Výměna informací on-line i krycí cenové nabídky, přiblížil ÚOHS železniční kartel

Lokomotiva 753, nákladní vlak s auty, foto: AWT/PKP CargoLokomotiva 753, nákladní vlak s auty, foto: AWT/PKP Cargo

Pokuta za kartel firem České dráhy, Rail Cargo Austria a AWT Čechofracht v nákladní železniční dopravě ve výši 51,7 milionu

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

A já bych všem odebral licenci 😀

Bratt

Ten nepoměr pokuty AWT a ČD je do nebe volající.V současnosti tyhle zátěže vozí takřka výhradně AWT a RCA…Je vidět komu to udavačství nejvíce posloužilo a kdo byl vyšachován a ještě „oceněn tučnou pokutou“.UOHS jsou amatérští nýmandi poškozující zájmy ČR.Pro doplnění-AWT patří PKP.Takže náš dopravce byl sankcionován a v podstatě donucen ustoupit na svém trhu dvěma zahraničním dopravcům.Opravdu UOHS-ubožáci k pohledání

Michal

Nejdrive si zjistete, jak se pocita vyse pokuty u kartelu, pocita se z vyse obratu spolecnosti, ktery je v nepomeru mezi CD a AWT. To je bohuzel fakt.

Petr

Nehledě na to, že AWT nerovná se AWT Čechofracht. Navíc v dané době neměly Čechofracht a OKD, Doprava (dnes AWT) nic společného. K tomu se jedná o přepravy jednotlivých zásilek, což ani dnes AWT nedělá.

Kott

Co by se mu stálo, aby si ÚOHS došlápl na zakázky SŽDC?

Petr

SŽDC jaksi z principu své činnosti těžko mohou vytvořit kartel, takže opravdu netuším, jak by si na ně mohl ÚOHS došlápnout. Vždyť to ani není obchodní společnost.

MB

Tak to je pěkná sranda, že nenažrané OBB se cítily dotčené a nabonzovaly ČD, přitom ony samy mají máslo na hlavě, když dnes a denně zneužívají třeba nižšího poplatku za dopravní cestu na trase Bohumín-Břeclav, když do ucelené soupravy zařadí vždy jeden nebo více vozů navíc a trvdí tak, že se nejedná o ucelený vlak a platí tím pádem nižší poplatek za DC. Jak směšné. Kolik že milionů tak ušetřily na DC za ty 2 roky co to takhle dělají? Hmm. Ale to už je věcí SŽDC a MD, aby si tyto nekalé praktiky ošéfovalo nějakou klauzulí.