Qantas po půl roce vypraví první dálkový let. Kolem Austrálie, vyprodal ho za deset minut

Boeing 787-9 Dreamliner. Foto: QantasBoeing 787-9 Dreamliner. Foto: Qantas

Nejlevnější letenky začínaly na třinácti tisících korunách, prostřední místo zůstane neobsazené.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radek Janata

Zajímalo by mě, kdo si koupí na vyhlídkový let sedadlo v uličce.

GPGP

Je tam limit 90 dní, tzn. buď simulátor nebo skutečné letadlo. 🙂

Yellowhammer

Jak před časem vzbuzoval pohoršení krátký let nákladního Qataru, tak tohle je teprve emisní pecka 🤣

Jaaa

Nj., pokud piloti stejně musí létat, aby nepřišli o papíry, tak je to lepší než nic…

Honza

V článku se píše o tom, že by stejně piloti museli letět kvůli udržení licence. Zřejmě menším letadlem, ale přece, tak snad to neni naprostá zhujeřilost.

tom

Menším ne, mají typovou kvalifikaci….Ale hodně se asi dá nahradit simulátorem, i když asi ne vše..Ale jen spekuluji, nejsem odborník.

Y.K.

Menším letadlem těžko. Musí letět s typem na který mají typovku. Mohli by letět na simulátoru, ale i odstavená letadla musí občas letět, tak to možná spláchnou z jedné vody na čisto.

Míla

Dotaz… Může se jich na jednom letu vystřídat víc za kniplem, nebo musí absolvovat celý let jedná posádka?

Y.K.

V 90 dnech musí mít minimálně 3 vzlety, přiblížení a přistání – v letadle nebo na simulátoru. Nestačí že chvíli sedí za kniplem. 🙂

Radek Janata

To je poprvé, co jste se dočetl o existenci vyhlídkových letů?

Yellowhammer

Ale vůbec ne, stejně jako určitě není poprvé, že nerozumíte napsanému textu. 😁🤔 já nejsem rozhodně zelený zastánce a proto se divím, že je kolik řevu ohledně krátkého, ale smysluplného letu, zatímco sedmihodinové kroužení je ok. 😁 vysvětleno snad jasněji, nemáte zač, kdyby přeci jen něco, můžete se na mne určitě obrátit 😉