Výluka příští týden naruší provoz rychlíků z Brna do Ostravy a Olomouce
Autobus náhradní dopravy. Autor: Autor: cs:ŠJů – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=5901996
Kvůli pokračujícím stavebním pracím ve stanici Šakvice na Břeclavsku budou od pondělí do středy rychlíky touto stanicí opět jen projíždět.
Zastávka „Úzká na Dornychu“ je past na cestující, kteří to tam neznají. Na ulici Úzká je pět zastávek, z toho čtyři označené jako Úzká, po dvou na každé straně pětiproudé silnice, poslední je označená jako „Hlavní nádraží“. Na Dornychu jsou dvě zastávky Úzká. Jednu naštěstí téměř nikdo nenajde, protože je o 200 m dál u křižovatky s Přízovou a v současnosti je navíc přesunutá na tramvajový ostrůvek. Tramvajové ostrůvky na Dornychu označené Úzká jsem nechtěl počítat, ale pokud se na nich bude ve směru do Brna vystupovat, možná tu leckdo bude hledat i odjezd opačným směrem. Při výlukách potkáte ztracené… Číst vice »
Hmm, kvůli komu že byly ty výluky na trati 300? A kvůli komu že je tahle? Každý jančurobijce přece věděl, že si ty opravy naporoučel soukromníček a odnesly to hodné ČD. Že si soukromníček _naporoučel_ výluky, aby poškodil ČD a pak si bude vklidu jezdit.
JoJo, stát rekonstruje a soukromník si pak jezdí po novém. To už bylo Tanvald-Harrachov 😉
Jaký soukromník jezdí po Tanvald – Harrachov?
Myslel jsem starší událost, GWTR.
GWTR nejezdily do Tanvaldu. A proč jezdily z Harrachova do Polska a proč tam nejezdily ČD si jistě sám zjistíte:-)
Mimochodem za týden začíná několikatýdenní nepřetržitá výluka Olbramovice-Tábor
NAD Brno-Kojetín bude provozovat přímo RegioJet nebo nějaká Karosa ČSAD Vyškov?
Ani jedno.
A odpověď místo mínusů?
Chyba v článku. Regio jet sice bude mít odjezd z Úzké u viaduktu, ale ČD bude mít odjezd před budovou u viaduktu Křenová. Neboli z jedné strany mostu ČD a z druhé RJ 🙂
Požadavek dopravců, aby cestující RJ nenastoupili do NAD objednávané ČD – a naopak.
Nemohl by třeba koordinátor IDS vzít prachy oběma a objednat si sám „bezbarvou“ NAD?
Na zeleznici vladne socialismus a bordel
SZ si dela co chce udelaj si vyluku pres den a je klidek, sak pohoda ne😉
Tak hlavně, že víte, že dané práce jdou dělat v noci, ono taky všechno nelze dělat přes noc totiž.
Milane, Mildo, ty mas bordel v hlavě a taky pohoda ne? Kdy by se to mělo dělat? Kolem 3 v noci určitě myslíš, co? 🙂 Limity hluku, světelného smogu, bezpečnosti práce, … to asi nevíme, co je
Divil byste se, kolik lidí musí ve tři v noci myslet. Všichni strojvedoucí jedoucích vlaků, například.
No a ? Jakou to má mít souvislost? Taky pekaři třeba. A má to spojitost s prováděním stavby v noci?
Ta elektrifikace do Hustopečí je jeden velký ekonomický nesmysl. Dochází pouze k zavedení přímých spojů, ale s mnohem delší jízdní dobou.
Jsem přesvědčený že si několika let všechny tratě bez drátů budou bojovat o život, protože jsou silný tlaky omezovat všechno dieselové tak je jen otázka kdy to přijde na železnici.
Jojo, denně tam navážet Regionovu, která pak víc stojí než jezdí, a muset tahat autobusové linky závlekem. TAK je to správně.
Proč dělat noční výluky nebo krátkou nepřetržitou, když se dá udělat série denních výluk.
No co, jako v obchodě. Prostě se na inventuru zavře na dva dny, nkupte si předem nebo jinde, neotravujte. V noci pracují jenom … no každá zdravotní sestra je přece zloděj, když je na noční.
To o té noci je citát jistého poslance, socialisty. Ani nevím, jestli se pak omluvil, nebo si za tím nadále stojí.
Protože na noční by se jim mohli vykašlat další lidé (a to už tak je podstav) a na nepřetržitou by jich třeba nebylo dostatek.
A hlavně ne všechny práce jdou dělat v noci.
Které práce nejdou dělat v noci ? Ono je to už dost dlouho co Edison vynalezl žárovku , ale na SŽ si toho asi ještě nevšimli.
Ono nejde jen o osvětlení, ale například i o hluk.
Hlavně o hluk, já na železnici pracuju a kolikrát na nás ve 22h zavolali policajty a bylo popráci.
Jestliže to je párkrát do roka, tak se snad dá vyjednat výjimka. Jako například pro Ignis Brunensis.
Zkuste si při žárovce vyplevelit záhonek a ráno butete koukat co tam zůstalo, práce při umělém osvětlení nic moc.
No vidíte a chtěli udělat nepřetržitou výluku s nickolejným provozem na Brno a zas to bylo špatně.
No jinak to nešlo, dědečku. 😃