Vykolejený Gottwald už nevyjede. Obří jeřáb začali po nehodě rozřezávat

Převrácený jeřáb společnosti GJW u Brtníků na trati 084. Foto: Drážní inspekcePřevrácený jeřáb společnosti GJW u Brtníků na trati 084. Foto: Drážní inspekce

Společnost GJW Praha začala minulý týden s likvidací jednoho z největších jeřábů na české železnici. Pokusy o jeho návrat na

2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Kůžel

Příčina vykolejení je zcela jasná: Tento jeřáb na této trati (traťová třída zatížení B 2 -největší mašina, která tam má přechodnost je 742, příp. 745 – takže tam nemůže ani zamračená a samozřejmě další větší mašiny) neměl vůbec jezdit a už vůbec ne se zavěšeným mostem na rameni. Podle TTP tabulky 13 – přechodnost nehodových jeřábů na tuto trať není přechodný žádný nehodový jeřáb, tím méně mazlík. Když už by tam jel na nějakou výjimku, tak se tam měl ten most přivézt předem na vagoně (vagonech). Kdo pak si asi takovou jízdu vymyslel a kdo jej tam pustil………

Bery

Tak v Chrudimi si „jen“ lehnul na bok a pricinou byla praskla zajistovaci patka. Co bylo pricinou tentokrat netusim, ale je smutne, ze takto Mazlik skoncil. Udajne snad byly pouze 2 jeraby tohoto typu v EU.