Výluka metra na Florenci. DPP bude ve stanici měnit dalších devět stropních nosníků

Výměna stropní desky na Florenci. Foto: Daniel Šabík / DPPVýměna stropní desky na Florenci. Foto: Daniel Šabík / DPP

Ze 131 stropních nosníků ve stanici Florenc je vyměněno zatím 50. Práce mají skončit na podzim 2026.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtěch

V rámci soudnosti mějte přirovnání staví raketoplán Při zachování ostatní ho provozu (na povrchu). Uzávěry které byly možné na začátku sedmdesátých let by se stavil v metro už dneska fakt neprojdou

David 814-047

Docela by mě zajímalo, proč se nevyužilo všech tří dnů a neudělalo se těch nosníků více ……tuší někdo ?

Tereza

není to kvůli počasí?

Jiří Bílý

Čím víc se toho neustále opravuje, tím víc se toho neustále opravuje. Ideální stav nastane teprve tehdy, až se bude opravovat stále všechno.

Jiří Kocurek

Taková trojská lávka se neopravovala. A faktem je, že brod přes řeku těch oprav moc nepotřeboval, jen každé jaro odstranit naplaveniny.

none

Lavka byla monitorovana a zrejme nebyl problem. A pak spadla… Bez varovani

Tomáš Záruba

Ty výluky už jsou pěkně otravné. Navíc ty prodloužené víkendy a svátky, kdy se sice jezdí méně, ale daleko více „s kupou kufrů“. Jestli by nakonec nebylo lepší to každoročně zavřít na měsíc v kuse uprostřed léta…

Frantisek

Když bude celý měsíc této stavbě příznivé počasí…

Tomáš Záruba

Je fakt že já spíš narážel na ty letité výměny pražců.

Pavel

nebylo.

Erik

Nebylo by lepsi uzavrit na tyden/14dni a vymenit najednou/pulku? Jak je to technologicky slozite?

Jelen

Ve všední dny by tato výluka byla jen těžko zvládnutelná, to by ta tramvaj musela jezdit tak často, že by to ani nešlo.

Frantík

Tak ať, lidí se přizpůsobí a nebudou delat zbytečné cesty.
Dopravní redukce 😛

Jelen

Nehledě na to, že při této výluce nemůže metro C jezdit v kratším intervalu, než 10 minut. A to ve všední dny skutečně možné není.

David 814-047

Ani na letňanské straně nejde jít pod 10 minut ?

Jelen

Pokud by se končilo v Holešovicích, tak ano, ale takto ne.

Frantík

Tak teoreticky muze, jenom by vylo potreba prodlouzit nahradku.

noerf

Otázka je, kde ty nosníky skladovat a jak je dostat na stavbu v daný čas. Ale udělat je logické, že pokud by se technologicky dali vyměnit v průběhu měsíce, tak by bylo efektivnější je vyměnit najednou.

Frantisek

Jenže to právě patrně nejde. A v pracovních dnech by byla kapacitně vhodná přímá náhradní tramvaj, pro kterou ovšem již desetiletí není příslušná trať v centru. Objížďky jsou příliš náročné na čas, v pracovních dnech by to asi ani nepobraly křižovatky.

Vojtěch

A ten půlmilion lidí se bude denně teleportovat? Na to byl jediný vhodný termín první Covid

Jiří Kocurek

Když vyberou každý druhý pražec, tak se po tom stále dá jezdit s montážní technikou. Kdyby vybrali všechny, budou to muset nosit v rukou.

Jiří Kocurek

A pokud jde o stropní panely, tak se nabízí otázka, jestli se tam dají vyskladovat všecky naráz a tak, aby nepřekážely stamotné stavbě.