Web nabízí levné letenky z Českých Budějovic a Pardubic, podle ČOI jde o rizikové stránky

Nová podoba letadel airFischer. Foto: airFischerNová podoba letadel airFischer. Foto: airFischer

Firma nabízí letenky z Pardubic či Českých Budějovic od 999 Kč, platit lze jen převodem na účet.

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
alian

Velmi se mi líbí: „Například letecký publicista (jméno) si objednal letenky z Českých Budějovic na Gran Canarii, přišlo mu potvrzení o rezervaci na let Pardubice – Tenerife“. Tak to je super systém rezervací, ne? Navíc u neexistující společnosti bez AOC, bez letadel, bez toho, aby kdokoliv cokoliv na letištích věděl, atd. Fischer se už asi opravdu zcela pomátl, nicméně důvěra v jeho megalomanské plány je opravdu na bodě mrazu a budí úsměvy.. V únoru začne vypisovat, že to bude od dubna a nakonec to skončí nijak, všechno svede na neschopnost všech okolo. Typické, za jeho pády a bankroty můžou všichni… Číst vice »

František

Blázni. Jak můžu platit převodem, když mám všechny peníze v matraci?!

David

Blazen, zajimalo by me, kolik lidi se na toto nachyta …. Timto si duveru tehdy dobre znacky neziska.

alian

Nenachytá se nikdo, jemu ty nesmysly už nikdo nepapá….

Jeníček

No jako ono čistě teoreticky by se ta společnost dala na příští sezonu vybudovat, pokud by si pronajmuli letadla na ACMI (a tedy nemuseli kromě slotů řešit žádné papíry) a jen vlastně prodávali letenky. Ale dost pochybuju, že se tohle stane…

Apex

Obávám se, že to takto funguje… pominu-li fakt, že pronajmout si letadlo/a na léto v Evropě, kdy je největší poptávka po kapacitě, vůbec není snadné a hlavně levné, zejména pro startup, tak to, že si pronajmete letadlo/a na ACMI vůbec neznamená, že nemusí splňovat zákonné požadavky kladené na provozovatele obchodní letecké dopravy. A už vůbec se nelze zbavit papírování…. Minimálně tak musí vůbec získat licenci a osvědčení leteckého provozovatele, které jsou vydávány po splnění jasně stanovených podmínek a k čemuž musí žadatel předložit základní dokumentaci, specifikující: 1) odpovídající vnitřní systém organizace a řízení činností pro zajištění bezpečného provozu letadel při… Číst vice »

Karel2

90. léta jsou nevratná pryč

David

Haha pobavilo … bohuzel hodne podnikatelu 90tkami stale zije, nemusime koukat moc daleko …

Apex

Společnost Fischer Air s. r. o. byla dle slovenského registru zapsána dne 5. 10. 23, nicméně předmět činnosti pochopitelně o letecké dopravě nemluví a ani nemůže, protože na získání všech potřebných povolení je třeba počítat minimálně s několika měsíci velmi intenzivní přípravy a to i za předpokladu, že má společnost zpracovanou všechnu potřebnou dokumentaci a nastavenou požadovanou organizační strukturu (§ 12 a další zákona 143/1998 Z.z.). Pochybuji, že jsou tak daleko a navíc jsem ani neslyšel jsem, že by se v kuloárech řešilo, kdo by měl obsadit místa post holderů, bez kterých není možné žádat o osvědčení leteckého provozovatele. Celá… Číst vice »

MajsterN

Muze litat ACMI na jiny AOC.

Apex

Obávám se, že mám asi malou fantazii, jak by to mohlo fungovat. ACMI je forma, jak se dostat k letadlům, na AOC už musí firma mít nějaké letadlo k dispozici.
Jedině snad, pokud by vstoupili do společnosti, která AOC má… A i pak by to museli dát papírově do souladu a požádat o novou licenci. Protože si moc neumím představit, že by se propůjčil k tomu, létat pod svým AOC a Fischer aby byl vlastně jen marketingový „dopravce“.

Tom

By mě zajímalo kolik naivních jelit si koupilo letenku z čb a Pardubic. To musí být případy sami o sobě.

