Vysočina, Karlovarský a Liberecký kraj. Přinášíme poslední přehled změn jízdních řádů
Česká Lípa první den nového jízdního řádu 2021/2022. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Zhorší se spojení do Bavorska, končí přímé vlaky Norimberk – Cheb.
No, koukám na to, kde mají na Vysočině jezdit 847. A Tišnovka jaksi chybí. Doufám, že je to chyba. Už by to chtělo vlak, ne regiošrot.
Vysočina – zařazení mhd Jihlava do VDV, 7 Denní jízdenka a kromě Brna je možnost cestovat na několika vybraných autobusových linkách nejen z Jihlavy na jízdenku VDV až do Prahy na Roztyly zona 1000 na Roztyly, princip stejný jako u Brna
Na tu Prahu jste přišel kde?
na Portale idos.cz linka 760410 a linka 790200 má napsanou TPZ 1000 Praha,Roztyly
a víkendová 350410
Ani jedna z těch 3 linek není integrovaná do VDV ani na Vysočině, natož pak v Praze…
devitivozive soupravy IC512/IC515 s klasickym plnotucnym jidelakem hodnotim velmi kladne
netroufam si predvidat, jak to bude obsazene pres tyden, ale ty vikendy, kdy to jezdilo doted byly skoro na max kapacity
Na trati 089 zároveň dochází v dopoledních hodinách pracovního dne ke zrušení jednoho vlaku Liberec – Hrádek n.N.
Proč nejezdí lůžkové vlaky Cheb – směr Slovensko? dříve jezdili dva spoje jeden přes Plzen , druhý přes Karlovy Vary..
Ano, to je před 20 lety… Měl jste místo žvanění na fórech těma vlakama jezdit…
Já jsem s nimi vícekrát jel a i v lůžkové části jsme jeli několikrát „všichni tři na kupé“.
Mmch. Váš komentář je zcela mimoběžný – i kdyby p. Karel s těmi spoji jezdil, není nikde psáno, že by nebyly i tak zrušeny (tzn. že p. Karel by nebyl rozhodujícím prvkem v jejich existenci).
Plus pomíjíte možnost, že před těmi 20 (resp. reálně je to méně let od jejich zrušení) lety třebas p. Karel ještě nebyl tak starý, aby těmi spoji mohl/potřeboval jezdit.
Jenom by mě zajímalo, že když se u rychlíků R9 teď VDV prodloužilo z Křižanova do Tišnova, proč se recipročně neprodloužilo IDS JMK z Tišnova do Křižanova? U osobních vlaků reciprocita na tomto úseku je. Nevíte někdo důvod?
Co mají být ta kapacitnější vozidla Agilisu na lince do Selbu? Potkával jsem tam dvouvozový LINT v prokladu s RS1.
Tipuji RS1 s jejich specifickým uspořádáním sedadel.
Ano to je pravda, už jsem měl tu čest. S ohledem na ten dnešní LINT bych tuto novinku cestujícím snad ani nesděloval.
Ty jRS1od Agilisu jsou takového sardinko vitého provedení. Více sedadel nma stejné ploše.
VDV tradičně perfektní. Ani za jeden odstavec na jejich stránkách jim to nestálo…
Přitom těch změn je vcelku dost – to zastavení kolínských osobáků v Okrouhlici je určitě dobrá věc, která IMHO měla být zavedena už od 12/2019 (resp. nikdy tam neměly přestat zastavovat). Docela by mě zajímaly ty „technologické důvody dopravce“ znamenající posun odjezdu ze Znojma z 19:08 na 19:14 h. Teoreticky mě napadá zbrojení (?). Nad rámec článku: od zítřka jsou nové vysočinské Pantery řazeny „oficiálně“ s oddílem 1. třídy (do dnešního dne šlo v těchto oddílech jet i s jízdenkou pro 2. třídu). A těch zastávek na znamení přibylo (ruku v ruce s těmi Pantery) i na t-250, resp. v… Číst vice »
Jaký byl důvod nezastavování těch Os v Okrouhlici? Stanice je v obci a obec není zas tak malá.
Ale zase si tam můžete přečíst krásný text o tom, jak pan Hyský něco zařídil:-)
VDV má nějaké webové stránky? 😀
idsvdv.cz ….
To je jen web kraje, kde je jen jedna sekce se základními informacemi. To je celkem suchařina, proti třeba idsjmk.cz
Pobavila mě třeba sekce „Jízdní řády VDV“:
Aktuální jízdní řády VDV lze dohledat na portálu IDOS.cz
ano, určitě by to chtělo více informací, ale v tom, že je to už na stránkách kraje bych nic zas tak špatného neviděl, DÚK to má úplně stejně
Ta informovanost ze strany VDV je opravdu špatná…to už musí být, aby se na jejich webu objevilo něco jiného, než mimořádnosti. A to by to ani nestálo žádné úsilí, trochu informovat veřejnost
To VDV připravují asi 10 let, ne?