😀 😀 To jeden stroj otočí a bude to jistější než koridor… 😀 😀

Air Traveller

a ja vedel, ze nekdo prijde s nejakym nesmyslnym pozadavkem … jen jsem teda cekal pozadavek na ostravu 😀

Zdeněk

Já na Brno….

Jiří Kocurek

A proč ne České Budějovice? 🙂

Pepa

Šlo by do Prahy??? Ŕeknete jim to někdo! A tak 8x denně, pls.

Ibragim z Bastru

Protože tam nejsou volné sloty!