Gajda

Když se podíváš kolik lidí nakupuje přes Kiwi, i po všem co se o něm ví, tak tady určitě taky pár zájemců bylo.

***** Petr

Zkušenost s kiwi.com mám naštěstí bez problémů a reklamaci. Nízká zkušenost , přesto už riskovat nebudu. Ale toto je úplne mimo realitu , reálné až přímo podvod bez ambicí realizace letu. Jen sny

Jarda

Já přes KIWI.COM nakupoval 2x let PRG – BUD operované splečností Ryanair a vždycky bez problému a vždycky levnější než přímo na stránkách Ryaniar.com – je to součást jejich obchodního modelu detailně popsaná na mnoha přednáškách na webu. Jediná výtka je, že mi letenka přišla vždy až jen několik dní před odletem – ale už jsem si zvyknul. 🙂

Ten Ten Ten

Bude zajímavé sledovat, jestli si zvyknete, až vás vyšplouchnou pořádně. 😆

Apex

Nevím, jak moc přesně víte, kolik lidí nakupuje přes KIWI a nechci se jich zastávat, ale nejsou o tolik horší než podobné společnosti z Polska, Švédska, Řecka a pod.

jkjk

Další pokus o zmrtvýchvstání Fischera? No vyložený podvod to myslím není, jen ta pravděpodobnost odletu je dost nízká.

Tomáš H.

Vyložený podvod to není? Ten člověk tahá z lidí prachy přes jeho web na něco, co se nestane. Nemá nic. Ani letadlo, ani sloty, ani osvědčení, ani pořádnej platební systém. Co podle vás ten “vyložený podvod” už je? Kde jste si určil hranici?

Y.K.

Ta druhá věta si dost protiřečí, ne? 😀

Ten Ten Ten

Nemusí to být nutně podvod. Může být prostě „jenom“ blázen. 😆

alian

pravděpodobnost odletu je opět nulová:):)

www.milosvillage.com

Jsou lidé, kteří by Václavu Fisherovi ten comeback určitě přáli. A jsou i lidé, kteří se hodně nahlas smějí.
Já se nějak nemůžu rozhodnout do které skupiny patřit, protože svého času to opravdu byl schopný podnikatel. Letenku z Pardubic ani z Budějovic bych se teď u „nich“ ale nekoupil.

Michal M

Sorry, je to tragéd a evidentně se už úplně pomátl. A opakovaně – letenky na neexistující lety neexistující letecké společnosti prodával už jednou (na platformě kde se kupujou lístky na koncerty).
Kecy k tomu vedl stejný. Naprostej magor.

Lojzik

Souhlas. Tenhle druhý pokus už nejde brát nijak jinak, než jako pokus o podvod.

noerf

Václav Fischer byl první, kdo zavedl určitě standardy cestování v ČR. Bohužel si firmu neuměl pohlídat, takže mu ji někteří manažeři tunelovali, aniž by to byl schopen zjistit.
A vstup KKCG a převzetí cestovní kanceláře byl důsledek nedostatečné kontroly.
Co nechápu, že se odstavili dva relativně nové Boeingu 737-300 a nikdo je neměl zájem provozovat a nechali se zchátrat.
Ostatní jeho projekty v ČR byli spíše využití jeho osoby od jiných podnikavců.

Apex

Pokud si vybavuji, důvodem odstavení letadel byl spor o to, zda spadají do konkurzu, resp. jak to bylo s vlastnictvím. Jinak OK-FUN je odparkován v Nigerii (Air Peace), OK-FAN byl v Pákistánu, ale od 2015 nelétá, jediný z flotily, OK-FIT je ještě v provozu v Kanadě, u Canadian North.

alian

Kdyby jste tusil, kolik toho VF vlastně dlužil, o tom nemluví, jen plácá pořád dokola, že byl okraden…sekeru tady nechal hodně velkou, naposledy s jeho TOMI Tour, nakonec všechno zatáhla pojištóvna. Jeho už tady nikdo nepojistí…

Josef Petrák

4 dny? To je na český úřad skutečně rychlá reakce.

Ivan_pha

Taky jsem se divil, to byla ryhlost.

Tady se riziko ztráty peněz téměř rovná jistotě.