Vysočina bude vybírat firmu na stavbu dalších tří kilometrů obchvatu Jihlavy
Budování jihovýchodního obchvatu Jihlavy. Foto: Kraj Vysočina
Jihovýchodní část obchvatu má být hotová příští rok.
Jihovýchodní část obchvatu má být hotová příští rok.
Nevíte, zda je někde vizualizace obchvatu?Jak bude řešeno napojení na Kosov?
Průsečnou křižovatkou… Vizualizace není.
V odborném periodiku bych očekával i čísla.
Něco ve smyslu, že první část propojí I/38 a II/405, zatímco druhá II/405 a II/602, pokud text chápu správně.
Mj, nebyla by někde ta plánováná trasa pro zmíněné nadrozměry do Dukovan? Jak tam chtějí z Jihlavy jezdit? Přes Třebíč?
Když on je to zpravodajský server se specifickým zaměřením.
Pochopil jsem tak, že má jezdit po II/405, potom I/23 tedy přes Třebíč, a pak pochopitelně II/152. Na trase jsou v nějakém stupni rozpracovány asi všechny obchvaty – kromě Jihlavy např. Zašovice, Okříšky, Slavětice. Ale i Třebíč, který teda dle dostupných informací přijde na řadu asi jako poslední.
Jedna z tras pro nadrozměrný transport je Týnec nad Labem po I/38 do Jihlavy, pak po II/405 do Třebíče, dále po II/351 a II/152 do Dukovan. Kraj by měl v příštích letech za podpory z SDFI realizovat obchvaty Jihlavy, Brtnice, Okříšek, Zašovic, či Slavětic, ŘSD obchvat Třebíče. V současné době je na trase realizován přepočet zatížitelnosti mostů a prováděny stavební práce na zvýšení nosnosti některých mostů.
Na tom obchvatu Třebíče je ale plánovaný tunel. Resp. v letáku to je nazváno „překrytí komunikace“. To mne právě na té trase zaraží. Ale asi bude mít parametry, aby se do něj všechno vešlo. I když nikdo ještě neví, co to „vše“ vlastně bude.
Aby jim potom někde nechybělo 50 cm, jako železničářům v Itálii a Španělsku…
Rozměr tlakové nádoby je dán typem reaktoru. Nic většího tam nepojede a že by si ji někdo zvětšil o 10-15 cm jen tak z plezíru, to se říct nedá.
Nikoli, největší jednolitou částí jsou parogenerátory. Viz třeba zde:
https://www.researchgate.net/figure/APR1400-reactor-coolant-system-configuration-7_fig1_360878076
Plán je že to zakrytí se provede dodatečně až po stavbě Dukovan
Jestli není snazší vozit ty nadrozměry z Vídně…
To by naši zelení jižní sousedé nikdy nerozdýchali, nepovolili a hlavně by si pak před to ještě nějaký aktivisti lehli na silnice…
Já o tom vím prd, ale asi záleží, kdo tu zakázku vyhraje a kde se to vyrobí. Předpokládá se, že to půjde z Hamburku po Labi lodí, pak se to v Týnci přeloží. Trasa Středozemní moře, Černé moře a po Dunaji do Vídně mi přijde horší varianta. Dala by se využít dálnice leda tak na přes Bratislavu, kdo ví jestli bude do té doby D52 přes Nové Mlýny. A asi by byl stejný problém od Rosic po okrskách dál, případně na trase Mikulov – Moravský Krumlov.
Kazdopadne at se to vyrobi kde chce, tak to k nam pujde asi pres nemecko. Jeste by to slo asi z gdanska, ale to je spis nerealne. Ale jak nas znam, tak budeme chystat trasu z tynce pres hb a jihlavu, trebic, a nakonec to pujde po dunaji do pasova 😆