Výtopna Zásmuky zřejmě nakonec nepůjde k zemi, míří do soukromých rukou
Topírna Zásmuky. Autor: KŽC Doprava
Výtopna Zásmuky zřejmě nakonec neskončí na skládce suti, jak koncem roku avizovala Správa železniční dopravní cesty. „O topírnu projevil zájem
Může mi někdo vysvětlit, proč se stále udržuje v provozu trať přes Zásmuky? Lokálka s rychlostí cca. 20-40 km/h, začíná i končí v polích a kromě samotných Zásmuk u ni nejsou žádné vesnice ani města. Tohle už tu opravdu nemá co dělat, nebál bych se to označit za nejzbytečnější trať v celé střední Evropě.
„Může mi někdo vysvětlit, proč se stále udržuje v provozu trať přes Zásmuky?“
Zájem o objednávku sezónní osobní dopravy na předmětné trati, vyjádřený učiněním oné objednávky (a to v rámci dlouhodobé, 10leté smlouvy, platné pro období 12/2017 – 12/2017).
Osobně jsem jednou s Podlipanským motoráčkem jel a celou dobu tam bylo 2x více personálu, než cestujících. Není divu, co také dělat na této trati, která vede jen přes pole a nic u ni není? Jejího zrušení by si vážně nikdo nevšiml, naopak by se tím ušetřila hromada peněz.
Jendou takhle jeden diskutující přestupoval v Hranicích na Moravě. A protože to bylo ve středu, před polednem a musel tam hodinu čekat, tak nabyl dojmu, že v Hranicích na Moravě přestupuje maximálně 10 lidí za týden a zastavování rychlíků by se tam mělo zrušit.
Jinak řečeno: Pokud nemáme v ruce čísla alespoň za celý týden, tak nelze rozhodnout. Ostatně ze zkušebny materálů by vás hnali, kdybyste z jediného vzorku udělal normu.Geodeti s oblibou říkají: Jedno měření, žádné měření. A dědové říkají dvakrát měř…
U Podlipanského motoráčku těžko lze udělat statistiku za celý týden, když jezdí jen o víkendech ani ne 3 měsíce v roce. A mám skutečně pochybnosti, že s ním někdo běžně jezdí. Když jede odnikud nikam, proč by s ním kdo jezdil? Trať Bošice – Bečváry musela být odjakživa nejzbytečnější tratí široko daleko a proč stále existuje, nechápu.
Krásný snímek. A ukazuje proč v některých Depech bylo zakázáno startovat motory. 😀
No to je zpráva dne
A znovu. Není to žádná topírna, je to garáž pro motorové vozy. Topírna byla v Zásmukách také, ale byla zbourána již před mnoha lety.
Topírna je termín, který pro tento objekt používala nejen KŽC Doprava, ale především sama SŽDC. Ostatně je to i v citaci … tak snad vědí, o čem mluví a co spravují. Dá se to brát jako synonymum k výtopně či depu …
Zjevně nevědí o čem mluví.
Totiž – stavební druh výtopna – například ve střeše počítá s odvodem kouře z komína lokomotivy… Sami na fotografii vidíte, že zde je i výfuk příliš.
Jaká je její délka, respektive kolik se jich tam vejde?