Vysočina, Karlovarský a Liberecký kraj. Přinášíme poslední přehled změn jízdních řádů

Česká Lípa první den nového jízdního řádu 2021/2022. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czČeská Lípa první den nového jízdního řádu 2021/2022. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Zhorší se spojení do Bavorska, končí přímé vlaky Norimberk – Cheb.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Emil_šotouš

No, koukám na to, kde mají na Vysočině jezdit 847. A Tišnovka jaksi chybí. Doufám, že je to chyba. Už by to chtělo vlak, ne regiošrot.

Jenda Nový

Vysočina – zařazení mhd Jihlava do VDV, 7 Denní jízdenka a kromě Brna je možnost cestovat na několika vybraných autobusových linkách nejen z Jihlavy na jízdenku VDV až do Prahy na Roztyly zona 1000 na Roztyly, princip stejný jako u Brna

Kilián

Na tu Prahu jste přišel kde?

Jenda Nový

na Portale idos.cz linka 760410 a linka 790200 má napsanou TPZ 1000 Praha,Roztyly

Jenda Nový

a víkendová 350410

Kilián

Ani jedna z těch 3 linek není integrovaná do VDV ani na Vysočině, natož pak v Praze…

marek hudec

devitivozive soupravy IC512/IC515 s klasickym plnotucnym jidelakem hodnotim velmi kladne
netroufam si predvidat, jak to bude obsazene pres tyden, ale ty vikendy, kdy to jezdilo doted byly skoro na max kapacity

Martin

Na trati 089 zároveň dochází v dopoledních hodinách pracovního dne ke zrušení jednoho vlaku Liberec – Hrádek n.N.

Karel.

Proč nejezdí lůžkové vlaky Cheb – směr Slovensko? dříve jezdili dva spoje jeden přes Plzen , druhý přes Karlovy Vary..

Michal M

Ano, to je před 20 lety… Měl jste místo žvanění na fórech těma vlakama jezdit…

xyz

Já jsem s nimi vícekrát jel a i v lůžkové části jsme jeli několikrát „všichni tři na kupé“.

Mmch. Váš komentář je zcela mimoběžný – i kdyby p. Karel s těmi spoji jezdil, není nikde psáno, že by nebyly i tak zrušeny (tzn. že p. Karel by nebyl rozhodujícím prvkem v jejich existenci).

Plus pomíjíte možnost, že před těmi 20 (resp. reálně je to méně let od jejich zrušení) lety třebas p. Karel ještě nebyl tak starý, aby těmi spoji mohl/potřeboval jezdit.

Ota

Jenom by mě zajímalo, že když se u rychlíků R9 teď VDV prodloužilo z Křižanova do Tišnova, proč se recipročně neprodloužilo IDS JMK z Tišnova do Křižanova? U osobních vlaků reciprocita na tomto úseku je. Nevíte někdo důvod?

Twix

Co mají být ta kapacitnější vozidla Agilisu na lince do Selbu? Potkával jsem tam dvouvozový LINT v prokladu s RS1.

Handzidcek

Tipuji RS1 s jejich specifickým uspořádáním sedadel.

Twix

Ano to je pravda, už jsem měl tu čest. S ohledem na ten dnešní LINT bych tuto novinku cestujícím snad ani nesděloval.

král j

Ty jRS1od Agilisu jsou takového sardinko vitého provedení. Více sedadel nma stejné ploše.

Dominik

VDV tradičně perfektní. Ani za jeden odstavec na jejich stránkách jim to nestálo…

xyz

Přitom těch změn je vcelku dost – to zastavení kolínských osobáků v Okrouhlici je určitě dobrá věc, která IMHO měla být zavedena už od 12/2019 (resp. nikdy tam neměly přestat zastavovat). Docela by mě zajímaly ty „technologické důvody dopravce“ znamenající posun odjezdu ze Znojma z 19:08 na 19:14 h. Teoreticky mě napadá zbrojení (?). Nad rámec článku: od zítřka jsou nové vysočinské Pantery řazeny „oficiálně“ s oddílem 1. třídy (do dnešního dne šlo v těchto oddílech jet i s jízdenkou pro 2. třídu). A těch zastávek na znamení přibylo (ruku v ruce s těmi Pantery) i na t-250, resp. v… Číst vice »

Granja

Jaký byl důvod nezastavování těch Os v Okrouhlici? Stanice je v obci a obec není zas tak malá.

Petr Jetelina

VDV má nějaké webové stránky? 😀

cery51

idsvdv.cz ….

Petr Jetelina

To je jen web kraje, kde je jen jedna sekce se základními informacemi. To je celkem suchařina, proti třeba idsjmk.cz
Pobavila mě třeba sekce „Jízdní řády VDV“:

Aktuální jízdní řády VDV lze dohledat na portálu IDOS.cz

cery51

ano, určitě by to chtělo více informací, ale v tom, že je to už na stránkách kraje bych nic zas tak špatného neviděl, DÚK to má úplně stejně

cery51

Ta informovanost ze strany VDV je opravdu špatná…to už musí být, aby se na jejich webu objevilo něco jiného, než mimořádnosti. A to by to ani nestálo žádné úsilí, trochu informovat veřejnost

Michal M

To VDV připravují asi 10 let, ne?