Qantas po půl roce vypraví první dálkový let. Kolem Austrálie, vyprodal ho za deset minut
Boeing 787-9 Dreamliner. Foto: Qantas
Nejlevnější letenky začínaly na třinácti tisících korunách, prostřední místo zůstane neobsazené.
Zajímalo by mě, kdo si koupí na vyhlídkový let sedadlo v uličce.
Je tam limit 90 dní, tzn. buď simulátor nebo skutečné letadlo. 🙂
Jak před časem vzbuzoval pohoršení krátký let nákladního Qataru, tak tohle je teprve emisní pecka 🤣
Nj., pokud piloti stejně musí létat, aby nepřišli o papíry, tak je to lepší než nic…
V článku se píše o tom, že by stejně piloti museli letět kvůli udržení licence. Zřejmě menším letadlem, ale přece, tak snad to neni naprostá zhujeřilost.
Menším ne, mají typovou kvalifikaci….Ale hodně se asi dá nahradit simulátorem, i když asi ne vše..Ale jen spekuluji, nejsem odborník.
Menším letadlem těžko. Musí letět s typem na který mají typovku. Mohli by letět na simulátoru, ale i odstavená letadla musí občas letět, tak to možná spláchnou z jedné vody na čisto.
Dotaz… Může se jich na jednom letu vystřídat víc za kniplem, nebo musí absolvovat celý let jedná posádka?
V 90 dnech musí mít minimálně 3 vzlety, přiblížení a přistání – v letadle nebo na simulátoru. Nestačí že chvíli sedí za kniplem. 🙂
To je poprvé, co jste se dočetl o existenci vyhlídkových letů?
Ale vůbec ne, stejně jako určitě není poprvé, že nerozumíte napsanému textu. 😁🤔 já nejsem rozhodně zelený zastánce a proto se divím, že je kolik řevu ohledně krátkého, ale smysluplného letu, zatímco sedmihodinové kroužení je ok. 😁 vysvětleno snad jasněji, nemáte zač, kdyby přeci jen něco, můžete se na mne určitě obrátit 😉