Wizz Air expanduje na severu, začne s vnitrostátními lety v Norsku

Airbus A321 společnosti Wizz Air. Foto: Wizz AirAirbus A321 společnosti Wizz Air. Foto: Wizz Air

Maďarský dopravce chce podle svého vyjádření narušit duopol dvou místních aerolinek.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
D.S.

Ještě by mohli přidat Bodo. Myslím, že se jedná v sezóně o turisticky asi nejatraktivnější lokalitu na severu. Chystám se tam už dlouho, vždycky mě ale odradila cena letenky, za stejnou cenu jsem raději letěl na západ USA.

Zbyněk

Narvik by taky nebyl špatný, ten má snad ještě větší turistický potenciál

D.S.

Nebo Narvik, z mého pohledu má potenciál stejný jako Bodo. Pokud chce turista vidět podstatné zajímavosti v této oblasti, většinou cesta povede přes obě města.

Hojakar

A když to porovnáme s českým aeroklubem ČSA….kde je Wizz air a kde ČSA…

Apex

No, ono se to zda být jasné, jak Wizz šlape, ale v realitě je to komplikovanější…. Wizz má naobjednaných kvantum letadel, prakticky vše na leasing a pořád musí přebírat nové, do toho zákazy letů nebo omezení, nízká poptávka… Takže hledá, kde by mohl létat i za cenu prodělku, protože nejdražší je letadlo, které nelétá… Viz jeho letni „expanze“ např. v Praze, ze které toho moc nezbylo… Obchodní model nepustí a byť mají stále asi dostatek hotovosti, ta musí odtékat proudem a také není bezedná.

Hojakar

Jistě,ale pokud by neměl v pořádku cash flow tak žádný další leasing nedostane… Nemyslím si že by přidával destinace kde by měl dlouhodobě prodelek. Každou destinací určitě otevírá s vidinou zisku (drive nebo později)…A z expanze v Praze nezbylo nic kvůli tomu že mu pražské letiště házel klacky pod nohy s preferencí ČSA…

Zbyněk

výborně, do Tromsa jsem letěl loni s Wizzem z Gdaňsku a cesta tam byla docela úmorná, přestup v Oslu bude pohodlnější