Výměna schodů uzavře na dlouhé měsíce východ z metra na Karlovo náměstí

Metro S na Karlově náměstí. Zatím jen iluze. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářMetro S na Karlově náměstí. Zatím jen iluze. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Dopravní podnik hlavního města Prahy se po nedávném otevření vestibulu metra na náměstí Republiky vrhne na obnovu další stanice na

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin1

Nejsem odborník, ale opravovat eskalátory téměř rok, mi přijde jako fakt hodně dlouhá doba.

železničář v důchodu

To není oprava, to je výměna za jiné + nezbytná oprava souvisejících zařízení včetně stavebních částí – a když se to děje za provozu metra, tak ten provoz přináší různé omezující podmínky, a připočtete-li i všelijaké „technologické doby“ (zejména u těch stavebních součástí) a nějakou menší časovou zálohu (vždycky je lépe mít možnost skončit dřív, než muset výluku neplánovaně prodloužit), tak preventivně a přitom zodpovědně stanovit dřívější termín dokončení asi opravdu nelze: není to „stavba na zelené louce“.

Johnny Gomezz

I když je to pro cestující nepříjemné a trvá to pravdu dlouho – oni se chlapci vážně nijak nepředřou – je vážně skvělé že DPP provádí dané modernizace a udržuje tak naše metro stále ve velmi dobrém stavu – v porovnání například se šílenostmi typu Milano nebo třeba nedej Bože Berlín, Paříž apod….. Vždycky jsem se divil proč si turisté fotí prostory metra nebo si to natáčejí na mobil… (dříve na video) Pak když jsem se dostal na ten „vyspělý“ západ – tak jsem pochopil že naše metro je vážně v unikátně perfektním stavu a že je neuvěřitelně čisté, světlé,… Číst vice »

Luboš Lakatoš

Tak třeba v Budapešti je metro principiálně stejné jako v Praze (a nová likna M4 má opravdu krásnou architekturu), jen možná o něco zašlejší.

Tomáš

Tohle srovnávání mam vždycky hrozně rád. Porovnávat neporovnatelný je totiž děsně fajn – on rozsah sítě pražskýho metra neni nic extra, když se teda chceme bavit třeba o stavu metra v Berlíně (kde to fakt není žádná velká hrůza a kompletní renovací prochází někdy i několik stanic ročně). Taky by asi nebylo od věci vzít v potaz, že pražský metro zatim neslouží ani 50 let, zato některý části toho Berlínskýho jsou v provozu od roku 1902.
DPP tedy ve výsledku dělá to, co dělat má, a asi je za to není třeba vynášet do nebes.

Radek

11 měsíců? Haha. Tyhle neuvěřitelné rychlosti… To se to fakt nedá udělat rychleji? To ať mi nikdo neříká.

Marek Párek

Dá. Za cenu uzavření stanice.