Výluka metra na Florenci. DPP bude ve stanici měnit dalších devět stropních nosníků
Výměna stropní desky na Florenci. Foto: Daniel Šabík / DPP
Ze 131 stropních nosníků ve stanici Florenc je vyměněno zatím 50. Práce mají skončit na podzim 2026.
V rámci soudnosti mějte přirovnání staví raketoplán Při zachování ostatní ho provozu (na povrchu). Uzávěry které byly možné na začátku sedmdesátých let by se stavil v metro už dneska fakt neprojdou
Docela by mě zajímalo, proč se nevyužilo všech tří dnů a neudělalo se těch nosníků více ……tuší někdo ?
není to kvůli počasí?
Čím víc se toho neustále opravuje, tím víc se toho neustále opravuje. Ideální stav nastane teprve tehdy, až se bude opravovat stále všechno.
Taková trojská lávka se neopravovala. A faktem je, že brod přes řeku těch oprav moc nepotřeboval, jen každé jaro odstranit naplaveniny.
Lavka byla monitorovana a zrejme nebyl problem. A pak spadla… Bez varovani
Ty výluky už jsou pěkně otravné. Navíc ty prodloužené víkendy a svátky, kdy se sice jezdí méně, ale daleko více „s kupou kufrů“. Jestli by nakonec nebylo lepší to každoročně zavřít na měsíc v kuse uprostřed léta…
Když bude celý měsíc této stavbě příznivé počasí…
Je fakt že já spíš narážel na ty letité výměny pražců.
nebylo.
Nebylo by lepsi uzavrit na tyden/14dni a vymenit najednou/pulku? Jak je to technologicky slozite?
Ve všední dny by tato výluka byla jen těžko zvládnutelná, to by ta tramvaj musela jezdit tak často, že by to ani nešlo.
Tak ať, lidí se přizpůsobí a nebudou delat zbytečné cesty.
Dopravní redukce 😛
Nehledě na to, že při této výluce nemůže metro C jezdit v kratším intervalu, než 10 minut. A to ve všední dny skutečně možné není.
Ani na letňanské straně nejde jít pod 10 minut ?
Pokud by se končilo v Holešovicích, tak ano, ale takto ne.
Tak teoreticky muze, jenom by vylo potreba prodlouzit nahradku.
Otázka je, kde ty nosníky skladovat a jak je dostat na stavbu v daný čas. Ale udělat je logické, že pokud by se technologicky dali vyměnit v průběhu měsíce, tak by bylo efektivnější je vyměnit najednou.
Jenže to právě patrně nejde. A v pracovních dnech by byla kapacitně vhodná přímá náhradní tramvaj, pro kterou ovšem již desetiletí není příslušná trať v centru. Objížďky jsou příliš náročné na čas, v pracovních dnech by to asi ani nepobraly křižovatky.
A ten půlmilion lidí se bude denně teleportovat? Na to byl jediný vhodný termín první Covid
Když vyberou každý druhý pražec, tak se po tom stále dá jezdit s montážní technikou. Kdyby vybrali všechny, budou to muset nosit v rukou.
A pokud jde o stropní panely, tak se nabízí otázka, jestli se tam dají vyskladovat všecky naráz a tak, aby nepřekážely stamotné stavbě.