Vysočina zdraží cestování veřejnou dopravou, v průměru o 15 %

Motorové vozy řady 841 v Telči. Foto: České dráhyMotorové vozy řady 841 v Telči. Foto: České dráhy

Jde o reakci na rychle rostoucí náklady zejména na pohonné hmoty.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PAN

Čechystán aneb lokalita. Nejdříve se vyhazují roky miliardy za dotované jízdé, když už není kde brát či krást, tak se ceny zvednou. Koncepce a přístup jak v Kocourkově se vším všudy 🙁

Paolo

Zacni navstevovat hodiny ekonomiky, u uspor ktere se delaji non stop, inflace jak krava a nutnosti pokryt ne jenom dopravu co naji delat? Je vice nez jasne, ze hodne mest, hlavne krajske napriklad Praha, Brno a pod… jizde drzi umele a po volbach to raketove vyleti. Vysocina neni populisticka a to je spatne? Ja vim kazdemu je to neprijemne ale ekonomika a cisla nepusti a darmo tady budes prudit. Vycerpany rozpocet po pandemii, ktery dostal dalsi ranu nenafouknes.

Novotny

Kdyby radeji resili integraci nez zdrazovani jizdneho. To akorat odradi cast cestujicich ze soucasne dopravy.

blume

By me zajimalo, kdy i lidi v „reakci na zdražování vstupů“ dostanou taky pridano..

Radim

Jak kdo a jak kdy. Já dostal 20% (ale předtím 3 roky nic).

Ota

O veřejné dopravě v Kraji Vysočina jsou pořád publikovány jen negativní zprávy? Kde jsou ty pozitivní zprávy? 🙂

Kernteriér

Počkej, až se tam začne jezdit podle nových smluv. Pak si vzpomeneš na tyto zprávy, které dnes vidíš jako negativní. 🙂

Dušan

To je ale náhodička – já jednu pozitivní zprávu totiž mám:

V rámci VDV kraje Vysočina se v nejbližší době začne pracovat na Elektronickém odbavení cestujících (EOC), které umožní zprovoznit e-shop, mobilní aplikaci a předplatné. Pokud vše dobře půjde, od začátku roku 2024 bude možné využít všech výhod IDS.

Petr

to je informace 3 roky stará ne?

Dušan

Nee, psali mi to minulý týden.

Georg

to je opravdu revolucni. 🙂 kde se to zastavi?

Petr

Verejná doprava Vysočiny to je co? Žádné návaznosti žádná (tedy jedna) MHD v ceně …

Vojta

Ty jsou, když se nějaké obci podaří integrovat do IDSJMK 🙂 Mimochodem, kdy bude S3 aspoň do Křižanova? Ten nepřesah mezi Níhovem a Vlkovem je fakt na …

Jarda

kam jezdí souběžně bus i vlak, je plejtvání, zrušit bus a ušetří se.

Kilián

Při nákladech 40 Kč/km u autobusu a cca 140 Kč/km dává rušení autobusu opravdu velký smysl.

PetrN

Naopak, zrusit vlak a usetří se.

Kernteriér

Nejlíp třeba v relaci Jihlava-Telč, ne?

Vojtěch Suchan

Kde by už žádné autobusy dávno nejezdily a kraj je tam zrušit chce, ale spržel odmítá konečně provést rekonstrukci trati.

Kuba2

Rekonstrukce trati není v příčinné souvislosti s případným zrušením busů.

martin

Zrušit Vás, vlak je-ne pravidelný příjezd,ale spíše zpoždění, ČD si dělá z normálních lidí srandu. A co lidi z vesnice kde nejezdí vlak nebo co musí přestupovat když vláčky nenavazujou na sebe!

Vtvt

Takže když zdražení o 15% = 42 milionů, tak nynější jízdné činí 280 milionů Kč vůči 1,116 milionu Kč dotací.

Tj. jízdné pokrývalo 20% z nákladů na regionální veřejnou dopravu na Vysočině.