Vykolejení nákladního vlaku v Malešicích zapříčinil přes 40 let starý jazyk výhybky
Pohled na vykolejený vlak a výhybku č. 10. Pramen: Drážní inspekce
Správa železnic při opravě definitivně odřízla od železniční sítě nákladové nádraží Žižkov
To je ta údržba za ty obrovské peníze. Kolik se tam asi ročně dává do údržby? KOlik milionů?
Před chvílí jsem viděl v TV Kolomazníka. Jsem jediný, komu se z jeho keců dělá normálně zle?
Je nás mnohem víc, ale je potřeba mu to i říct.
To takto tehdy dělali nekvalitní výhybky – závisí na kvalitě oceli, konstrukci a na zajištění této kvality při výrobě za socialismu, což jak dobře víme rozhodně nebylo. Proto by se mělo pokračovat v rekonstrukcích tratí a nové materiály by měly být kvalitní podle dnešních postupů.
http://www.jak-prezit.cz
socialismus sice nemusím, ale ta jejich výhybka vydržela s údržbou pochybné kvality 40 let, což je asi tak o 20 let víc než tehdy čekali. Také mě nenapdá jaký přesně rozdíl v oceli by měl být mezi socialistickými a kapitalistickými výhybkami.
50 let to vydrželo! To je špatná kvalita??? Zejména při zde provozované těžké nákladní dopravě?
Nechápu to v dnešní době kdy se lítá na Mars a dost možná ještě dál. Tak u nás není přístroj a nebo sistem jak odhalit vadu ve vexlu. Vono je asi jednoduší nechat po to vlaky jezdit a pak říct nikdo za to nemůže ta výhybka byla 40 let stará. Ale za tohle by mnel něj přeci někdo zodpovědnější. Chtěj stavět rychlo dráhy na 200 km a nejsou schopny se postarat ani a ty co maj. To se pak člověk nemůže divyt že jim to sem tam někde vykolejí. A ne bo je to třeba zájem udržovat to ve stavu… Číst vice »
Já na to, že základem je se naučit česky.
Ty raději jen telefonuj.
Tak ta čeština je výživná sama o sobě. K tomu opravdu „hluboká myšlenka“ jak zabít nebo zmrzačit co nejvíce lidí – vyhnat je z vlaků? Tak na to zapomeňte! Busem jsem jel včera, mlha, tma, úzké cesty, neohleduplní řidiči. Vy si klidně jezděte čím chcete, ale já si nahradit RailJet a Pantera jakýkoliv gumokolem fakt nedám.
Takhle se 40 let stará stát o svěřený majetek. A takhle se brzy postará i o lokálky.
Svazák Svoboda dostává prachy za rychlou destrukci a za hodně peněz.
Týjo, a on nebyl ten majetek svěřený státu už za První republiky v době ČSD?
To ano, ale tehdy to slovo „péče“ mělo úplně jiný význam…
Ale vy jste ho prokoukl a nemilosrdně nastavujete zrcadlo
Za to by mnel jít někdo sedět.. výhybka v háji a pak to normálně nahradí kolejovým polem. Kde je zesnad
Žesnad by měl řešení Správy železnic podpořit, jelikož urychlilo mj. obnovení nákladní dopravy. Trať na Žižkov je tak jako tak nepoužitelná.
……a pan generální Svoboda za to dostane odměnu, že to rychle opravili.
Byť v textu je uvedeno, že se jednalo o “ rychlou opravy vytížené nákladní tepny“ (odůvodnění), stojí za to zmínit i štěstí v neštěstí.
Projíždí tudy i vlaky osobní dopravy (odklonové rychlíky, linka S49)!
No stejně za to může fíra a špatná technika jízdy, i když SŽ přiznala chybu. A proto budou trestat fíry a nikoho jiného. Hold ČR.
… nepřizpůsobil styl jízdy stavu železničního svršku, závadu na jazyku měl s ohledem na svou kvalifikaci předvídat…. tečka
Nejsmutnější je, že vzhledem k úrovni diskuze na Zdopravy, nelze vyloučit, že tento absolutní blábol myslíte vážně.
Z jakého důvodu vzdáváte poctu ČR?
A proč do toho zatahuje zbytek české republiky, který není součástí SŽDC/Správy?
Preventivní údržba soudruhům ze správy železniční cesty nic neříká. Prostě dle zatížení tratě má být u takových dílů výměna provedena dle počtu cyklů, nebo po uplynutí času. No čekají až někoho zabijou… .
Bude první kdo bude řvát že se něco vyměnilo moc brzo a moc draze. Jinak ano preventivně se mění dle času nebo zatížení, ale zpravidla dojde dřív v k výměně z jiných důvodu, zpravidla opotřebení a nebo překročení množství oprav.
Jelikož DI doporučuje zvýšené kontroly až pro jazyky starší 15 let, tak bych se nějakých předčasných výměn opravdu nebál.
Já jsem tedy na vlastní oči viděl spoustu prvků infrastruktury, které i laickým pohledem (technickým) vykazovaly značné závady. Neutažené vrtule a spony, „flikované“ vyvařené a znovupraské lomy atp.
Ani geometrická poloha koleje 1. koridoru, naší nejvýdělečnější a nezatíženější tratě není v pořádku a je tam milion závad a ne, nepodbije a nerektifikuje se to, což by dobrý správce majetku měl, aby to co nejdéle vydrželo v prvotřídních parametrech – které už to bohužel nemá.
Bude rozdíl, jestli po výhybce projede akorát 810 nebo 1 cyklus znamená 2500 tun.
az se tohle stane pod rychlíkem na koridoru a urvane vagony poletí po peronech…to bude diveni….že se to mohlo stát…
z dalšího soudku…už se těším, až je Praha bude nutit tu výhybku dodat…kvůli odvádění rubaniny z nové Blánky…
Občas je i nějaký ten vůz „obutý“ , to taky moc nesvědčí svršku ani vozidlu.
No to jo, ale není jistě není obutý roky, což pro některé závady infrastruktury platí.
Není problém, když závada vznikne, technika není dokonalá, problém je, když se kašle na jejich odstraňování.
Však se něco podobného nedávno stalo – na Hluboké.
Nebo pod Pendolínem na Vítkově, na staré trati na Hlavní nádraží. Určitě by se našla dlouhá historie, i z doby k zveřejnění takové události nebylo politicky přípustné.
Nápad s rubaninou se právě z důvodu neexistence výhybky neuskuteční. Nicméně na odvoz materiálu vlakem se dají použít jiné tratě. Třeba nákladové nádraží v Malešicích.
Když se likvidovaly budovy bývalé ČKD v Libni, podmínkou bylo odvážet materiál po kolejích, připravily se dvě soupravy s Banglemi na obou koncích. Zakázku vyhrálo APB, a jako první akci rozebrali vlečkovou kolej hned za Libeňským nádražím.
A pak zčistajasna spadlo z Nebe 40 zcela nových osmikolových Mercedesů v modrobílých barvách…
Tam na to rozhodně není kapacita.
Najděte si „Potters Bar Train Accident“. Je to tak.
Tak to už vyřešili. Zažádali o zrušení trati což jim bylo zamítnuto s tím, že to musí uvést do funknčního stavu. Tak si zažádali o lokální trať a to jim bylo povoleno.
Jo, a ta lokálka je odnikud nikam…
https://maps.app.goo.gl/kG7J1qXVgTi2r5C26